• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (zijn Verlend en Aqua weer normaal en aardig?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (zijn Verlend en Aqua weer normaal en aardig?)


    (Ja ik denk het wel maar Aqua is bang dat de anderen haar niet graag zullen hebben omdat ze Ardens vermoord heeft)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Fertilis
    Feline zuchtte gelukzalig en ik glimlachte en drukte een kus op haar wang."Dit is zo fantastich ik jij en een zondsondergang"fluisterde ik

    Verlend
    Aqua haf een kneepje in mijn hand wat me naar haar deed kijken."Dit is Delilah, ze wil naar haar mama, dus ik ben vanaf nu haar mama!" legde ze dan uit.Ik glimlachte vriendelijk naar Delila "Dus,als jij haar nieuwe mama bent,betekend dat dan dat ik haar papa word?"vroeg ik haar dan met een klein glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CatEyes schreef:
    (zijn Verlend en Aqua weer normaal en aardig?)

    (hun opdracht is vervult,dus jep :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend vroeg of dat betekende dat hij papa word terwijl hij er een glimlach op zijn gezicht verscheen. Ik zette een stap dichter waardoor ik nu tegen hem stond. "Ja, Ik denk het wel!" zei ik stralend. Dolblij vloog ik in zijn armen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (morgen ben ik er bijna niet! alleen misschien in de avond!! :( )


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Feline

    'jaaaaah' zie ik. Ik sloeg mijn arm om haar heen. Toen kreeg ik een idee. 'wacht hier, en niet kijken' zei ik, en ik ging achter een heuvel zitten. Ik had nog een take in mijn haar zitten, ik boog en om door mijn water krachten, zodat heteen ring werd. Ik rende terug, en viel op mijn kniën. 'lieven Fertilis.. Eh, wil je verloofd met me zijn?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik ben er morgen in de avond niet :s )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ik ben er morgen in de avond niet :s )

    ( no!!!! haha I'm a dramaqueen! ga je nu nog een stukje schrijven??)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Ja, Ik denk het wel!" zei ze haar ogen begonnen te glinsteren en ze viel in mijn armen,ik drukte haar nog wat dichter tegen me aan en drukte mijn lippen weer op de hare.

    Fertilis
    'jaaaah'zei Feline en sloeg haar arm om me heen. 'wacht hier, en niet kijken' zei ze plots enn liet me los.ik keek dan maar voor me uit naar de zee.Vanuit mijn ooghoeken zag ik Feline op haar knieën ploffen en hield eer ing vast'lieven Fertilis.. Eh, wil je verloofd met me zijn?'vroeg ze danEen gelukzalig gevoel borrelde in me op en tranen van geluk sprongen in mijn ogen"Ja ja ja!!!!"gilde ik blij en knuffelde Feline


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend trok me nog dichter tegen hem aan en drukte zijn lippen op de mijne. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en ging met mijn handen onder zijn shirt.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Aqua kuste me terug en ging met haar handen onder mijn shirt.Ik verbrak de kus en drukte nog een vluchtig kusje op haar lippen."Hier niet,er zijn kleinde kinderen hier."zei ik lachend en keek naar Delilah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'omg omg omg omg omg omg' dacht ik. Ik kuste Fertilis. 'kom' zei ik typen, en ik pakte haar hand.
    Even later liepen wer hand in hand door de branding


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ferilis
    Feline kuste me.'kom.'zei ze dan en nam mijn hand vast,ze wist niet hoe gellukig ze me nu gemaakt had.Samenn liepen we hand in hand door de branding."Je bent fantastisch Feline,ik hou zoveel van je!"zei ik blij en neep licht in haar hand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Van hetzelfde mevrouw... Mevrouw....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.