• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Bellatrix Zwarts
    Ik knal tegen de muur aan, maar door mijn woede voel ik het niet eens. Ik pak de toverstok van Morson, die op de grond blijft liggen. Ik zie wat bloed bij haar op de grond liggen. Toch nog een kijken wat er nou aan de hand was, bedenk ik mezelf.
    "Paralitis!" schreeuw ik naar Dromeda. Ik ben nog mild- ze blijft mijn zus.

    Evana Lexie Morson
    Ik blijf op de grond liggen, en voel me alsof iemand de 'Paralitis'-spreuk op me heeft afgevuurd. Ik voel hoe Bellatrix mijn staf afpakt en probeer op te staan. Met veel moeite probeer ik op te staan, maar de wond op mijn been is weer open en het verband is gescheurd. Ik hink naar Bellatrix, die Dromeda behekst, en spring op haar rug. Overal krijg ik pijn, maar uiteindelijk krijg ik de staf te pakken en ruk hem uit haar hand.
    "MODDERBLOEDJE," en veel ergere bezweringen hoor ik naar mijn hoofd gegooid worden, maar ik klem mijn toverstok zo vast als ik kan vast.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:11 ]


    Tijd voor koffie.



    Omg omg omg omg omg omg omg omg omg


    Fuck the government.

    Andromeda

    Ik kon geen kant meer op, ik kon geen vin bewegen waardoor ik mijn hart steeds harder voelde bonzen en de paniek in me opborrelde.
    Ik keek toe hoe Bellatrix het meisje met spreuken bekogelde en keek toen bijna smekend richting James.
    Alsjeblieft zeg Enervatio, alsjeblieft, alsjeblieft, zei ik in gedachten.

    [Whaa, we hebben gebrek aan een Rox!]


    Fuck the government.

    [Sorry dat ik niet heb gepost, ik was geband (lang verhaal, please don't ask me) en ik ben ziek :c (keelontsteking, ugh).
    Ik realiseer me dat ik te weinig tijd heb voor RPG's, en daarom wil ik even zeggen dat ik ermee stop :c Ik vond het ontzettend leuk en gezellig om met jullie te RPG'en, en wie weet kom ik nog wel eens langs (:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Grammarnazi schreef:
    [Sorry dat ik niet heb gepost, ik was geband (lang verhaal, please don't ask me) en ik ben ziek :c (keelontsteking, ugh).
    Ik realiseer me dat ik te weinig tijd heb voor RPG's, en daarom wil ik even zeggen dat ik ermee stop :c Ik vond het ontzettend leuk en gezellig om met jullie te RPG'en, en wie weet kom ik nog wel eens langs (:]


    {Oke, jammer! Welke rollen had je allemaal?}


    Tijd voor koffie.

    Bellatrix Zwarts
    Gevoelloos keer ik de verstijfde Andromeda de rug toe en pareer de verstijvingsspreuk die Morson op me had afgestuurd moeiteloos. Ze is zwak, en heeft moeite met alleen al staan.
    "Al je vriendjes kunnen je nu niet meer helpen," grijns ik gemeen tegen haar, maar ze lijkt zich zo min mogelijk om te concentreren en meer op het gevecht.
    "Zulk vuil bloed als wat jij hebt zal niemand missen," vervolg ik daarna. Ik zie een trekje rond haar mond.
    "En wat is er eigenlijk gebeurd? Dat je zo in het verband zit? En de anderen?" Nu raak ik haar mentaal en ze stopt met vechten.
    "Levicorpus!" schreeuw ik, en ze rijst aan haar gewonde been in de lucht. Ze gilt het uit van de pijn, maar dan voel ik ineens mijn toverstok uit mijn hand vliegen, en ik kijk woedend naar Potter, die ondanks zijn touwen, zijn stok nog in zijn hand heeft.


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    {Oke, jammer! Welke rollen had je allemaal?}

    [Alles waar Lisanne achter staat -wbw-.
    Nee, lol, Remus, Sneep, verzonnen Samira, Wafelaar en mezelf haha.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Grammarnazi schreef:
    (...)
    [Alles waar Lisanne achter staat -wbw-.
    Nee, lol, Remus, Sneep, verzonnen Samira, Wafelaar en mezelf haha.]


    {;P okay. Honderd procent zeker? :3, want anders... it's off the list ;)}


    Tijd voor koffie.

    Grammarnazi schreef:
    [Sorry dat ik niet heb gepost, ik was geband (lang verhaal, please don't ask me) en ik ben ziek :c (keelontsteking, ugh).
    Ik realiseer me dat ik te weinig tijd heb voor RPG's, en daarom wil ik even zeggen dat ik ermee stop :c Ik vond het ontzettend leuk en gezellig om met jullie te RPG'en, en wie weet kom ik nog wel eens langs (:]

    [NEEEEE! Echt jammer dat je weggaat! Jij bent de stichter van deze ultrageniale RPG! De koningin! Maar je hebt er vast een goede rede voor...
    In ieder geval veel beterschap, Lisanne. We gaan je missen :(.]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 4:30 ]


    Fuck the government.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    {;P okay. Honderd procent zeker? :3, want anders... it's off the list ;)}

    [Ja :c
    Als ik weer wat meer tijd heb, kom ik misschien nog een keertje kijken of ik weer in kan springen, maar ik kan niks beloven haha.
    @Bruna Bedankt c: En ik ga jullie ook missen of course :c]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    halleluja!!!
    james komt iedereen redden :3

    James
    Hij had zijn stok in zijn hand. 'Enevatio' richte hij op Evana waardoor iemand heel boos naar hem keek. Bellatrix. Waardoor hij moest lachen, en nog meer moest lachen. Hij wist niet waarom hij uiteindelijk lachen.
    Hij stond op en liep voorzichtig naar Evana.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [help ik weet bijna geen 1 spreuk xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Gloob schreef:
    halleluja!!!
    james komt iedereen redden :3

    James
    Hij had zijn stok in zijn hand. 'Enevatio' richte hij op Evana waardoor iemand heel boos naar hem keek. Bellatrix. Waardoor hij moest lachen, en nog meer moest lachen. Hij wist niet waarom hij uiteindelijk lachen.
    Hij stond op en liep voorzichtig naar Evana.


    [Het is Andromeda die is verlamd... :S]


    Fuck the government.

    Gloob schreef:
    [help ik weet bijna geen 1 spreuk xD]

    Tada!
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Toverspreuken_uit_Harry_Potter


    Fuck the government.

    james
    en zegt enevatio tegen andy.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.