• Copyright; Pyrrha.



    "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia



    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer.


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.


    Copyright; Pyrrha.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 10:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Levi en Cherine.

    Ze bijt even op haar lip en slaat haar ogen neer. Duidelijk twijfelt ze over het feit dat ik haar irritant vind. Iets wat ik dus helemaal niet vind en zij, juist zij, zou dat moeten weten. Zichtbaar voor mij, maar voor Levi en Cherine waarschijnlijk niet. "Tuurlijk mis ik hem, hij is mijn broer" Levi maakt een 'ahum' geluid. "Grote broer bedoel je," Grijnst hij. Een zucht verlaat Elyse haar mond en ze rolt even met haar ogen. Iets wat ze wel vaker doet als Levi zulke opmerkingen maakt.
    "Ik denk dat ik zo maar naar huis ga. Faith zal vast al thuis zijn" Ik stoot Elyse even onopgemerkt aan. Misschien kan ik haar op straat even spreken? Je weet maar nooit. Waarschijnlijk zullen er teveel mensen op straat lopen, maar we kunnen het op zijn minst proberen toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ huis van Levi en Cherine.

    "Ik denk dat ik zo maar naar huis ga. Faith zal vast al thuis zijn,' zegt Floris en hij stoot me aan. Levi heeft het blijkbaar niet gezien want hij zegt er niks over.
    'Ik ga denk ik ook maar naar huis,' zeg ik. Er komt een Teleurgesteld uitdrukking op Levi's gezicht. 'Maar jullie zijn er pas net,' zegt hij en hij trekt een sip gezicht. Ik grinnik, kom overeind, loop naar Levi toe en druk een kus op zijn wang. 'Ik kom snel weer langs,' beloof ik hem waarna ik richting de deur loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Levi en Cherine.

    "Ik ga denk ik ook maar naar huis" Zegt Elyse dan. Ze heeft mijn teken dus begrepen. Als ik de kans krijg, zal ik haar vragen of en zo ja, hoe we het aan Levi vertellen en hoe het verder met 'ons' gaat.
    "Maar jullie zijn er pas net" Levi trekt een sip gezicht, waardoor Elyse even grinnikt. "Ik kom snel weer langs," Belooft Elyse nadat ze een kus op zijn wang heeft gedrukt. "Ik laat die kus achterwege, maar ik zal ook wel weer eens tevoorschijn komen." Grinnik ik, waarna ik achter Elyse aan naar de deur toeloop. "Nog een fijne dag, jij ook Cherine" Ik glimlach even naar haar, ook al denk ik niet dat ze me door heeft, aangezien ze nogal erg diep in haar boek is verzonken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ huis van Levi en Cherine

    "Ik laat die kus achterwege, maar ik zal ook wel weer eens tevoorschijn komen." Grinnikt Floris.. "Nog een fijne dag, jij ook Cherine,' glimlacht hij nog.
    Ik glimlach nog even naar Levi en doe dan de deur open. Als Floris buiten staat doe ik de deur weer dicht. Na een paar minuten lopen zijn we bij het einde van de straat en pak ik Floris hand vast. 'Hoe zit het nu tussen ons?' vraag ik aarzelend. 'En wat het ook is, Levi mag niet weten dat wij gezoend hebben, nog niet tenminste'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Levi en Cherine.

    Elyse opent de deur. "Ciao!" Roep ik nog voordat ik naar buiten loop en Elyse de deur sluit. Een paar minuten lopen we in stilte, maar aan het eind van de straat pakt Elyse mijn hand vast. De straat is niet zo vol, als dat ik had gedacht dat hij was. Maar nog steeds is gezien worden een grote kans.
    "Hoe zit het nu tussen ons?" Vraagt ze aarzelend. Goede vraag, dat vroeg ik me ook al af. "En wat het ook is, Levi mag niet weten dat wij gezoend hebben, nog niet tenminste". "Ik weet het niet Elyse. We weten beiden dat er grote consequenties zijn als we een geheime relatie hebben. En tegenover onze Matches is het ook niet echt eerlijk. En vergeet Levi niet. Elyse, ik wil het liefst ieder moment van de dag bij je zijn, maar dat gaat niet. Hoe graag ik het ook wil." Ik stop even met praten als er een aantal mensen langslopen. "Je handen zijn inderdaad lekker warm" Ik pers er een lachje uit en haal mijn hand dan uit haar greep. Ik moet toch iets zeggen om de mensen niet iets verkeerds te laten denken.
    "We zijn nog altijd op straat onder de mensen" Geef ik als uitleg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse

    "Ik weet het niet Elyse. We weten beiden dat er grote consequenties zijn als we een geheime relatie hebben. En tegenover onze Matches is het ook niet echt eerlijk. En vergeet Levi niet. Elyse, ik wil het liefst ieder moment van de dag bij je zijn, maar dat gaat niet. Hoe graag ik het ook wil." Floris stopt even met praten als er wat mensen voorbij lopen.. "Je handen zijn inderdaad lekker warm" Hij lacht even en trekt dan zijn hand los. "We zijn nog altijd op straat onder de mensen"
    Ik bijt op mijn lip en knik maar zet toch een paar stappen naar achteren. Mij maken die mensen niet uit maar hem blijkbaar wel, 'Wat wil je doen dan?' vraag ik zacht. 'Gewoon wachten tot onze gevoelens voor elkaar weggaan?' ik schud mijn hoofd. Ik weet niet of mijn gevoelens voor hem ooit weg zullen gaan. 'Dan kunnen we elkaar beter nooit meer zien,' zeg ik zo zacht dat het nauwelijks hoorbaar is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Straat.

    "Wat wil je doen dan?" Vraagt ze zacht. "Gewoon wachten tot onze gevoelens voor elkaar weggaan?" We schudden tegelijk met ons hoofd. Dat zou erg lang kunnen duren en ik wil het niet. Ik wíl niet dat mijn gevoelens voor haar weggaan. Als ik aan Faith zou denken, zou dat totaal niet eerlijk zijn.
    "Dan kunnen we elkaar beter nooit meer zien" Zegt ze zo zacht, dat ik het bijna niet kan verstaan. "Ben je gek? Elyse, je weet dat dát geen optie is." Elkaar nooit meer zien? Ik heb er eerlijk gezegd ook voor een moment aan gedacht, maar ik heb het snel uit mijn hoofd gewist. Ik kan niet zonder het gezicht van Elyse. En het is nogal raar voor Levi om na elkaar op bezoek te komen. "Dat wil ik niet Elyse," Dit keer pak ik haar hand en kijk haar voor een lange tijd aan.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 15:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse - Straat

    "Ben je gek? Elyse, je weet dat dát geen optie is," zegt Floris. "Dat wil ik niet Elyse". Hij pakt mijn hand vast en kijkt me een lange tijd aan,
    'Wat wil je dan doen?' vraag ik. 'Ik heb geen zin om je vaak te zien en je hand niet vast te kunnen houden'. Als er een groep mensen aankomt trek ik met tegenzin mijn hand weer los. 'Dit bedoel ik dus,' mompel ik als de groep mensen weg is. 'ik wil niet zien dat Faith je hand wel vast kan houden maar ik niet'. Ik kijk hem iets wat smekend aan. 'Kom je mee naar mijn huis? Owens is er niet dus we kunnen er rustig praten zonder dat iemand ons hoort'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Levi en Cherine.

    "Wat wil je dan doen?" Vraagt ze, "Ik heb geen zin om je vaak te zien en je hand niet vast te kunnen houden" Ik bijt even nadenkend op mijn lip. Er zou toch een mogelijkheid moeten zijn?
    "Dit bedoel ik dus" Mompelt ze, nadat ze mijn hand heeft losgelaten als er een groep mensen voorbij loopt. "Ik wil niet zien dat Faith je hand wel vast kan houden, maar ik niet" Ze kijkt me even smekend aan. "Je kan mijn hand wel vasthouden, alleen niet altijd.." Zeg ik zachtjes. Ik weet niet wat ik moet doen. De regels volgen en diegene van wie ik het meeste hou, loslaten?
    "Kom je mee naar mijn huis? Owen is er niet dus we kunnen er rustig praten zonder dat iemand ons hoort" Ik knik goedkeurend, zet een paar stappen naar haar toe en leg mijn arm om haar schouder heen. Dit hebben mensen me wel vaker bij Elyse zien doen, of bij andere meiden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ straat/thuis
    Floris knikt goedkeurend, zet een paar stappen in mijn richting en legt zijn arm over mijn schouder.
    Voor een paar seconden sluit ik mijn ogen en laat ik mijn hoofd op zijn schouder rusten zodat ik die oude vertrouwde geur ruik. 'Je ruikt nog steeds lekker,' glimlach ik waarna ik begin te lopen met zijn arm nog steeds rond mijn schouder. Omdat Levi redelijk dichtbij mij woont is het maar een kleine tien minuutjes lopen. Als we bij het huis aankomen controleer ik voor de zekerheid of Owen er echt niet is en trek daarna Floris mee naar binnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Straat & Huis van Elyse en Owen.

    Wanneer ze haar ogen even sluit, kan ik het niet laten om haar gezicht nog eens in me op te nemen. Toen ik haar voor het eerst zag was ze al precies dezelfde Elyse als wie hier nu staat, alleen dan wat minder groot en volwassen. "Je ruikt nog steeds lekker" Glimlacht ze, waarna we richting haar huis beginnen te lopen. Als we er eenmaal zijn, controleert ze eerst of Owen thuis is voordat ze mij naar binnen trekt.
    "Oké, en nu?" Zuchtend plof ik neer op de bank en trek een nadenkend gezicht. Ik kan Elyse niet nooit meer zien en wachten tot onze gevoelens verzwakken zal echt jaren gaan duren. Misschien lukt het wel niet eens en moeten we, ondanks dat we gevoelens hebben voor een ander, toch met onze Matches verder.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 15:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    'Oké, en nu?' vraagt Floris zuchtend terwijl hij om de bank gaat zitten en een nadenkend gezicht trek.
    Ik bijt op mijn lip en ga naast hem zitten. Mijn benen trek ik op en ik kruip tegen Floris aan. 'Ik weet het niet,' mompel ik. 'Ik wil je echt graag blijven zien maar als ik dan alleen maar naar je kan kijken,' ik zwijg even, 'dat is niet genoeg, ik wil je kunnen aanraken, je hand vasthouden, knuffels geven, kusjes op je wang en lippen drukken'. Ik kijk Floris aan en pak zijn hand vast. 'En ik wil niet zien dat iemand anders dat doet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Elyse en Owen.

    "Ik weet het niet" Mompelt ze, nadat ze naast mij is gaan zitten, haar benen heeft opgetrokken en tegen me aan is gekropen. "Ik wil je echt graag blijven zien, maar als ik dan alleen maar naar je kan kijken" Ze zwijgt even, maar dat is genoeg om te weten wat ze bedoeld. "Dat is niet genoeg, ik wil je kunnen aanraken, je hand vasthouden, knuffels geven, kusjes op je wang en lippen drukken" Ze kijkt me aan en pakt mijn hand vast. "En ik wil niet zien dat iemand anders dat doet"
    "Ik weet het Elyse, maar zeg niet dat we elkaar nooit meer kunnen zien. Alsjeblieft. Ik hou van je en voor die stomme Unie laat ik je echt niet gaan" Ik kijk haar recht in de ogen aan met een vasthoudende blik. Ik blijf Elyse hoe dan ook zien, of ze wilt of niet.
    "Misschien.. Nee," Ik schud de gedachte over een geheime relatie weg. Daar zouden ze hoe dan ook toch wel achter komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    'Ik weet het Elyse, maar zeg niet dat we elkaar nooit meer kunnen zien. Alsjeblieft. Ik hou van je en voor die stomme Unie laat ik je echt niet gaan,' zegt Floris en hij kijkt recht in mijn ogen. 'Misschien.. Nee'.
    'Ik wil je ook niet nooit meer zien maar hoe wil je het dan doen?' vraag ik. 'Jij wil geen geheime relatie maar ik weet zeker dat ik het niet vol kan houden om je wel te zien maar niet echt bij je te zijn'. Ik bijt weer op mijn lip en voel tranen in mijn ogen prikken. 'Ik wil je niet bij iemand anders zien,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Elyse en Owen.

    "Ik wil je ook niet nooit meer zien, maar hoe wil je het dan doen?" Vraagt ze, "Jij wil geen geheime relatie, maar ik weet zeker dat ik het niet vol kan houden om je wel te zien maar niet echt bij je te zijn." Ze bijt weer op haar lip en ik zie de waterige ogen die ze heeft. "Ik wil je niet bij iemand anders zien" Zegt ze zacht. Ik streel met mijn hand door haar haren heen. "Als jij de geheime relatie een goed idee vind, heb ik het ervoor over" Zeg ik, terwijl ik met de rug van mijn wijsvinger een verdwaalde traan van haar gezicht haal. "Ik hou van je" Prevel ik en druk een kus op haar zachte lippen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'