• Copyright; Pyrrha.



    "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia



    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer.


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.


    Copyright; Pyrrha.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 10:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    Floris haalt een hand door mijn haar. 'Als jij de geheime relatie een goed idee vind, heb ik het ervoor over,' zegt hij terwijl hij met zijn wijsvinger een traan van mijn wang haalt. 'Ik hou van je,' prevelt hij dan en hij drukt een kus op mijn lippen.
    'Ik hou ook van jou,' fluister ik met een glimlach. 'Als we voorzichtig genoeg zijn dan komen ze er niet achter. We moeten gewoon bij elkaar thuis afspreken als Owen of Faith er niet is'. Het is niet eerlijk tegenover Faith of Owen maar ik wil gewoon bij Floris zijn en daar heb ik heel wat voor over. Ik buig me Floris' kant op en druk mijn lippen voorzichtig op de zijne.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson • Huis van Elyse en Owen.

    "Ik hou ook van jou" Fluistert ze met een glimlach. "Als we voorzichtig genoeg zijn dan komen ze er niet achter. We moeten gewoon bij elkaar thuis afspreken als Owen en Faith er niet is" Ik weet wat zij nu denkt en we denken precies hetzelfde. Dat het niet eerlijk is tegenover Owen en Faith. Maar ik breek de regels wel, als het niet anders kan. Als ik niet op een andere manier Elyse kan zien, aanraken of voelen. Ik knik en glimlach. Ze buigt zich naar me toe en drukt haar lippen op de mijne. Ik ga op in de zoen en frunnik met mijn hand aan de onderkant van haar haren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    Ik glimlach tegen zijn lippen als hij terug zoent en aan de onderkant van mijn haren frunnikt. Zijn hand laat ik los en ik laat mijn armen rond zijn nek glijden. Ik ga verzitten zodat ik op zijn schoot zit met aan elke kant een been, omdat het zo gewoon wat gemakkelijk zoent. Zachtjes bijt ik op zijn onder lip waarna ik er met mijn tong over heen strijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Elyse en Owen.

    Ze glimlacht tegen mijn lippen aan en laat mijn hand los, zodat ze haar armen rond mijn nek kan laten glijden. Ze gaat op mijn schoot zitten met aan iedere kant van mij een been. Wanneer ze zachtjes op mijn onderlip bijt, grijns ik speels tegen haar lippen aan. Als haar tong over mijn lippen strijkt, open ik mijn mond gewillig en zorg dat onze tongen elkaar vinden. Ze spelen een teder en liefdevol spel waar alleen wij de regels van weten. Mijn hand die net met de onderkant van Elyse haar haren aan het spelen was, glijd nu door haar haren heen, terwijl mijn andere hand, die inmiddels op haar onderrug ligt, langzaam onder haar shirt kruipt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    Hij opent zijn mond en laat zijn tong tegen die van mij aan glijden waardoor er een rilling over mijn rug trekt. Zijn ene hand glijdt door mijn lichtbruine lokken en zijn andere hand kruipt langzaam onder mijn shirt. De plek waar zijn hand mijn rug raakt begint te tintelen. Ik houd één van mijn armen stevig rond zijn nek geslagen en met de andere glij ik via zijn schouders en borstkas naar zijn zij waar ik met de stof van zijn shirt speel en uiteindelijk mijn hand onder zijn shirt laat gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Huis van Elyse en Owen.

    Haar ene arm blijft stevig rond mijn nek, terwijl ze met de andere via mijn schouder en borstkas naar mijn zij glijd. Daar speelt ze even met de stof van mijn shirt, maar laat haar hand er uiteindelijk toch onder gaan.
    Mijn hand heeft haar shirt ondertussen al iets naar boven gewerkt, als hij bij haar bh-bandje blijft hangen. Daar heb ik toch echt mijn tweede hand voor nodig, dus laat ik mijn hand vanaf haar bovenste lokken naar beneden glijden, totdat mijn hand haar haren niet meer aanraakt en via haar schouder en borst naar haar bh-bandje kruipt, zodat ik hem met gemak los kan maken. Ik grijns even speels, maar geef mijn tong dan toch weer over aan de hare. Wanneer haar bh-bandje los is, ga ik dezelfde route weer terug naar haar haren, alleen doen ze er iets langer over om van haar borsten naar haar schouders te gaan. Uiteindelijk woelen mijn beide handen door haar prachtige bruine lokken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elyse ~ thuis
    Zijn hand blijft hangen bij mijn BH-bandje. Zijn andere hand gaat weg bij mijn haar en glijdt via mijn schouder en borst ook naar mijn BH-bandje, die hij vervolgens met gemak los. Voor een paar seconden open ik mijn ogen en zie dat er een speelse grijns op zijn gezicht staat maar als hij met zijn tong langs de mijne streelt sluit ik ze weer en zoen ik iets wat gretig terug. Als zijn handen langzaam over mijn borsten glijden moet ik moeite doen een zachte kreun te onderdrukken. Iets later woelen zijn handen door mijn haar. Ik laat mijn hand die onder zijn shirt gekropen was even over zijn buik strelen en beweeg die dan langzaam naar zijn kruis. Zachtjes bijt ik zijn onderlip waarna ik zachte kusjes in zijn nek druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered