• Mijn ma loopt elke keer subtiel te vragen of ik lesbisch ben. Like okay yeah.. Sorry maar ik weet niet echt hoe ik duidelijk moet maken aan mijn ma dat dat helemaal niet het geval is :W
    Ik ben 15 en heb nog nooit gezoend of een enigszins serieuze relatie gehad, is dit nou echt zo raar? Nee toch? Ik vind het namelijk best wel awkward als ze het elke keer vraagt aangezien ze het eens een keer midden in een restaurant vroeg op een harde toon ;3 Dit is echt het raarste topic dat ik ooit heb geopend maar ik vind het gewoon heel kut van mijn ma want ik voel me best wel shit nu aangezien ik dus zo achterloop vind ze ;W Ik heb niks tegen lesbische of biseksuele mensen hoor. Lol hoe vaker ik dit lees, hoe dommer het klinkt..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    130212 schreef:
    (...)Het probleem is, is dat ik al 6 maanden een vriendin heb, maar ja, je hebt gelijk (:

    Misschien moet je het dan eens vertellen =). Het is altijd leuker (tenzij je ouders dat niet accepteren natuurlijk als je gewoon met je vriendin op je gemak thuis kunt zitten en haar echt voor kan stellen als je vriendin, lijkt me =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    130212 schreef:
    (...)Het probleem is, is dat ik al 6 maanden een vriendin heb, maar ja, je hebt gelijk (:

    Dan nog. Als je het nog niet prettig vindt en je vriendin het niet erg vindt, kun je het best nog laten. Het gaat wel om je ouders, dat is een belangrijke stap. Niet alleen voor jezelf maar ook voor hen en andersom.
    Ik hoop dat het goed komt. ^^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 23:39 ]


    I can't even think straight.

    Ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend. Niks mis mee. Zeg tegen je moeder dat dat volkomen normaal is. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    is helemaal niet raar als je 15 bent :o

    als ik jou was zou ik net als haar subtiel laten vallen dat je wel op jongen valt, bijvoorbeeld dat je een jongen er knap uit vind zien ofzo? of heb je dat al geprobeerd?

    veel succes (:


    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

    Waar slaat dat nou weer op?
    Lol, als je als 15-jarige iets gedaan hebt, wordt je voor slet uitgemaakt, maar als je niks hebt gedaan, ben je opeens lesbisch?
    Niets van aantrekken! Ze komt er vanzelf wel van terug, als jij een keer met een leuke jongen binnenstapt. :')


    Tell me about it, stud.

    Ik ben ook 15 en heb nog nooit gezoend of een serieuze relatie gehad, misschien moet je je mama gewoon zeggen dat je later nog tijd genoeg hebt voor een vriendje en een relatie. Dat zeg ik ook altijd als ze mij weer uithoren :p

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 0:12 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Mijn ma dacht dat ik lesbisch was omdat ik 'zo makkelijk met jongens omging' :'D Ze had ergens wel gelijk, aangezien ik hoogstwaarschijnlijk biseksueel ben, maar om die conclusie nou te trekken uit mijn gedrag rond jongens...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HAHAHAHAHAHAHAHA
    Jou moeder is geniaal :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ahah droog mijn moeder zegt altijd het kan me niet schelen met wie of wat je thuis komt als je gelukkig bent. Met andere woorden als je op meisjes valt het zal me niets uitmaken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder dacht dat ook een tijdje, volgens mij nu niet meer, maarja. Al kwam dat ook door het feit omdat ik soms met een vriendin naar een gay-feest ging (ze draaien daar gewoon leuke muziek w/e w/e).


    As travars

    Mijn moeder denkt hetzelfde over mijn beste vriendin omdat ze nog nooit een vriendje heeft gehad.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben 19 en heb nog nooit een relatie gehad :') En mijn ma weet ook wel dat ik niet lesbisch ben. Gewoon met haar erover praten en zeggen dat je wel op jongens valt, desnoods hints laten vallen over bepaalde personen die je knap vindt. En gewoon zeggen dat je gewoon nog nooit echt een jongen bent tegengekomen waarmee je echt een relatie zou willen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    O, dat heeft een klasgenoot eens tegen me gezegd toen ik dertien was. :'D
    Toen was ik helemaal nog niet bezig met jongens en ik kende het begrip amper. XD
    Wel grappig dat zij nu juist biseksueel is...
    Maar ik ben zó verliefd op een jongen, dat mijn ouders zich afvragen of ze me niet in een toren moeten stoppen. :'D
    "Niemand komt aan mijn dochter," zeggen ze dan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaaah, de reacties op dit topic geven mij hoop, want ik ben 15 (bijna 16) en heb ook nog nooit een relatie gehad. Wel al gezoend, met een onbekende jongen op een festival, maar nadat we hadden gezoend was hij heel hard weggerend. Ik weet niet eens hoe hij heette. (cat)
    Maar ja, aan een relatie ben ik volgens mij nog niet echt toe. Het lijkt me ook echt doodeng om zo close met iemand te zijn, dat iemand zoveel over je weet... brr.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lancaster schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHA
    Jou moeder is geniaal :')

    Jij moet echt stil zijn Jacco -,- Dat meetlint deed echt zeer btw en die streep zit er nog.. :W


    Shit happens but pee happens a lot more.