• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij (net) ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Ik kwam er vrijdag achter dat ik over precies 4 weken 16 word. Nu dus nog maar 3 weken en een aantal dagen.

    Greetz,
    Kim alias CrissColfer


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat Over again van One Direction door Ed Sheeran is geschreven.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik kwam er vanochtend achter dat mijn broer MIJN sleutels had meegenomen, in plaats van zijn eigen sleutels. Dus kon ik vanochtend niet in mijn kluis, terwijl ik toch echt mijn kunst boeken nodig heb voor mijn SE van dinsdag. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat mijn oma en opa over twee/drie weken een hond krijgen.

    Dat ik mijn klasgenoten allemaal ontzettend stalk...

    Dat deze pc ontzetten kut doet en m'n ouders zo dadelijk terugkomen van het oudercontact.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kwam er net achter, dankzij een vriendin, dat de Glee versie van Girls Just Want To Have Fun hetzelfde lied is als het lied van Cyndi Lauper. Ik kon het er eerst niet uit opmaken. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat ik morgen een toets moeilijke woorden heb van NL, en dat zijn er 200, en per fout gaat er dus 0.8 punt af D:


    Vatican Cameos

    Dat mijn schilderij op wonderlijke wijze scheef hangt. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dat ik dit jaar examen moet doen..


    Vatican Cameos

    Ik kwam er net achter dat ik 3 jaar moet wachten op Star Wars Episode VII..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik mijn Gmail wachtwoord ben vergeten. Maar stond in een schriftje geschreven, en dat schriftje ben ik dus vergeten mee te nemen!


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Dat het sinterklaas is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat we blut zijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat ik weer goed aan het uitstellen ben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat mijn ipod net uitvalt en ik mijn oplader kwijt ben *-*