• Mijn ma loopt elke keer subtiel te vragen of ik lesbisch ben. Like okay yeah.. Sorry maar ik weet niet echt hoe ik duidelijk moet maken aan mijn ma dat dat helemaal niet het geval is :W
    Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend of een enigszins serieuze relatie gehad, is dit nou echt zo raar? Nee toch? Ik vind het namelijk best wel awkward als ze het elke keer vraagt aangezien ze het eens een keer midden in een restaurant vroeg op een harde toon ;3 Dit is echt het raarste topic dat ik ooit heb geopend maar ik vind het gewoon heel kut van mijn ma want ik voel me best wel shit nu aangezien ik dus zo achterloop vind ze ;W Ik heb niks tegen lesbische of biseksuele mensen hoor. Lol hoe vaker ik dit lees, hoe dommer het klinkt..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ga een gesprek met haar aan? Zeg het gewoon tegen haar?
    Lol ik ben 16 en heb ook nog niks van dat alles gedaan, so what. :'D

    Mijn ma deed dat ook. Ze was eens aan het bellen met haar zus en toen was ze erover bezig, over mij in het topic van lesbisch. Terwijl ik naast haar stond. Raar mens. Het is niet omdat we achterkomen, dat we lesbisch zijn. (;

    Oh, my mom thinks the same.
    Ik zeg wel steeds 'oh, die is leuk, oh, die is knap', maar volgens mij denkt ze nog steeds dat ik gewoon niet verliefd word of lesbisch ben. :')
    Maybe I am lesbian, who knows. Ik weet het zelf ook niet, ik weet niet hoe het is om verliefd te zijn.


    Destroy what destroys you.

    Strider schreef:
    Ga een gesprek met haar aan? Zeg het gewoon tegen haar?
    Lol ik ben 16 en heb ook nog niks van dat alles gedaan, so what. :'D

    Ik wou als zeggen, ik ben vast niet de enige :W
    Heb ik al eens gehad met haar maar toch blijft ze het denken. Zo zei ze aan het eten weer 'Misschien als je later een vriendje of vriendinnetje krijgt'.. I was really like Serious? Still thinking that?.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is niet echt aardig van je moeder om dat zo te doen. Ik snap heel goed dat je dat niet fijn vindt, want zo geeft ze je niet de kans om zelf te ontdekken waar je interesse ligt. Misschien is een goed gesprek een idee?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben bijna 18 en ik heb nog nooit een relatie gehad, dus nee, je loopt niet achter.
    Ik zou gewoon eens duidelijk tegen je moeder zeggen dat je op jongens valt en vragen of ze er mee op wil houden.
    Mijn ouders vertellen me soms heel subtiel dat het oké, is als ik lesbisch zou zijn. Dan in zo'n zin van: 'Als jij dan ook een vriendje hebt moeten we wel heel veel gaan koken! Of een vriendin natuurlijk, dat kan ook.'
    Dan vertel ik ze gewoon dat dat niet gaat gebeuren en.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Daar heb ik niet veel last van :'), maar zo uberraar is het ook niet :3
    Trouwens, ik ben ook 15 en heb ook nog nooit een echte serieuze relatie gehad, dus dat is ook niet raar :3


    Tijd voor koffie.

    Awkward D:

    Ik geloof dat mijn moeder dat niet denkt, maar ze zal blij zijn, als de dag komt waarop ik eindelijk met 'n jongen naar binnen wandel (20 jaar loner).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Trouwens, jouw signature, haha.

    Haha, zo'n tijd heeft mijn moeder ook gehad. dan denken ze dat ze lief zijn omdat ze je dan kans geven om het te zeggen. Maar dan doen ze het iets te... Hoe zeg je dan? Genant. Als ik jou was zou ik gewoon de eerst volgende keer duidelijk tegen haar zeggen dat je zeker weet dat je niet lesbisch/bi bent. En als je je later nog bedenkt dat je het dan zelf wel tegen haar zegt. dat heeft bij mij tenmiste geholpen. Succes!

    Ik ben ook 15 en ik heb nog nooit gezoend en een vriendje gehad. Mijn moeder is daar trots op aangezien ik liever wil studeren/mijn middelbare school afmaken ^^.


    Shoganai i ne~

    Ik ben ook 15 jaar en heb ook nog nooit gezoend. Ik heb zelfs nog nooit een relatie gehad. Meiden in mijn oude klas dachten altijd dat ik lesbisch was.
    Maar ik ben niet toe aan een relatie en wil er ook geen 1 :W
    Pak een vellen papier en schrijf het erop. Plak ze door heel het huis heen. Dan word ze er wel door herinnerd :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Invaesion schreef:
    Trouwens, jouw signature, haha.

    HAHAH!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Toen ik 16/17 jaar was dachten mensen uit mijn klas dat ik lesbisch was omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad
    Wat een onzin zeg, alsof je meteen lesbisch bent als je nog nooit een vriendje hebt gehad

    VanDerVaart schreef:
    Toen ik 16/17 jaar was dachten mensen uit mijn klas dat ik lesbisch was omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad
    Wat een onzin zeg, alsof je meteen lesbisch bent als je nog nooit een vriendje hebt gehad

    Dit ja!


    Shit happens but pee happens a lot more.