• Ik wou eerst op de piano dit liedje leren spelen:


    (Valse op. 64-1 'Petit chien' door Chopin)

    Maar nu ben ik toch deze aan het oefenen :3:


    (Turkish March door Beethoven)
    Vooral het middenstuk vind ik erg mooi.

    Maargoed, mijn zus zei dat hij wel echt moeilijk was, maar ik ga het toch proberen :)... Zijn jullie ergens mee bezig?


    Tijd voor koffie.

    Vanalles. Ik speel ook piano.(Once Upon A December, Colors of the Wind, e.d.)
    Maar ik heb eigenlijk al veel te lang niet meer gespeeld.
    Ik zoek het telkens niet, of ik ben te moe... -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Turkisch March is inderdaad niet het simpelste om te spelen maar ik heb al moeilijkere gedaan dus het lukt je vast wel c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mysteria schreef:
    Vanalles. Ik speel ook piano.(Once Upon A December, Colors of the Wind, e.d.)
    Maar ik heb eigenlijk al veel te lang niet meer gespeeld.
    Ik zoek het telkens niet, of ik ben te moe... -.-


    Leuk! Wij hebben ook een Disney boek, maar de liedjes die daarin staan zijn vrij makkelijk, maar wel leuk :)

    Rosings schreef:
    Turkisch March is inderdaad niet het simpelste om te spelen maar ik heb al moeilijkere gedaan dus het lukt je vast wel c:


    Bedankt ^^, maar welke speel jij dan bijvoorbeeld?


    Tijd voor koffie.

    Ik oefen nu deze op dwarsfluit, maar zo snel kan ik het nog niet. Omdat af en toen rare riedeltjes op die partituur staan die de man niet speelt.



    Die van Beethoven is leuk. Doet mee een beetje aan wandelende reuzen denken. (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:33 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ohh ik speel ook piano ! veel suc6 !


    what goes around come BACK around !

    Ik kan niks spelen. ):
    Het enige dat ik kan is Therapy van All Time Low op de piano, maar dat is dan ook niet zo moeilijk.

    Ik ben momenteel La Valse d'Amelie - Yann Tiersen aan het leren nadat ik bijna een zenuwinzinking kreeg van het derde deel van Sonate Facile - Mozart. Ik had echt een pauze nodig voor ik dat stuk nog een keer zou bespelen. Het is echt moeilijk (misschien omdat ik nog maar 3 jaar speel, maar toch...) dus het is extra deprimerend om te beseffen dat je gewoon superlang moet zwoegen om het stuk onder de knie te krijgen als het wordt bestempeld als gemakkelijk...



    Het begin kan ik al, vanaf 6:00 niet meer, want dan begint het derde deel.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Jah datte.
    Ik kan geen enkel instrument...
    Succes! Repeteren, repeteren, dan zal je't leren!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kan Sunday Morning op de piano maar dat is ook maar 3 akkoorden ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik kan wel een beetje piano spelen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Beide lijken me moeilijk, zelf kan ik geen piano maar ik weet maar al te goed hoe moeilijk stukken van Beethoven zijn door viool te spelen.

    Na een lange tijd ben ik weer begonnen met gitaar spelen, dus ik moet er weer voor zorgen dat mijn vingers er terug aan wennen.


    Olive

    Hahahaha, ik ben daar ook al mee bezig, 7 maand ofzo, omdat ik echt niet graag piano speel, en ik was er net 2 weken ofzo mee bezig toen ik definitief met piano ben gestopt, in de paasvakantie moest ik spelen onder dwang van mijn papa, en nu zomervakantie weer :'D
    Enja, omdat ik nu al voor de zoveelste x eraan oefen vind ik het eigenlijk een gemakkelijk stuk geworden, maar ik denk wel dat ik het in het begin moeilijk vond.(krul)


    effort never betrays you