• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Stephen please? ;3]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (Okkpii :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince Rodriques

    Ik kijk Jayy aan. "Is dat het? Makkie!" grijns ik. Ik duw hem het flesje richting zijn mond. "Ik had wel iets beters verwacht. Maarja, zo goed kun je dus niet denken." Grijns ik breed en neem een slokje Remy Martin. Als Jayy maar niet zo slim is de weddenschap te verranderen voor hij een slok neemt en hem vervolgens helemaal leeg zuipt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy Brandon von Monroe
    ik kijk hem even grijnzend aan. 'Owjah, en vergeet hem daarna niet op zijn bek te pakken he.' Ik geef hem een knipoog en begin daarna meteen het flesje leef te drinken. Meteen knijp ik mijn neus dicht om de smaak tegen te houden, maar het is zo overheersend. halverwegen stop ik even en trek zo'n vies gezicht omdat de rillingen langs mijn rug lopen. Maar ik geef niet op en zet het flesje weer aan mijn mond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephen Francis Greensfield

    Ik loop weer naar boven en klop heel zacht op Aidens deur. Geen reactie. Langzaam sluip ik naar binnen en ga bij zijn bed zitten. Hij lijkt zoveel jonger als hij slaapt. Ik doe mijn best om hem niet wakker te maken, maar helaas ga ik per ongeluk bijna op zijn been zitten en vloek ik net iets te hard als ik snel weer op een veilig stuk ga zitten. "Fuck!"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince Rodriques

    "Fuck you!" roep ik als hij het flesje leeg zuipt. Fock, hij is dus wel zo slim.. Hoe ga ik me hieruit kletsen.
    "Ga vooral niet over je nek. Oh..." ik grijns. "Als je kotst gaat het niet door." Ik kijk Jayy grijnzend aan. Kots, kots, kost!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy Brandon von Monroe
    als het flesje leeg is moet ik moeite doen om alles binnen te houden. Maar echt niet dat Quince er zo onderuit komt. mijn gezicht is wit weggetrokken en ik sta op naar de badkamer te snellen om wat water te drinken. Met een nat gezicht kom ik terug en ik kijk grijnzend naar Quince. 'Zal ik me camera maar alvast gaan pakken dan?' grinnik ik en ik pak de fles Jack om de vieze smaak uit mijn mond weg te spoelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden Rodriques

    Ik draai me om en open mijn ogen. "Wat moet je." snauw ik chagrijnig en houd mijn mond als ik Stephen zie. "Sorry, wat is er?" vraag ik gapend en wrijf door mijn ogen. Ik kijk hem aan. ik voel me licht in mn hoofd van de codine paracetamol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince Rodriques

    "Waag het is om het te filmen." lach ik en duw Jayy op het bed waarna ik hem begin te kietelen. Ik stop even en neem een slok Jack die ik uit zijn handen had getrokken. Dan kietel ik hem door en grijnz. "Echt hoor, wààg het." ik zet mijn handen op zijn buik en lach als ik hem nog kietel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik ga stuntvliegeren tot straks :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik en druk een kusje op zijn mond. "Chagrijnig, schone slaper?" vraag ik zoetjes. Ik strijk even wat haren uit zijn gezicht, voordat mijn uitdrukking betrekt. "Quince is vrij boos op ons."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan. "Hebben ze lopen lullen?" vraag ik en en kom omhoog. Ik voel niet veel van mijn rib, dus dat is fijn. "Wie!" ik kijk Stephen boos aan, niet dat ik boos op hem ben. "Wie heeft het verteld!" Ik pak Stephen vast en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik probeer hem te kalmeren, maar hij heeft me iets te stevig vastgepakt. "Weet ik niet," piep ik, bijna bang. "Aiden, rustig... alsjeblieft. Ik heb geen idee wie het doorgeluld heeft, maar het komt erop neer dat Quince er niet echt blij mee is."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (ik ga eten :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden Rodriques

    Ik laat Stephen los. "Sorry..." zeg ik en leg een hand op zijn wang. "Ik ben gewoon pissig op diegene die het verlult heeft." zeg ik en pak zijn gezicht vast. I kdruk mijn lippen even op de zijne. "Sorry..." zeg ik nogmaals en breng mijn gezicht weer naar de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.