• Finley’s Institute. Een plek waar leugens de hoofdrol spelen. Een plek zonder uitweg. Een plek waar niets is wat het lijkt. Generaties na generaties wordt de instelling uit handen gegeven. Van vader op zoon of in dit geval van vader op twee zoons en één dochter. Dit keer is er geen ontsnappen meer aan. Alles is strenger dan ooit te voren. Bewakers luren om de hoeken en verplegers staan te popelen om hun patiënten te verzorgen. Alles wordt ingezet om het beeld zo echt mogelijk te maken. Maar echter weet de buitenwereld niet wat er werkelijk achter deze vuile witte muren plaats vind. Komt de buitenwereld het ooit te weten?

    Al jarenlang is Finley’s Institute een dekmantel voor de prostitutie-wereld. Vaders en moeders brengen hun zoons of dochters naar deze welberuchte instelling in de hoop dat zij hen kunnen genezen van hun mentale ziektes. De drie familieleden struimen samen met de hulp van een dokter heel Australië af, op zoek naar instabiele mensen, om zo de ouders van het kind te overtuigen van hun ziekte. Deze ziektes zijn duidelijk vals en bovendien zijn hun kinderen gezonder dan ooit.
    Af en toe ontvoeren ze ook een drugsverslaafde, iemand die platgespoten is door de drugs en waarvan het leven aan een zijden draadje hangt. Deze hebben immers geen familie. Er zal niemand zijn die voor hen zal vechten waardoor de hoop op een ontsnapping helemaal verdwijnt.
    Maar wat als deze instelling niet is wat ze lijkt? Zullen de slachtoffers samen ontsnappen? Of zullen ze eerder elkaar in de haren vliegen om zo in gunst te komen van één van de drie familieleden? Zullen de bewakers of de verpleegsters in opstand komen? En zijn de drie familieleden echt wel zeker van hun rol in de instelling?



    Hier kunnen we alles bespreken omtrent de RPG (:



    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 23:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Poof :Y)

    Anyone for Walsh?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mt
    Wie wil Arya vergezellen in het begin :3?
    Of zal ik gewoon random wat posten maar?

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:35 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Er komt nog een beginpost aan, de start van de RPG zeg maar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb er zin innnnn


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle schreef:
    MT.


    + De beginpost komt binnen enkele seconden in de beginpost van het speeltopic!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zal morgen beginnen, want ik lig nu in bed op mijn telefoon en dat typt voor geen meter!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bam first 'real' post :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal vanmiddag eens een beginpostje maken c:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik neem overigens toch geen vrouw, het wordt teveel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MT, ik heb een begin post gemaakt ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    Ik neem overigens toch geen vrouw, het wordt teveel.


    Snap ik wel. Daarom zei ik ook dat je zelf mocht kiezen. Dus geen probleem! c:

    En sorry! Ik ga nu een post schrijven maar ik moest vandaag naar de winkel etc. Dus nu ben ik terug!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ben ik de enige die in de zij-vorm schrijft? D:
    Anders ga ik ook wel over op de ik-vorm..


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    Ben ik de enige die in de zij-vorm schrijft? D:
    Anders ga ik ook wel over op de ik-vorm..

    Nee hoor, dat doe ik ook. Ik zal nu Johnny posten trouwens. heh.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 23:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.