• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ze drukten een kusje op mijn schouderblad en kwam toen voor me staan waarna ze een kus op mijn lippen drukten "Nou...dit is dus de meisjesbadkamer..." ze grinnikte zacht "Al wel eens eerder geweest?" een kleine blos verscheen op haar wangen terwijl ze een fles shampoo pakte, en het geurende sop begon in te wrijven, ik schudde mijn hoofd "nee" loog ik, ik was al een keer eerder hier geweest met Pansy...maar het leek me beter dat Astoria maar niet te vertellen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes terwijl ze het sop uitwreef in haar haren en het uit eindelijk uitspoelden met de warme stralen van de douch. Ze legden haar handen in zijn nek en drukte een kus op zijn lippen waarna ze haar hoofd tegen zijn borstkast aanlegden en zachtjes met haar duimen over de huid in zijn nek wreef. Een onzeker gevoel besloop haar lichaam, omdat ergens aan de ene kant ze dacht dat hij tegen haar aan het liegen was...Maar de andere kant vertelde haar dat dit niet zo was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria grinnikte en spoelde het sop uit haar haar waarna ze haar handen in mijn nek legde en een kus op mijn lippen drukten, haar hoofd legde ze tegen mijn borstkas aan terwijl ze zachtjes met haar duim over de huid in mijn nek wreef. Ook ik sloeg bijde armen om haar heen en drukte haar stevig tegen me aan en drukte een kus op haar kruin.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine en gelukzalig glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze haar ogen even sloot om het moment van zijn omhelzing te koesteren. Astoria haalde haar hoofd terug waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten waardoor het puntje van haar neus de zijne raakten en ze hem diep aankeek in zijn ogen. "Ik hou van je" fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    'Het rekte tijd, dus het werkte wel. Al was het eigenlijk de bedoeling dat hij jullie liet gaan. Madison heeft hem flink in de war gebracht. Hij wist echt niet meer wat hij wilde en wat hij moest doen.' Ik kijk op naar Fred en glimlach ook. Vervolgens druk ik mijn lippen weer op die van Fred.


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Voorzichtig legde Astoria haar voorhoofd tegen de mijne en raakte het puntje van haar neus het puntje van mijn neus "Ik hou van je" fluisterde ze zacht "Ik hou ook van jouw" fluisterde ik terug, ik haalde mijn hoofd terug en gaf voorzichtig een paar kusjes in haar nek.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een klein en lichtelijk onderdrukt geluidje verliet haar mond toen Draco zijn lippen in haar nek had geplaatst. Zachtjes beet ze op haar onderlip waarna ze haar vinger onder zijn kin legden en zijn hoofd uit haar nek haalden waarna ze haar lippen vol liefde en lust op de zijne plaatsten. Astoria liet haar handen uit zijn nek glijden terwijl ze zachtjes over zijn rug streek en vervolgens weer omhoog door zijn haar, haar lippen niet van de zijnen afhalend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een onderdrukt geluidje verliet haar mond toen ik mijjn lippen in haar nek planten. Astoria legde haar vinger onder mijn kin en tilde die op waarna ze haar lippen vol lust en liefde op de mijn plaatsten, haar handen gleden over mijn rug omlaag en toen weer onhoog waar ze hun weg vonden door mijn haar, voorzichtig liet ik haar los en plaatsten mijn handen op haar heupen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Zachtjes en plagend beet ze in zijn onderlip terwijl ze haar vingers in zijn haar verstrengelden en hem dichter tegen zich aantrok. Astoria trok haar lippen terug waarna ze deze over de huid in zijn nek liet strijken en zachtjes in een stukje huid van zijn nek beet waarna ze een spoor van kusjes achterliet in zijn nek. Terwijl haar handen over zijn schouders gleden en weer naar zijn rug.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Zachtjes beet ze op mijn onderlip terwijl haar vingers zich verstrengelden in mijn haar. Ze trok haar lippen terug en ging verder in mijn nek, ze beet zachtjes op een stukje huid waardoor een kleine grom mijn mond verliet, een spoor van kusjes volgde terwijl haar handen weer naar mijn rug gleden.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)


    (Ik vind het goed. Overigens nog veel sterkemet die problemen)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik had btw een idee om wat leven in de brouwerij te brengen:
    Zal ik een evil personage maken die door Voldemort wordt gestuurd om Madison terug te halen naar de duistere kant? Ze is dan wel echt evil en zal nooit goed worden. Ze mag uiteindelijk ook wel dood gaan in het zevende jaar ergens)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine giechel verliet haar mond toen een grom aan Draco's lippen ontsnapten, ze wist dat hij er niet tegen kon als ze dat deed, wat maakten dat ze nog een keer plagerig in de huid van zijn nek beet. Zachtjes drukten ze een spoor van kusjes in zijn nek, naar beneden waarna ze kusjes op zijn borst drukten en zachtjes aan zijn tepel beet. Astoria zette haar vingertoppen in de huid van zijn onderrug terwijl ze haar lippen weer omhoog liet glijden terwijl ze hem zachtjes tegen de muur van de douch aandrukten, zonder haar lippen uit zijn nek te halen.

    [Me gusta kerstbal! 8D]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een kleine giechel verliet haar mond en maakte dat ze het nog een keer deed, en weer zachtjes in mijn nek beet maar nu volgde een spoor van kusjes naar beneden en toen weer omhoog. Astoria boorde haar nagels zachtjes in mijn onderrug, maar ik voelde het niet want zachtjes maar zeker duwde ze me tegen de muur zonder haar lippen terug te halen, gretig zoende ik terug en wreef over haar onderrug en haar heupen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.