• Ja, als jullie een echt moeilijk gelegen gesprek moeten gaan voeren, en serieus je verontschuldigingen moeten aanbieden, waar halen jullie dan die moed vandaan, hoe overtuig je jezelf om op die persoon af te stappen?

    Ik heb echt tips nodig want ik moet echt heel direct eens met mijn broer gaan praten. ;s


    effort never betrays you

    Cydonia schreef:
    Het kan moeilijk zijn, maar je moet jezelf gewoon heel veel moed in proberen te spreken en het dan gewoon doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Met mijn broer kan ik dat gemakkelijk, met mensen die ik niet echt lang ken zal het moeilijker zijn.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Amarelo schreef:
    (...)
    Ik zei 'sorry' en hij glimlachte gewoon zelf voldaan :'D
    En daarna vroeg hij me gelijk om raad bij iets, dus ik denk dat het wel eerder goed verlopen is!(krul)


    Blij om dat te horen!


    You are beautiful, you are love.

    Ik zeg zoiets gewoon ineens op een dom moment, omdat ik het dan kwijt moet en er niet langer mee rond wil lopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik moet nooit mijn excuses aanbieden (cat)


    Olive

    Gubleraholic schreef:
    Met mijn broer kan ik dat gemakkelijk, met mensen die ik niet echt lang ken zal het moeilijker zijn.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Gewoon erop afstappen en beginnen, maakt niet uit hoe je begint want dat wordt toch wel weer vergeten. Het gaat om het gesprek dat eruit volgt (:
    Succes!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.