• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (ieamnd voor Andrew)

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach even naar hem. "Geeft niet, je bent gewoon een beetje sterk." Ik geef hem ook een kusje, maar wrijf ondertussen ook even over mijn arm. God, dat doet pijn. "Niet meer doen, alsjeblieft," zeg ik zacht. Voor één moment deed hij me namelijk ontzettend denken aan mijn ex, en daar wilde ik liever niet aan denken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik kijk Stephen aan. "Hebik je bezeerd?" vraag ik en leg mijn hand op zijn arm. "Nogmaals sorry." zeg ik en wrijf zachtjes over zijn arm. Ik ben soms ook zo dom en onhandig. Ik kijk Stephen aan en druk een kusje op zijn wang. "Ik hou van je." zeg ik dan en trek hem tegen me aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Het duurt even tot de woorden tot me doordringen, maar dan verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Ik ga tegen hem aan liggen en sluit mijn ogen. "Meen je dat?" vraag ik dan. Voor mij betekenden die woorden namelijk nogal veel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik knik. "Ja stephen deze keer meen ik het." Ik sla mijn armen om hem heen en trek de deken over ons heen. "Met heel mijn hart." ik druk een kusje op zijn wang en ga lekker liggen. Nòoit heb ik die worden gemeend, maar dit keer wel. Ik glimlach breed en streel over zijn zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Zzzzzz...... xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Shiit ik dacht dat ik al gereageerd had maar blijkbaar spacete mijn internet 'm en zendde hij niet D:]

    Stephen Francis Greensfield

    Mijn glimlach wordt zo mogelijk nog breder en ik merk hoe mijn hartslag weer stijgt. "Ik ook van jou," mompel ik in een kus, tegen zijn lippen. "En ik meen het ook." Ik ga dichter tegen hem aan liggen en rol mezelf een beetje op, bijna alsof ik in zijn armen zou kunnen verdwijnen. "Quince lult uit zijn nek," mompel ik tegen mezelf. "Dit kan niet fake zijn."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 23:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden Rodriques

    Ik sluit mijn armen stevig om hem heen. Stephen mompelt wat maar ik versta het niet. "Wat?" vraag ik zacht en streel over zijn rug. Ik glimlach weer breed. Ik kan wel een rondje om de aarde als ik wil. Zo blij ben ik. Mijn hand glijd af naar zijn kont en leg hem daar te rusten.

    (Geeft niet ik hielp je even haha)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik trek even mijn wenkbrauwen op. "Hm? Oh, niets. Gewoon. Dat ik ook van jou houd." Als ik dat gedoe met Quince zou herhalen zou hij waarschijnlijk alleen maar boos worden, en hij zag er nu zo gelukkig uit... dat wilde ik niet ruïneren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden Rodriques

    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd. "Dat mag ik best geloven." grinnik ik en kijk Stephen gelukkig aan.
    "Ik ben blij met je." Ik geef een speels kneepje in zijn kont. "Ukkie." grijns ik en streel naar zijn zij. Ik gaap even kort. Die pijnstillers doen nog flink hun best, met waterogen kijk ik Stephen aan. "Je bent zo klein, maar oh zo fijn. Hoe zeg je in het engels ik hou van je?" vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik schiet even in de lach door de kneep, maar daarna aai ik rustig met de rug van mijn hand over Aidens buik. "I love you. 'Je t'aime' in het Frans en 'ich liebe dich' in het Duits, als je dat ook wilde weten," zeg ik grijnzend.

    [Ik ga nu slapen, kom net terug van vakantie en het wordt wel eens tijd :'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (Ik wilde òok gaan xd truste :3 morgen komt een vriendin hierheen en màndag naar walibi ze is hier tot woensdag :3)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy Brandon von Monroe
    Ik begin onder hem te spartelen. Als ik ergens niet tegen kon was het wel tegen Kietelen. 'stop!' piep ik terwijl ik mezelf probeer om onder hem uit te komen. Die smerige alchol begint onderhand te werken maar ik heb
    Geen tijd om het te beseffen door het gekietel in mijn zij. 'alsjeblief stop.' piep ik nogmaals. Ik weet pas hij stopt als ik
    Beloof het niet te filmen maar het is een te mooien kans om te laten lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden Rodriques

    Ik grinnik even.
    "Okè, I love you, dus." zeg ik met een brede glimlach. Ik gaap een keer lang en kijk Stephen aan.
    "Ik ben moe, en ik faal ik leren." zeg ik droogjes en lach eventjes zacht. Ik heb nooit me best gedaan met leren, ik weet niks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.