• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Feline rende richting de zee en trok me mee en plofte toen op het zeand,waardoor ik ook op de grond plofte.Ik begon te lachen en haf Feline kusjes in haar nek."Ik hou van je."fluistede ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ' ik hou meer van jou' ik trok mijn kleren uit zodat ik alleen nog in mijn bh en onderbroek stond en rende de zeer in. 'koud!'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    'ik hou meer van jou'fluisterde ze terug,ontdeed haar an der kleerding todat ze alleen nog maar in ondergoed zat en liep de zee in.Ik glimlachte en deed hetzelfde en zwom naar Feline.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Fertilis kwam aanzwemmen, en ik zoende haar. Ik aaide iver haar armen. ' ik heb het koud, wil je me opwarmen?' Vroeg ik terwijl ik overdreven met mijn ogen knipperde.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline zoende me en en streelde even mijn armen' ik heb het koud, wil je me opwarmen?'vroeg ze dan en knipperde overdreven met haar ogen,waardoor ik begon te gijnzen.Ik omarmde haar en drukte kusjes op haar mondhoeken en dan uiteindelijk op haar mond en even later zaten we verwikkeld in een tongzoen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (sorry voor de late reactie, ik was lezen)

    Feline

    Tijjdens het zoenen streelden mijn handen op plekken waar je een gewone vriendin niet zou strelen..langspzaam schiven mijn handen naar haar bh bandje......

    (wel of niet?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Hmm beter niet ik zit in de woonkamer nu :/ maar alleen bh is niet erg )
    Fertilis
    Haar handen streelden me op plekken waar nog nooit iemand me had aangeraakt en het tintelde allemaal,op een goede manierHaar handen schoven langzaam,naar mijn bh bandje en klikte hem toen open waarna ik mijn bh in het zand gooide,nog steeds had ik mijn lippen nog niet van die van Feline verwijdert.

    (het zou kunnen dat ik laat reacheer ik ben aan het schilderen.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Fertilis bh lag op het zand, en ik gooide de mijne erbij. Ik maakte me los van Fertilis zoen.Mijn vinger tekende de lijn om haar gezicnt, en ging toen naar beneden, naar haar hals, waar ik mijn hand dat liet ligggen, en Fertilis verder zoende. 'ik.. Hou..van..je...' Fluisterde ik tussen het kussen door


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline gooide haar bh erbij en berbrak de kus.Haar vingers olgden mijn kaaklijn en gingen zo naar beneden en legde toen haar hand in mijn hals.En zoende me dan weer.'ik.. Hou..van..je...' fluisterde ze tussen het kussen door."En ... ik...van ....jou.."zei ik ook tussen het zoenen door en mijn vingest tekende figuurtjes op haar rug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [dirty swimming :p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (hell yeah!

    Maar ik ga slapen ik moet weer in het ritme komen.
    Morgen verder c:)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (hehe en owkee :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik verbrak de kus weer, en keek Fertilis serieus aan. ' ik hou meer van jou' ik trok har wer tegen me aan. Onze bovenlijven (xD) raakten elkaar,en ik huiverde


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MELODY
    Ik had voor mezelf besloten niet meer te praten. Vanaf nu praatte ik met mijn ogen. Voor Ardens. Voor Kaylee. Voor Judith. Voor mijn ouders. Ik trok de capuchon van mijn vest, die nu erg vies was, over mijn ogen. Ik wilde naar Matheo. Hij zou mij begrijpen. Ik liep de tent uit en ging gewoon op de grond voor de tent zitten. Hij zou me wel vinden.

    [Judith = haar zusje]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody was daarnet de tent ingegaan en kwam er nu weer uit en ging zitten voor de tent.ik liep naar haar toe en zette me naast haar neer en drukte een kus op haar wang."we zullen hier uit geraken en de regering zal ervoor boeten wat ze ons hebbeb aangedaan"fluisterde ik en sloeg mijn arm om haar heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH