• Hallo Lezertjes,

    momenteel lig ik in scheiding.
    en nee, ik ben er niet trots op...

    ik ben al hier en daar spullen aan het kopen voor mijn nieuwe woning.

    zo ook ben ik op zoek naar een (goedkope) laptop
    heb hier en daar al gekeken in winkels
    sommige prijzen staan mij aan en kan dat ook veroorloven (als ik goed spaar)

    maar ik kreeg het advies op ook een virus-scanner erbij te kopen van 19 euro wat gemakkelijk te installeren is (zeggen ze)
    dit kan toch ook gewoon via internet ??
    komt wel weer 20 euro erbovenop de laptop prijs

    kan iemand mij een beetje weg-wijs maken ??
    ken je nog sites waar ik laptopjes kan kopen ??


    LET ME KNOW !!

    (flower) Micha


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Als virusscanner raadt ik Avira aan, is gratis en goed (: nog beter natuurlijk als je ervoor betaalt, maar gratis is ie ook prima. Gewoon te downloaden via internet.
    Verder kan je laptops overal kopen, Media Markt, Saturn, een plaatselijk PC winkel in de buurt.
    Luister verder nooit naar de verkooppraatjes van de verkopers, zoals bijvoorbeeld dus een virusscanner kopen, want ze smeren je alleen maar onzin dingen aan die geld kosten waar je niks aan hebt
    Succes!


    It's high noon.

    Abathur schreef:
    Als virusscanner raadt ik Avira aan, is gratis en goed (: nog beter natuurlijk als je ervoor betaalt, maar gratis is ie ook prima. Gewoon te downloaden via internet.
    Verder kan je laptops overal kopen, Media Markt, Saturn, een plaatselijk PC winkel in de buurt.
    Luister verder nooit naar de verkooppraatjes van de verkopers, zoals bijvoorbeeld dus een virusscanner kopen, want ze smeren je alleen maar onzin dingen aan die geld kosten waar je niks aan hebt
    Succes!

    Dit^ Ik gebruik zelf ook Avira en de gratis versie werkt prima! Ze hebben extra dingen, maar daar moet je voor betalen. Ik vind het zelf een beetje overbodig.
    Bol.com? Daar hebben ze volgens mij ook wat goedkopere laptops


    Seasons will change, but I shall remain

    Bol.com heeft wel goedkope laptops.
    Ik heb geen idee hoe duur het maximum is dat je kwijt wil maar ik heb een HP laptop rond de 200 euro gekocht en ik ben er ontzettend blij mee.


    Life is a beautiful struggle

    Laat je alsjeblieft geen anti-virus aansmeren omdat zij per se willen dat jij meer geld uitgeeft. Er zijn genoeg gratis anti-virussen die makkelijk te downloaden zijn, dat pakket heb je dus helemaal niet nodig. Kijk eens bij Media Markt, Bol.com en zo. Ik weet niet zo goed wat voor winkels er allemaal in Nederland zijn, die in België ook zijn. Maar echt, let op met die verkooptrucjes.


    16 - 09 - '17

    Ik heb mijn laptop van Laptopshop.nl

    De service daar is goed en ze hebben vaak leuke aanbiedingen.


    26 - 02 - '16

    Als je er een koopt met windows 8 hoef je niet per se een programma te gebruiken, Windows defender is prima!

    En anders; BullGuard is gratis en werkt prima. Qua laptops kan ik je niet meer helpen dan de mensen boven mij (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij de Expert hebben ze een laptop in de aanbieding voor 399 euro. Het is een witte, weet niet meer welk merk het was (geen Lenovo, Asus, Acer, Samsung of HP in ieder geval) maar hij heeft dezelfde specificaties als mijn laptop (die dus 500 euro duurder was).

    Ik kan morgen wel ff in het reclameboekje kijken, op zoek naar het merk. Lijkt me een goede laptop namelijk, en voor een laptop ook nog best goedkoop.

    Virusscanner heb je niet nodig, trust me. Ik heb Norton op m'n laptop (stond al pre-geïnstalleerd toen ik hem kocht) en ik heb er geen licentie voor, maar hij doet het wel. En verder is Windows Defender wel prima. Als je gewoon oplet welke sites je bezoekt moet het geen probleem zijn, en mocht er een virus ingekropen zijn dan doe je een systeemherstel naar het punt dat het er niet op zat (mijn tactiek).

    Oh, en microsoft office heb je ook niet nodig, zo'n licentie is al 300 euro ofzo, terwijl je ook open office kan downloaden, werkt hetzelfde. Alleen grafieken in Exel zijn mooier dan in de open office versie, maar dat maakt niet veel uit.

    Veel succes!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Open office werkt niet met 8 toch? (Dat heb ik gister geprobeerd, want ik vond office ook te duur)
    Ik gebruik libreoffice, even wennen maar het werkt!


    Spinning around, I'm weightless.

    Complexes schreef:
    Open office werkt niet met 8 toch? (Dat heb ik gister geprobeerd, want ik vond office ook te duur)
    Ik gebruik libreoffice, even wennen maar het werkt!


    Bij mij eerst niet nee, maar nadat ik naar 8.1 updatete kon het wel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zelf gebruik ik geen antivirus programma, ik let goed op wat ik download. Werd me namelijk afgeraden toen ik mijn laptop kocht, nu heb ik ook wel een Macbook Pro en Apple is goed beveiligd.


    I just caught the wave in your eyes