• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik stop met kietelen en leg mijn handen op zijn borstkas te rusten. "Je kan dus niet tegen kietelen hè?" een brede grijns komt op mijn gezicht. Dan lach ik en rol met mijn ogen. "Daar ga ik misbruik van maken." lach ik en kietel even over zijn buik. Goed ik zal doen wat hij me gevraagd heeft. "Àls het filmpje in verkeerde handen komt, weet ik je te vinden." zeg ik mysterieus en maak figuurtjes op zijn borstkas. "Begrepen?" grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik had gereageerd toch? Ja hihi. I just drove in A car :3 zo leukk!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (... wat een stilte zeg. haha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nogal ja xd)

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik bij op mijn lip om niet in de lach te schieten en knik langzaam met mijn hoofd. 'begrepen.' grijns ik terwijl ik roerloos blijf liggen. 'wees blij je het niet voor alle leerlingen hoef te doen.' ik wilde eigenlijk nog wat over YouTube zeggen, maar hou verstandig me mond.

    [sorry, had gister een verjaardag en was vanochtend te brak om iets te bedenken. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik kijk Jayy aan. "Goed, ik ga het doen. Zoek je camera maar." grijns ik. I klaat me niet kennen. Ik ga van Jayy af en loop al naar de deur. "schiet op hoor." ik loop de gang op richting Ryans kamer. Ik klop op de deur en wacht op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik hoor wat geklop op mijn deur en stap van mijn bed af. 'Kom maar'zeg ik en vraag me eigenlijk wel af wie het is. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk naar de deur.

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik gris mijn mobiel uit mijn zak en en klim van het bed af achter Quince aan. Lachend loop ik achter hem aan naar Ryan zijn kamer. Ik ga aan de zijkant van d deur staa zodat Ryan me straks niet ziet. Want als ik achter Quince ga staan met een camera lijkt het alles behalve geloofwaardig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik haal diep adem en open de deur. "Ryan?" ik kijk naar hem. Ik stap rustig naar binnen en laat de deur op een kiertje staan. "Ik moet wat kwijt." zeg ik en duw Ryan zo, dat Jayy het makkelijk kan filmen. Ik kijk Ryan aan en glimlach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    ik trek even een wenkbrauw op en knik dan. 'Oke vertel maar'zeg ik en wacht rustig af. Ik kijk hem aan, wat moest die me vertellen?

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik moet op mijn wang bijten om niet te
    Lachen en ik kijk via het sherm van mijn mobiel wat zich er binnen afspeeld. Dit was echt te mooi om waar te zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    "Nou ik moet u wat bekennen." zeg ik en zet een stap dichter bij. Oh waarom doe ik dit? "Ik heb sinds de dag dat ik aankwam hier al een crush op je." ik slik even en pak Ryan vast. Oh wat erg! En ik ben nieteens homoseksueel!
    Ik trek hem naar me toe en druk mijn lippen op de zijne. Hoelang moet dit duren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Vriendin is er reageer laat.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik wil net was zeggen als hij me ineens vastpakt en me kust. Ik verstijf even waardoor ik niks doe. Daarna duw ik hem voorzichtig van me af en kijk hem aan. 'Oke, wat is dit dan weer voor grap of zo?'vraag ik en kijk hem raar aan.

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik moet echt op mijn vuist bijten om mezelf niet te veraden, maar de tranen staan ervan in mijn ogen. Ik zakte tegen de muur aan, maar zorg nogsteeds dat mijn mobiel alles opvangt van wat zich daarbinnen afspeelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''