• Ik heb twee keer gecrowdsurfed op een opblaas krokodil tijdens Kees van Hondt op Lowlands. Het is serieus het leukste was ik ooit gedaan heb!
    Dus wat hebben jullie gisteravond/nacht gedaan. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wakker gelegen tot half zes, liggen skypen ook :'D Voor de rest niets.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Die krokodil maakt het helemaal. :Y)
    Ik ben vijf keer opgestaan om de ventilator terug op te zetten en dan weer af, vermoeiend!

    Harlequinade schreef:
    Die krokodil maakt het helemaal. :Y)
    Ik ben vijf keer opgestaan om de ventilator terug op te zetten en dan weer af, vermoeiend!

    Ja dat vind ik dus het leuke eraan, want ik wou zo graag crowdsurfen op lowlands en dan doe ik het gewoon op een opblaas krokodil! haha
    Oh dat is zeker vermoeiend!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahaha :')


    26 - 02 - '16

    Bij m'n vriendje geslapen :').
    Ik heb ook een keer gecrowdsurfed bij Blessthefall en 30 Seconds To Mars :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Geslapen, wakker geworden omdat het te warm was en 5 minuten daarna terug in slaap gevallen. Ik was best moe van de 3 dagen Pukkelpop :Y)

    Dat lijkt me super vet! Ik heb geslapen, was bekaf. xd


    You are beautiful, you are love.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja dat vind ik dus het leuke eraan, want ik wou zo graag crowdsurfen op lowlands en dan doe ik het gewoon op een opblaas krokodil! haha
    Oh dat is zeker vermoeiend!

    Ja dat maakt het dubbel en dik de moeite lijkt mij. (krul)

    Harlequinade schreef:
    (...)
    Ja dat maakt het dubbel en dik de moeite lijkt mij. (krul)

    Ja ik zou het zo nog tien keer doen! Echt op die opblaas krokodil de lucht ingehesen worden en dan halverwege verder zonder opblaas krokodil. Genieten, kon dat iedere zondagnacht maar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Achter de kassa gestaan op het station, gecomputerd & geslapen.

    Zalig :'D
    Ik heb wakker gelegen van de warmte in mijn bedje (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik moest aan totaal iets anders denken toen ik je titel las. :3
    Uhm,gisteren was ik heel vroeg gaan slapen,omdat ik de dag erna vandaag moest werken.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gepraat, gegeten en meegezongen (plaatselijk festivalletje) en daarna tot een gat in de nacht liggen piekeren enz


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rembrandt schreef:
    Ik moest aan totaal iets anders denken toen ik je titel las. :3
    Uhm,gisteren was ik heel vroeg gaan slapen,omdat ik de dag erna vandaag moest werken.

    Oh als ik nu aan hetzelfde denk als waar jij aan dacht: foei!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een goede film gezien (Source Code), daarna heb ik gewacht op de dagelijkse slaapwel sms van mijn crush, toen ben ik gaan slapen, wakker om half 5 door 2 irritante muggen.(cat)


    effort never betrays you