• Jup, ik ga naar een nieuwe school dit jaar (eerste dag is op Dinsdag; Monday off :D) en ik was eigenlijk niet zo zenuwachtig, wat ik best raar vond van mezelf, maar nu is het bijna zover en begin ik hem toch wel een beetje te knijpen ;P...
    Dan probeer ik te bedenken waar ik zenuwachtig voor ben, en dan kan ik niks specifieks bedenken, maar toch ben ik zenuwachtig.. Yes I'm werd :')

    Maargoed dat wou ik graag even kwijt, hebben jullie zin in school? Of gewoon niet ;P...
    Thanks for reading!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Cydonia schreef:
    Welke montessori? In Leeuwarden? (:
    Enja, die zenuwen horen er een beetje bij. Maar voordat je het weet zit je weer in de routine.


    Nee, ik woon niet in Groningen :Y)
    Ja ik hoop het, bedankt :)

    Feline schreef:

    Ik heb zó geen zin in school.


    Tja, school blijft school :3

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Bronx schreef:
    School begint pas op 3 september bij mij, en wie heeft er nu zin in school? ik allesinds niet


    Ik! Mijn dat komt omdat ik mijn studie gewoon zo leuk vind, haha (: Ik hoef alleen pas weer op 11 september.

    Maar komt allemaal goed! Gewoon rustig blijven en positief (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Nee, ik woon niet in Groningen
    Ja ik hoop het, bedankt


    Leeuwarden is in Friesland, haha (:
    Succes iniedergeval.


    You are beautiful, you are love.

    Bronx schreef:
    School begint pas op 3 september bij mij, en wie heeft er nu zin in school? ik allesinds niet

    Om eerlijk te zijn geniet ik echt van de lessen
    Ik heb nu al meer geleerd dan heel vorig jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cydonia schreef:
    (...)

    Leeuwarden is in Friesland, haha (:
    Succes iniedergeval.


    Lol faaaaaaaal :') Bedankt!


    Tijd voor koffie.

    Bedankt voor jullie lieve reacties mensen :)


    Tijd voor koffie.

    Nee, ik heb geen zin in school. Ik ben een beetje bang voor de nieuwe indeling van de klassen. :/
    Anyway, succes. Het komt vast wel goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik knijp hem elk jaar weer. Zelfs al is dit na 5 jaar voor het eerst dat ik bij andere mensen in de klas kom.
    Anyway, blijf kalm en wees niet bang. Je wordt wel geaccepteerd, het is niet dat ze je meteen niet mogen omdat je nieuw bent. Grote kans dat je niet de enige nieuwe in de klas bent.
    Ik heb overigens voor een keer wél zin in school, omdat het mijn laatste jaartje is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Austen schreef:
    Het komt wel goed. [: In het begin is het wat eng, maar na de eerste dagen ben je het gewoon.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli