• Ik kwam er net achter dat je bij Actieve topics veel verder terug kunt gaan dan 10 pagina's en zo ben ik terug gegaan tot aan het begin van het forum. Daar heb ik een paar leuke dingen gezien/gevonden. Zoals:

    - De vrienden uitnodigen functie met het layout van toen: Klik (Hij werkt niet meer)

    - Vroeger was er een idee om een profiel preview te hebben. Dat is nog best handig eigenlijk.

    - Je kon Quizlet je startpagina maken via een knopje xd

    - Je hebt nog steeds prijsvragen: http://www.quizlet.nl/prijsvragen.php Waarom zie je die link nergens? xd

    - Dat er toen het idee was om de pageviews per dag te gebruiken in de topleden lijst. Dat is er blijkbaar niet gekomen/weer weg.

    - Rutger heeft toen der tijd de suggestie afgewezen dat je kunt zien hoe vaak je foto is bekeken, terwijl dat nu wel kan xd

    - http://www.quizlet.nl/popular_vandaag.php Daarop staan alle populaire Quizzen van vandaag.

    Interesting stuff.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Krull schreef:
    (...)
    Omdat er geen nieuwe prijsvragen meer bij komen, lijkt me zo.
    Goh ja, dat bestond ook nog.. dat is gewoon op een gegeven moment vergeten/opgehouden, en zo maar in de vergetelheid geraakt.

    Ja dat dacht ik al. Echt grappig om al die dingen terug te vinden. Ik voel me nu echt een Q stalker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cydonia schreef:
    Interesting (:


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    En ik heb nog een link gevonden die ik niet kende en zover ik weet ook niet te vinden is: http://www.quizlet.nl/popular_vandaag.php
    Daarop staan alle populaire Quizzen van vandaag xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een paar maanden geleden heb ik op het knopje gedrukt bij Stamcafé waar je helemaal teruggaat. Holy shit we hebben al veel pagina's gehad!

    Dragneel schreef:
    Een paar maanden geleden heb ik op het knopje gedrukt bij Stamcafé waar je helemaal teruggaat. Holy shit we hebben al veel pagina's gehad!

    Hahaha, ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat vind ik ook wel leuk om te weten :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Q zag er echt heel anders uit vroeger. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Q zag er echt heel anders uit vroeger. (cat)

    Nogaaaal.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 23:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Best interessant dit allemaal. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Best interessant dit allemaal. (:

    Vond ik dus ook!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hé, dat toen hip genoeg hoor, die oude layout hoor. Ik kan me nog goed herinneren dat heel veel mensen protesteerden, toen deze net vrij kwam. :'D


    Til hug og blod.

    Dat heb ik van gSm, daar was ik vanaf het begin. Ik ben juist nieuw hier en heb, zover ik weet, één grotere update meegemaakt. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Dat heb ik van gSm, daar was ik vanaf het begin. Ik ben juist nieuw hier en heb, zover ik weet, één grotere update meegemaakt. (cat)


    Hoe heette jij op gsm? (misschien kende ik je)


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Hoe heette jij op gsm? (misschien kende ik je)


    't Langste op Banana Kingdom, ruim een jaar. Ik heb in totaal ruim 5 jaar aan die site verspeelt [ben er klaar mee, haha] op verschillende accounts.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    't Langste op Banana Kingdom, ruim een jaar. Ik heb in totaal ruim 5 jaar aan die site verspeelt [ben er klaar mee, haha] op verschillende accounts.


    Ah oke, nou op die naam kende ik je niet. Ik heb er ook best wel lang op gezeten, denk ook wel zoiets maar ik ben er nu ook klaar mee. Ik heette Lime en Egoist (aa)


    Aan niets denken is ook denken.