• Sinds ik eigenlijk nauwelijks meer op quizlet zit, omdat ik al een hele tijd geleden ben overgestapt op Tumblr, vroeg ik me toch wel eens af hoeveel followers jullie hebben en waar jullie over posten. Je url hoeft er niet bij, ik ben gewoon benieuwd naar de twee bovenstaande dingen.
    Followers: 888
    Posts: Bands/muziek

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 14:20 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hem nog nooit echt iets van Tumblr gesnapt. Ik weet hoe je een blog maakt enzo, maar echt hélemaal niet hoe je mensen kunt zoeken. Ik bedoel je kunt genres selecteren, maar dan krijg je alleen maar bekende mensen. En als je geen mensen kunt vinden, krijg je dus geen followers. Dus iedere keer dat ik Tumblr probeer, stop ik er mee na 1/2 dagen. 0 followers dus.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb een persoonlijke Tumblr, waar ik eigenlijk nooit op zit dus het aantal followers daarvan zal wel bijna niks zijn. En ik heb sinds twee dagen een The Vampire Diaries blog en die heeft nu 66 followers, wat ik best veel vind voor twee dagen.


    Chaos is a ladder.

    15 followers niet veel :c. Ik post random dingen wan cute foto's van mij cat to covers die ik maak.


    Shoganai i ne~

    Heb geen Tumblr :]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb geen Tumblr, maar mijn twitter heeft 810 followers

    Aurorae schreef:
    Ik hem nog nooit echt iets van Tumblr gesnapt. Ik weet hoe je een blog maakt enzo, maar echt hélemaal niet hoe je mensen kunt zoeken. Ik bedoel je kunt genres selecteren, maar dan krijg je alleen maar bekende mensen. En als je geen mensen kunt vinden, krijg je dus geen followers. Dus iedere keer dat ik Tumblr probeer, stop ik er mee na 1/2 dagen. 0 followers dus.

    Bij je dashboard op find blogs klikken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Followers: 56.
    Posts: Random foto's van mensen en dingen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb nu 73 followers en ik heb een bandblog.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    165.
    Meestal bands, maar ook vaak dingen van actrices of boeken of dergelijke.

    1285 op mijn vertical / art tumblr (waar ik ook persoonlijke dingen op zet, maar een groot deel van mijn followers let daar niet zo op).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    op mijn persoonlijke blog, 129, en daar post ik random dingen en fandom stuff.
    en op mijn confessions blog, heb ik 1 follower, maar die heb ik gisteren pas gemaakt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    466 followers op m'n main blog op tumblr, 917 op m'n twitter. Ik post zelf vooral kpop dingen en reblog kpop en fotografie dingen op m'n main blog. Op twitter, meh, van alles, fandom twitter.
    M'n tumblr heb ik zo'n 2 jaar, maar had 'm meer dan een jaar niet gebruikt :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:56 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik post Nederlandse gedichten, schrijfsels en korte stukjes tekst over mijn leven. Binnenkort komt mijn reisdagboek erbij en in twee weken heb ik 32 followers.


    Olive

    102. Niet veel, maar goed.
    En oh ja, ik reblog veel van andere blogs.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:59 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb 463 followers op Tumblr. Ik post vooral My Chemical Romance, Muse, Sherlock, Doctor Who, Supernatural, Green Day, Blink-182, Dexter en random dingen die op mijn dashboard langskomen (:


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins