• Ik heb een probleem...
    Ik heb schoenen nodig voor de winter (ook de herfst) en ik heb schoenen gezien die ik heel graag wil (hieronder) maar ze zijn nogal duur en als ik deze koop krijg ik geen laarzen maar ik draag nogal veel jurkjes enzo dus zou het lelijk zijn als ik deze schoenen onder een jurk of een rok zou dragen?


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Hangt af van de jurk/rok, denk ik.

    Niet zo'n jurken/rokkendrager


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het zou minder elegant staan, maar echt verkeerd denk ik niet echt dat het zal zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Persoonlijk vind ik deze schoenen niet staan onder een rok of jurk. Maar heb je geen laarzen meer van vorig jaar? Of spaar zelf voor goedkope laarzen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dat bestaat ook in laars. Die ga ik kopen. Of krijgen. ;3

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:27 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Amused schreef:
    Persoonlijk vind ik deze schoenen niet staan onder een rok of jurk. Maar heb je geen laarzen meer van vorig jaar? Of spaar zelf voor goedkope laarzen?

    Ja misschien mijn laarzen van vorig jaar maar ik denk dat die te klein zijn maar je hebt wel gelijk, ik kan zelf ook nog schoenen kopen!xd


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Souvenir schreef:
    Dat bestaat ook in laars. Die ga ik kopen. Of krijgen. ;3

    Echt?! Die heb ik nog nooit gezien maar dat is misschien wel een goed idee als ik die laarzen vind...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik ga dat opzoeken voor je!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Ik ga dat opzoeken voor je!

    Dankje!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik vind het niet. Sorry! :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind dit soort schoenen juist geweldig onder een jurkje of een rokje!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Die in het kort zouden nog gaan met kniekousen, maar deze van op de foto niet. Ze zijn inderdaad wel heel mooi. Ik zou in dit geval dan gaan voor een goedkoper paar dat hier op lijkt (dat vind je sowieso!) en dan kan je je botjes nog kopen.


    Only losers can act the way you do

    Agnus schreef:
    Ik vind dit soort schoenen juist geweldig onder een jurkje of een rokje!

    Inderdaad!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Souvenir schreef:
    Ik vind het niet. Sorry! :3

    No problem! Toch bedankt!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    'You can wear anything you want, if you wear it with grace.'


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    die wil ik ook:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."