• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    ze was me gevolgd en ik ging zitten waarna ze volgde."Kijk,ik ken je nog maar een dag,en ookal heb je Ardens vermoord,het moest.Ik begrijp dat,maar ik weet niet eens je naam,en ..."Ik keek even naar haar ze was mooi,vast ook aardig als ze je mag."En ik vind je ook leuk,maar ik vrees ervoor dat de heksen erachter zullen komen en alles gaan verpesten."zei ik en zuchtte."Ik weet zelfs niet eens je naam."zei ik en keek in haar bruine oogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CatEyes schreef:
    (...)

    Ja, is er ook een strand?:9~


    (ja dat is er zeker bij een zonsondergang , denk ik toch!!! !)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:33 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    CatEyes schreef:
    (...)

    Ja, is er ook een strand?:9~


    (ze kunnen het strand ontdekken :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (waar is Fertilis)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Aqua

    Ik luisterde aandachtig naar de nimph.
    Toen hij klaar was zei ik: "Ik ben Aqua en ik weet zeker dat de heksen het niet zullen verpesten, vertrouw me! Ik heb een paar trucjes om daarvoor te zorgen hoor! Alsjeblieft, ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld en je bent zo mooi. Ik heb nog nooit zo iemand mooi gezien!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (ze ondersteunde Feline tot ze flauwviel,dus laat ik ze wel Feline wakker maken met een kus :3 )

    Fertilis
    Feline wasveer flauwgevallen,ik streelde eerst een verdwaald plukje haar uit haar gezicht en streelde zo haar wang,waarna ik liefdevol mijn lippen op de hare plante.Hopend dat ze weer wakker word.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik werd wakker door Fertilis' kus


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Verlend
    "Ik ben Aqua en ik weet zeker dat de heksen het niet zullen verpesten, vertrouw me! Ik heb een paar trucjes om daarvoor te zorgen hoor! Alsjeblieft, ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld en je bent zo mooi. Ik heb nog nooit zo iemand mooi gezien!" zei ze.IK keek even naar de grond en beet weer op mijn lip."Ok Aqua ,ik ben dus Verlend en ik wil het wel proberen,maar ik ben nog nooit verliefd geweest en weet niet hoe het voeld,en als het niet gaat ,dan gaat het niet oké?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Hij vertelde me dat hij niet zeker wist of dit zou gaan , maar hij wil het wel proberen. "Wees gerust Verlend ik ben ook nog nooit verliefd geweest!" zei ik. Ik nam zijn hand vast en keek recht in zijn ogen. "Ik hou van je" zei ik waarna ik een klein kusje op zijn lippen drukte.

    (ik moet gaan tot morgen!!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Wees gerust Verlend ik ben ook nog nooit verliefd geweest!"zei ze en nam mijn rechterhand vast en keek me recht in mijn ogen waarna ze dan een klein kusje op mijn lippen drukte.Ik schonk haar een waterige glimlach en vreem met mijn duim over haar hand.

    Fertilis
    Feline werd wakker en ik drukte een licht kusje op het topje van haar neus."wil je iets romantish doen?"vroeg ik haar zwoel in haar oor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'zolang het met jou is' zei ik glimlachend, en pakte Fertilis' hand.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    'zolang het met jou is'zei ze glimlachend en nam mijn hand,ik hielp haar op en samen gingen we hand in hand het bos in."Ik voel hier niet zo ver vandaan een andere grond,vast zand,mischien is hier wel een strand."zei ik en keek glimlachend naar Feline.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'zand kasteel biuwen?' Vroeg ik 'of hand in hand doir de bramding lopen?'

    (omg, ik typ verlept)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Ik glimlachte "oké ."zei ik lachend.

    (heheh deze is lekker kort)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Ik hoorde de zee bruisen, en rende er naartoe. Ik plofte meer in het droge en zachte zand en trok Fertilis bij me. Ik stelde haar buik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.