• Ik heb altijd een beetje het idee dat als ik mensen met 1D of Bieber gerelateerde namen zie, dat ik ze niet serieus moet nemen. (cat)
    Ze komen in mijn ogen vaak minder intelligent over (daarmee bedoel ik dus niet dat ze dat zijn maar dat ze zich zo voordoen) en elke keer bevestigen ze mijn vermoedens. Alleen een enkeling zorgt ervoor dat ik fout heb gedacht als ik daar een topic van zie en erop klik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:50 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Eeeen, wat heeft dat ermee te maken? :'D

    Ik vind het gewoon een beetje, hoe moet ik het zeggen, vooroordelend als je iemand op de username gaat beoordelen. Just saying. Dat is bijna hetzelfde als iemand beoordelen die je lelijk of raar vindt, ondanks dat meestal de liefste personen zijn.

    @Mitchell: Ik zie dan weer niet in wat de tijdsduur van het hebben van een username hiermee te maken heeft?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon een beetje, hoe moet ik het zeggen, vooroordelend als je iemand op de username gaat beoordelen. Just saying. Dat is bijna hetzelfde als iemand beoordelen die je lelijk of raar vindt, ondanks dat meestal de liefste personen zijn.

    @Mitchell: Ik zie dan weer niet in wat de tijdsduur van het hebben van een username hiermee te maken heeft?


    Als je het had gelezen, ik bedoel te zeggen dat ik dat idee krijg dóór hun reacties, niet door hun naam. Nu relateer ik zo'n naam wel aan zulke reacties omdat ik het constant zie.


    Your make-up is terrible

    Reichenbach schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon een beetje, hoe moet ik het zeggen, vooroordelend als je iemand op de username gaat beoordelen. Just saying. Dat is bijna hetzelfde als iemand beoordelen die je lelijk of raar vindt, ondanks dat meestal de liefste personen zijn.

    @Mitchell: Ik zie dan weer niet in wat de tijdsduur van het hebben van een username hiermee te maken heeft?

    Voor het geval dat je het linkte aan fandom. If you didn't do that, dan neem ik die post terug :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Voor het geval dat je het linkte aan fandom. If you didn't do that, dan neem ik die post terug :Y)


    Neem die dan maar terug want zo bedoelde ik het niet. :W Ik bedoelde enkel dat een username met de betekenis van 'moordenaar' sommige ook zou kunnen afschrikken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je het had gelezen, ik bedoel te zeggen dat ik dat idee krijg dóór hun reacties, niet door hun naam. Nu relateer ik zo'n naam wel aan zulke reacties omdat ik het constant zie.


    Ik zie in je beginpost nergens staan dat je dat idee krijgt door hun reacties, maar dat je mensen met zo'n username niet serieus kan nemen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De meerderheid die met 'gewone' namen rondloopt, is waarschijnlijk die fangirl-fase ontgroeid en daardoor ook al iets ouder, denk ik. (:


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    De meerderheid die met 'gewone' namen rondloopt, is waarschijnlijk die fangirl-fase ontgroeid en daardoor ook al iets ouder, denk ik. (:

    Ach, ik ben bijna 19 en ik heb een grote passie voor voetbal. :') Op internet kan ik tenminste without a shame in the world posten wat me daarin bezig houdt omdat ik in "real life" niet zo'n geek ben die het nergens anders over kan hebben. Dat vind ik zo heerlijk aan tumblr en Q enzo, haha. :'D


    ars moriendi

    dragonslayer schreef:
    Ik heb daar totaal geen problemen mee, eigenlijk.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    CURLYMONSTER schreef:
    En bedankt, hè? :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik klik er alleen niet op als ik op zoek ben naar story's omdat ik dan weet wat ik kan verwachten. Het gaat bij mij niet om intelligentie, meer om 'heb je er weer zo een'. Ik wil ze echt niet in een hokje stoppen, maar het is zo typerend voor een trend. Maar verder moet ik ook niet zeuren, want Helvetios is een album van Eluveitie.


    Searching heavens for another earth

    Eigenlijk heb ik dat alleen soms met usernames waar x's en cijfers in staan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:08 ]


    As travars

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ach, ik ben bijna 19 en ik heb een grote passie voor voetbal. :') Op internet kan ik tenminste without a shame in the world posten wat me daarin bezig houdt omdat ik in "real life" niet zo'n geek ben die het nergens anders over kan hebben. Dat vind ik zo heerlijk aan tumblr en Q enzo, haha. :'D

    Haha, ja tuurlijk. ^^
    Mijn naam is nu ook gewijd aan boogschieten, dus stiekem is dat wel een beetje hetzelfde. :3
    Laat ons maar niet spreken over mijn vorige, Pusheen. (cat)


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    (...)
    Haha, ja tuurlijk. ^^
    Mijn naam is nu ook gewijd aan boogschieten, dus stiekem is dat wel een beetje hetzelfde. :3
    Laat ons maar niet spreken over mijn vorige, Pusheen. (cat)

    Shh, won't tell anyone. (cat) Hahaha.


    ars moriendi

    Sagitta schreef:
    (...)
    Haha, ja tuurlijk. ^^
    Mijn naam is nu ook gewijd aan boogschieten, dus stiekem is dat wel een beetje hetzelfde. :3
    Laat ons maar niet spreken over mijn vorige, Pusheen. (cat)

    Naawh dus daar is Pusheen gebleven! ^^
    Die naam vond ik ook wel leuk, eigenlijk :3

    Ik heb het bij bepaalde fandoms (boybands, Justin Bieber) en bij usernames met veel x'en en spelfouten. Oh, en bij usernames met verlengde klanken (bijvoorbeeld missssssssnogwat). Ik vind dat soort namen er niet 'netjes' uit zien en heb de neiging meteen te denken dat het een jongere user is.
    Aan de andere kant word ik wel vrolijk als ik andere users zie met namen uit de Griekse mythologie, zeker als het de naam is van een niet al te bekend persoon, of bepaalde fandoms (Criminal Minds, bijvoorbeeld).


    Carry me away, I hope that you don't break.