• Ik heb altijd een beetje het idee dat als ik mensen met 1D of Bieber gerelateerde namen zie, dat ik ze niet serieus moet nemen. (cat)
    Ze komen in mijn ogen vaak minder intelligent over (daarmee bedoel ik dus niet dat ze dat zijn maar dat ze zich zo voordoen) en elke keer bevestigen ze mijn vermoedens. Alleen een enkeling zorgt ervoor dat ik fout heb gedacht als ik daar een topic van zie en erop klik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Oh, sorry. Je kan Assassin ook opvatten als een fandom name.
    Dragonslayer is ook een fandom name, al weten heel veel mensen dat niet. Ik denk dat je met dit standpunt op veel mensen een "etiketje" plakt. Als ik niet had gezegd dat "dragonslayer" ook een fandom name is, zou je het waarschijnlijk niet eens weten.

    Maar oké even offtopic; Assassin is een coole username. (:


    Haha ik wist het wel door jouw topic. Maar ik vind het lang niet van alle fandoms. Ik had mijn username trouwens al voordat de meeste mensen Assassins Creed speelden, als je daar op doelde tenminste.

    Dragenslayer is overigens ook een gave username.


    Your make-up is terrible

    X's in een username zonder nut vind ik weer storend, maar voor de rest erger ik me daar gewoon niet aan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb dat met mensen die een profielfoto van een beroemd iemand gebruiken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ik wist het wel door jouw topic. Maar ik vind het lang niet van alle fandoms. Ik had mijn username trouwens al voordat de meeste mensen Assassins Creed speelden, als je daar op doelde tenminste.

    Dragenslayer is overigens ook een gave username.


    Heheehhe, jup, daar doelde ik op, maar it's okey. (;
    En thanks. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nope. Komt omdat ik niet zo let op al die dingen. Scheelt een hoop hoor, als je niet overal op gaat letten. :')


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Nope. Komt omdat ik niet zo let op al die dingen. Scheelt een hoop hoor, als je niet overal op gaat letten. :')


    Helaas mis je dan ook een hoop, dat merk je aan sommigen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Helaas mis je dan ook een hoop, dat merk je aan sommigen.


    Nah valt wel mee (: :W


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Nah valt wel mee (: :W


    Hoe weet je nou wat je mist als je niet oplet? (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe weet je nou wat je mist als je niet oplet? (cat)


    Omdat ik wel oplet op dingen. Maar ik erger me niet zo aan dat soort kleine dingen. Heb wel wat beters te doen (:


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Omdat ik wel oplet op dingen. Maar ik erger me niet zo aan dat soort kleine dingen. Heb wel wat beters te doen (:
    Disick schreef:
    Nope. Komt omdat ik niet zo let op al die dingen. Scheelt een hoop hoor, als je niet overal op gaat letten. :')
    Je spreekt jezelf tegen.


    On-topic: Ik ben het met je eens net als wat de mensen hier zeggen met de X in de naam. Dat komt zo dom over (cat)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ik heb wel vaak het idee dat mensen met X'en in hun naam wat jonger zijn en soms (soms!) wat kinderlijker reageren. Had ik zelf ook een paar jaar terug. :')


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Hmm, ik heb wel vaak het idee dat mensen met X'en in hun naam wat jonger zijn en soms (soms!) wat kinderlijker reageren. Had ik zelf ook een paar jaar terug. :')
    Hehe, ik was ook wel erg jong toen ik deze username bedacht :P


    Life is hard and then we die

    Disick schreef:
    (...)

    Omdat ik wel oplet op dingen. Maar ik erger me niet zo aan dat soort kleine dingen. Heb wel wat beters te doen (:


    Ik zeg alleen niet dat ik me eraan erger. Ik heb het opgemerkt en maak er een topic over, that's it.


    Your make-up is terrible

    Alleen 'x'en' maar dat komt omdat ik het slordig vind staan. Ik lees reacties wel en waarom minder serieus nemen als iemand een punt heeft? Verder maken fandoms me niet heel veel uit *kijkt naar haar eigen naam :')*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb dat met namen van 1D en JB. Vooral als het er zo staat van "Liamschatje" of zo iets.
    Dan heb ik zo iets van:



    Maar eigenlijk moet in niks zeggen, ik heb ook een naam van een anime, maar ik ben tenminste niet [hopeloos] verliefd daarop, want die zijn net zo onbereikbaar als Justin Bieber, One Direction of welke beroemdheid ook.