• Mag ik even een applausje voor jullie dictator die zaterdag een date heeft met haar crush?
    Buig voor mij! *O*
    Hij gaat voor me koken en we gaan een film bij hem thuis kijken.
    En hij vroeg het. XD

    WAAAAAAAH! XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awh, dat is gewoon zo ontzettend schattig! Echt heel veel plezier!


    Chaos is a ladder.

    Eindelijk! Haha, veel plezier! :3


    You are beautiful, you are love.

    Vampires schreef:
    Awh, dat is gewoon zo ontzettend schattig! Echt heel veel plezier!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Cydonia schreef:
    Eindelijk! Haha, veel plezier! :3

    Hehe. Twee maanden moest ik geduld hebben en nu ga ik zaterdag naar de leukste jongen die hier rondloopt. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaawesome 8D
    Ik wil mee als fotograaf en elk moment vastleggen.


    i put the fun in funeral

    Geluksvogel.(cat) Ik bedoel, natuurlijk ben ik wel blij enzo voor je, maar dat laat me er wel even aan denken dat mijn crush nooit zoiets romantisch/schattig zou voorstellen.(cat)

    Maar have fun! Ik hoop dat je hem aan de haak kan slagen! _O_


    effort never betrays you

    Amarelo schreef:
    Geluksvogel.(cat) Ik bedoel, natuurlijk ben ik wel blij enzo voor je, maar dat laat me er wel even aan denken dat mijn crush nooit zoiets romantisch/schattig zou voorstellen.(cat)

    Maar have fun! Ik hoop dat je hem aan de haak kan slagen! _O_

    Ik ben negentien jaar oud en heb nog nooit iets serieus gehad met een jongen. Jouw tijd komt nog wel! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    Aaawesome 8D
    Ik wil mee als fotograaf en elk moment vastleggen.

    NEE. D:
    Ik zie het nu al voor me hoe je dat gaat doen: met een grote, sadistische grijns.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Amarelo schreef:
    Geluksvogel.(cat) Ik bedoel, natuurlijk ben ik wel blij enzo voor je, maar dat laat me er wel even aan denken dat mijn crush nooit zoiets romantisch/schattig zou voorstellen.(cat)

    Maar have fun! Ik hoop dat je hem aan de haak kan slagen! _O_


    Precies dit. + ik ben ook al 19 en heb nog nooit een relatie gehad, muuuh. Ik voel me echt onderontwikkeld (cat) (x

    Maar have fun! Zal vast lukken zo te horen haha.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Barnabas schreef:
    (...)
    NEE. D:
    Ik zie het nu al voor me hoe je dat gaat doen: met een grote, sadistische grijns.


    Mehehe, als jullie bijna gaan zoenen roep ik gewoon "Hee Annabeth, kijk eens in de camera!". En alle awkward stiltes vastleggen... Wow, ik heb er nu al zin in (cat)


    i put the fun in funeral

    CyberLord schreef:
    Lekker bezig zo te zien. Veel plezier en good luck. Don't leave the house without a kiss!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Precies dit. + ik ben ook al 19 en heb nog nooit een relatie gehad, muuuh. Ik voel me echt onderontwikkeld (cat) (x

    Maar have fun! Zal vast lukken zo te horen haha.


    Met jouw uiterlijk kan het nooit moeilijk zijn om een date te krijgen :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Mehehe, als jullie bijna gaan zoenen roep ik gewoon "Hee Annabeth, kijk eens in de camera!". En alle awkward stiltes vastleggen... Wow, ik heb er nu al zin in (cat)

    Ja, jij wel! :'D
    O god, ik zou je dan echt killen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    (...)

    Mehehe, als jullie bijna gaan zoenen roep ik gewoon "Hee Annabeth, kijk eens in de camera!". En alle awkward stiltes vastleggen... Wow, ik heb er nu al zin in (cat)


    Mag ik de geluidsman zijn? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Mag ik de geluidsman zijn? :Y)

    Ja, tuurlijk, maak er maar een hele film van! :')


    "Well, well. Look who we've got here!"