• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij (net) ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Ik kwam er vrijdag achter dat ik over precies 4 weken 16 word. Nu dus nog maar 3 weken en een aantal dagen.

    Greetz,
    Kim alias CrissColfer


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het leven draait om verantwoordelijkheden (werk, gezin)
    en de evaluatie van wat men er tot nu van gemaakt heeft. (op een leeftijd van 40-65 jaar)
    - Ontwikkelingspsychologie

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik kwam er net achter dat één van mijn helden me vannacht heeft geretweet. :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat ik weer niet ga klaar geraken met m'n schoolwerk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat in de zomer en herfst onder blaadjes sporenhoopjes aanwezig zijn, die bedekt zijn met een vliesje dat ze beschermt. In sporendoosjes worden sporen gevormd. Sporen komen vrij als sporendoosjes openspringen. Als ze op een humusrijke grond terechtkomen, kiemen ze. Ze vormen een groen blaadje (voorkiem) en hechtdraadjes (rizoïden)
    Die voorkiem heeft twee orgaantjes, zaadcelhouder (antheridia) en eicelhouder (archegonia) en bij vochtig weer zwemmen zaadcellen naar eicellen. Er is een bevruchte eicel (zygote) en vormt een jonge varen. De voorkiem sterft af.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik kwam er net achter dat mijn sport afspraak voor donderdag staat >.<


    26 - 02 - '16

    Dat ik kapot ben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kwam er achter dat het misschien toch niet zo'n slimme keus was om voor Frans te kiezen inplaats van Duits.... Ik ga echt zakken over drie jaar =(


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dat ik twee aften heb (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Dat ik over mijn oren verliefd ben (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    dat ik dalijk naar mn zus moet om op de koffie te gaan

    Dat het eigenlijk nog maar exact een weekje is voordat ik naar Milaan vertrek! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Y0L0 schreef:
    Ik kwam er achter dat het misschien toch niet zo'n slimme keus was om voor Frans te kiezen inplaats van Duits.... Ik ga echt zakken over drie jaar =(


    Je kunt nog switchen, als je snel bent. (je zit in jaar 4 neem ik aan?)


    You are beautiful, you are love.

    Curlies schreef:
    Dat ik over mijn oren verliefd ben (cat)


    Ahw wat leuk voor je!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dat ik een kut leven heb en hier weg wil.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat ik nog een rpg wil doen c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov