• Ik googlde mijn verhaal Gravity Hurts en toen zag ik deze link staan;

    http://www.wattpad.com/6535896-gravity-hurts-harry-styles

    Wat blijkt? Deze bitch heeft de eerste hoofdstukken van mijn verhaal gekopieerd en verandert in het Engels. En zo op wattpad gezet.
    Ugh, ik ben echt woedend op dit moment. Ik heb een account gemaakt en haar aangegeven voor copyright. Ik hoop dat wattpad snel reageert.

    Ooit gehad? Ugh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    "Imitation is the sincerest form of flattery" volgens Charles Caleb Colton, maar ik weet dat het eigenlijk nooit zo voelt. In ieder geval heeft ze dat verhaal wel al verwijderd inmiddels. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom google jij je eigen verhaal?


    None but ourselves can free our minds.

    REC0VERY schreef:
    Waarom google jij je eigen verhaal?


    Makkelijkste manier om het te vinden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben wel een keer op Quizlet hier twee verhalen tegen gekomen met twee verschillende wolfpackboys van twee verschillende schrijvers, maar het verhaal was precies hetzelfde --'
    Maar ik snap dat je boos bent, bitch die ze is. Nou ja, één ding is zeker: je bent wel een goede schrijfster. Als iemand van je gaat kopiëren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik ben wel een keer op Quizlet hier twee verhalen tegen gekomen met twee verschillende wolfpackboys van twee verschillende schrijvers, maar het verhaal was precies hetzelfde --'
    Maar ik snap dat je boos bent, bitch die ze is. Nou ja, één ding is zeker: je bent wel een goede schrijfster. Als iemand van je gaat kopiëren.

    Wat zijn wolfpackboys?


    ars moriendi

    313 schreef:
    Ah, that's nasty! Hoop dat ze er wat aan doen. En nee, ik gelukkig niet. (voor zover ik weet).


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zie geen verhaal, dus hebben ze het al verwijderd? (:


    You are beautiful, you are love.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wat zijn wolfpackboys?


    De jongens uit Twilight die in Wolven kunnen veranderen. Ik wist er geen andere korte benaming voor x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maar ik snap iets niet. Die persoon met die twitter-account, is dat dezelfde als die hier een Quizlet-account heeft, of is dat zogezegd de co-owner? Jouw verhaal staat bijna elke dag in de top 5, iedereen hier op Quizlet heeft er zeker al eens één keer naar gekeken en dan doet die van twitter alsof ze het verhaal helemaal niet kent? Dat klopt toch niet, of ben ik het te ver aan het zoeken? Snapt iemand mij eigenlijk nog wel? xd
    Ach ja, laat maar. Het is toch al terug allemaal in orde. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    er staat dat de storie niet gevonden word van haar


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nooit gehad, maar het is wel kut. Nuja, je kan het natuurlijk ook zo bekijken dat je wel echt een heeeeel goede schrijfster moet zijn, aangezien je naast altijd in de top 5 te staan nu ook al iemand hebt die zo jaloers is op jouw verhaal dat ze zelf de moeite gaat doen om het te vertalen enzo :'D


    effort never betrays you

    iheartgomez schreef:
    Maar ik snap iets niet. Die persoon met die twitter-account, is dat dezelfde als die hier een Quizlet-account heeft, of is dat zogezegd de co-owner? Jouw verhaal staat bijna elke dag in de top 5, iedereen hier op Quizlet heeft er zeker al eens één keer naar gekeken en dan doet die van twitter alsof ze het verhaal helemaal niet kent? Dat klopt toch niet, of ben ik het te ver aan het zoeken? Snapt iemand mij eigenlijk nog wel? xd
    Ach ja, laat maar. Het is toch al terug allemaal in orde. (:


    Lol, ik ken het verhaal ook niet, nog nooit gezien, nog nooit van gehoord, tot nu natuurlijk.

    Ont: Dat is echt een kutstreek van dat kind. Djeesz, get original. Anyway, goed dat het nu verwijderd is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Amarelo schreef:
    Nooit gehad, maar het is wel kut. Nuja, je kan het natuurlijk ook zo bekijken dat je wel echt een heeeeel goede schrijfster moet zijn, aangezien je naast altijd in de top 5 te staan nu ook al iemand hebt die zo jaloers is op jouw verhaal dat ze zelf de moeite gaat doen om het te vertalen enzo :'D


    Als je het zo bekijkt is het idd beter lol. Maar als je het meemaakt dan ben je echt gewoon heel boos.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.