• De laatste tijd zijn er heel wat frustraties op Quizlet. Blijkbaar is het niet goed geweten dat je zoiets gewoon in een pb mag sturen naar ons. Daarom gaan we een algemeen topic openen met frustraties, vragen en opmerkingen. Jullie mogen die hier posten en wij gaan deze oplijsten en zien wat we hier mee kunnen doen en dat we er rekening mee kunnen houden.

    Dit topic is voor serieuze opmerkingen bedoeld. Ga hier geen nutteloze reacties plaatsen. Het is ook niet de bedoeling om hier je haat jegens de mods te uiten of iemand persoonlijk aan te vallen (zowel een andere user als een mod). Het wordt ook niet geapprecieerd als er hier discussies worden gestart en ruzie wordt gestookt. Dat soort berichten wordt verwijderd. En graag on-topic blijven.

    Om je op weg te helpen, zijn er enkele richtvragen die je kan gebruiken bij je reactie voor als je niet weet hoe je hieraan moet beginnen:
    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?

    Hopelijk zitten er goede reacties tussen waar we iets mee kunnen doen en zo ook de sfeer misschien kunnen verbeteren. Houdt er wel rekening mee dat het soms even kan duren voordat we op sommige vragen/opmerkingen reageren omdat wij soms overleg moeten plegen.
    Dus kom maar op met jullie feedback. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Deze reactie wordt geclaimd door de mods zodat we hier alle vragen en antwoorden kunnen plaatsen.

    Bemiddelaars:
    Wij zijn er mee bezig. Maar het kan nog even duren voordat het doorkomt, mede door de bètaverkiezingen. Wees gerust, er komt een nieuwe bemiddelaar.

    Rutger staat onderaan in de crew-lijst:
    Dat klopt, dat heeft hij zelf gedaan. De moderators staan bovenaan omdat je meestal bij problemen bij ons terecht komt.

    Crew on-line toch niet altijd online:
    Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Het duurt een tijdje voordat de site doorheeft dat iemand online/offline is. Maar om de zoveel tijd refresht de site om de online users aan te passen.

    Vroeger...:
    Verleden tijd is verleden tijd. Soms lijkt het dat het vroeger leuker zou zijn. Dat is je eigen mening. Net zoals alles en iedereen heeft Quizlet ups en downs. Maar als Quizlet even in een down zit, hoef je de 'oude tijd' niet op te rakelen, maar moet je gewoon verder leven.

    1D/hypes:
    Hier kunnen wij niets aan doen. Ook niet iedereen was blij met de Tokio Hotel hype of de Justin Bieber hype. Hypes zijn van passerende aard. Hopelijk ligt de volgende hype je beter.
    Vroeger was er zelfs een Tokio Hotel-filter, maar dit was teveel programmeerwerk voor Rutger en het maakte dat de site trager ging. Ook deed het niet goed zijn werk. Dus we kunnen geen filters maken voor bepaalde hypes. Dan zouden het er ook heel veel moeten worden want dan wil iedereen wel een filter hebben voor een bepaalde artiest.

    +16 stories en anorexia stories:
    Deze zijn toegelaten onder bepaalde voorwaarden. Zo zijn te verhullende afbeeldingen niet toegestaan bij +16 verhalen en mag een story over anorexia je niet aanzetten tot anorexia. We kunnen ook geen filter instellen, want de -16jarigen kunnen dan gewoon hun leeftijd aanpassen of de story offline lezen.

    Leeftijdsgrens moderators:

    Die komt er niet. Een moderator wordt beoordeeld op zijn gedrag op de site en op zijn aanmelding. Als een 12-jarige zich volwassener kan gedragen dan iemand van 18, dan nemen we het er graag bij dat die persoon 'maar' zo jong is. Dat betekent trouwens niet dat we niet naar de leeftijd kijken. We houden er zeker rekening mee.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 21:25 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Goed dan begin ik wel met de richtvragen, maar kan ik toch niet bedenken

    Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    Quizlet is op zich een geweldige site, met geweldige mensen. Als je vraagt om hulp en je zit met iets word je vaak goed geholpen en ondersteund door de mensen hier. Waar ik me wel aan erger zijn al die topics die zeuren over hoe het vroeger was. Ik heb de topics van vroeger bekeken en toen was het net zo. Toen had je ook mensen die over van alles zeurden en mensen die elkaar gingen afkraken. In dat opzicht is dus echt niks veranderd en zouden mensen moeten ophouden daarover te zeuren.

    Wat is je algemene mening over de moderators?
    De moderators doen hun werk goed en proberen rekening te houden met de users. Hoewel dit niet altijd gaat ben ik alsnog tevreden over ze, hoe negatief ik me soms ook uit over ze.

    Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    Sommige users zijn snel op hun teentjes getrapt of kunnen humor of een geintje niet in zien. Voor de rest heb ik niks negatiefs daarover te zeggen en vind ik dat Quizlet hele erg leuke users heeft.

    Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    Zoals al eerder gezegd, mensen die zeuren over hoe het vroeger was. Verder vind ik het ook vervelend als users een user gaat afkraken die het zwaar heeft. Gelukkig komt dit niet vaak voor.

    Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Dat is een makkelijke vraag, zorg voor nieuwe bemiddelaars.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zijn daar het klachten en ideeën sub-forum niet voor?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zijn daar het klachten en ideeën sub-forum niet voor?

    Een feedback is een algemene reactie op het verloop van quizlet zelf. Het klachten en ideeën sub-forum is daar niet voor bedoeld. Correct me if I'm wrong.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kijk nog wel eens in de lijst van de volledige crew en dan irriteer ik me er eigenlijk aan dat:
    1) Rutger onderaan staat, sinds hij toch de site heeft gemaakt. En bijna niemand gaat helemaal naar beneden scrollen als ze hebben gevonden wat ze zochten. Hij mag wel wat meer credit krijgen in dat opzicht.
    2) Dat er geen bemiddelaars zijn. Een bemiddelaar zal toch echt helpen, want het kan de sfeer verlichten en het kan een geruststelling zijn voor mensen als ze weten dat een bemiddelaar altijd kan helpen als ze in een vervelende situatie met een andere user zitten. Ook zal dat ervoor zorgen dat ruzies niet meer groter worden dan ze eigenlijk zijn en anderen erbij worden betrokken.

    Ik irriteer me er best aan dat je bij Crew On-line iemand online ziet staan en diegene zit ook in je vriendenlijst en daar staat diegene dan niet. Of dat je dan naar een moderator toe wil om iets te vragen en diegene staat als online en dan ben je op het profiel en dan is ze helemaal niet online.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 11:01 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    (...)
    Een feedback is een algemene reactie op het verloop van quizlet zelf. Het klachten en ideeën sub-forum is daar niet voor bedoeld. Correct me if I'm wrong.


    Ach, dat is waar :P Maar ik was even in de war door dit: Daarom gaan we een algemeen topic openen met frustraties, vragen en opmerkingen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?

    Ik vind Quizlet goed, omdat Quizlet echt goede steun geeft als je het nodig hebt. Het slechte aan Quizlet vind ik dan wel dat er soms echt van die gemene botte opmerkingen worden geplaatst die ik echt gewoon gemeen vind ookal bedoelen ze het als grapje, like net alsof wij kunnen zien of het een grap is?

    Wat is je algemene mening over de moderators?
    Goed. Verder heb ik niet veel er over te zeggen.

    Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    Dat had ik net al aangegeven, steun kun je altijd krijgen van ze, maar in bot zijn, zijn de meesten ook wel goed :Y)

    Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    Zeuren over One Direction en dat ze de top niet verdienen etc. Sorry hoor, maar zij verdienen het gewoon, want anders kom je er ook niet in. Een OP story moet gewoon beter zijn best doen. En ik als Directioner lees ook gewoon OP.

    Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Uhm, daar ben ik nogal slecht in dus geen idee. Maar zoals ik al las bij CyberLord vind ik ook dat er een bemiddelaar moet komen.


    Pretty is just a pretty word.

    Endure schreef:
    Zijn daar het klachten en ideeën sub-forum niet voor?

    Onder andere. Maar die gaan echt over de site zelf. Dat er bijvoorbeeld een knopje niet werkt of dat je een suggestie hebt om daar nog een extra meldknopje te zetten.

    Dit gaat meer over de sfeer en hoe wij mods het doen op Q volgens jullie. En daarbij suggesties hoe wij Q kunnen verbeteren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    Ik vind het goed dat er naar iedereens wensen wordt gekeken en dat er geprobeerd wordt om aan zoveel mogelijk mensen hun wensen te voldoen.
    Oh en de leden online lijst mag wat mij betreft weg, neemt hartstikke veel ruimte in beslag en volgens mij gebruikt niemand het. Er kan toch ook gewoon een tellertje komen met het aantal dat online is? EN dan komen de top stories en quizen ook wat meer omhoog waardoor er meer opgelet wordt, want nu staan ze best wel triest laag.

    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    Heb er niet vaak mee te maken, maar de keren dat er iets was en ik ze een PB stuurden reageerden ze prima en hielpen ze goed.

    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    Ach, ik denk dat iedereen sneller met zijn ongezouten mening gaat strooien, bijna niemand kent je hier immers en je zit veilig achter je beeldschermpje. Maarja, daar zijn we mensen voor en meestal is het na ene kleine woordenwisseling ook gewoon weer goed.

    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    16+ stories die voor iedereen openbaar zijn, ook voor de 10-jarigen, maar daar is niks aan te doen helaas.
    En gezeur over hypes of dingen die anderen leuk vinden, deal with it. In het echte leven heb je ook wel eens last van dingen die anderen leuk vinden en dan ga je toch ook niet lopen zeuren? Nu-uuuh, er zijn zoveel one direction topics, blablabla.
    Nou, dan kijk je er maar een keer overheen.

    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Meer bemiddelaars, als ik het goed heb zijn er nu maar twee.. Ik denk dat je vanuit de mod-afdeling door moet kunnen stromen naar bemiddelaar (max. 4 of zoiets), als een soort opslag? Haha, maar dat bijvoorbeeld erg gewaardeerde en wat oudere mods dus bemiddelaar worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    Ik vind het een leuke site waar ik mijn creatieve kant goed kan uiten in de vorm van het schrijven van stories, het maken van quizzen etc. Ik vind het wat minder dat deze site compleet overspoelt wordt door 1D en dat - dat werkelijk alles moet beïnvloeden. De quizzen, de stories, het forum etc.
    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    Ze doen het naar mijn mening wel goed. Het is natuurlijk niet even eerlijk gegaan met die lijst toen, maar ja. Daar kan heus wel zand overheen. Als ze nu gewoon eerlijk blijven vind ik het prima.
    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    De users zijn snel op hun teentjes getrapt als mensen op wat voor manier ook uiten dat ze geen fan zijn van iets. Er is niet genoeg plek voor een eigen mening en vaak schieten mensen in de verdediging. Ik vind dit werkelijk dnklafnkla irritant en ik wil dat hier verandering in komt.
    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    De 16+ stories, de anorexia shizzle en de boulumia dingen.
    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Er moet meer ruimte komen voor eigen mening.


    26 - 02 - '16

    Hum, de suggestie die ik deed om alles beter te laten verlopen werd toch helemaal afgekraakt door de mods, ééntje had zelfs het lef om me uit te schelden dus ik ben helemaal klaar met de mods helpen. Zoek het zelf maar uit.


    Your make-up is terrible

    Dit is nu eens heel random, maar een tijdje geleden merkte ik op dat er een fout in de huisregels stond, wat spelling betreft, en toen ik een mod daar een pb over stuurde kreeg ik geen antwoord of bedankje en ondertussen is het nog altijd niet aangepast. En toen zag ik toevallig dat iemand eerder ook een fout opmerkte en daar een topic maakte en oh wat waren de mods dankbaar.
    Ik weet nu niet of dit toevallig is of jullie mij gewoon met opzet negeerden?
    En hiermee wil ik jullie niet beschuldigen, het is gewoon een eerlijke en oprechte vraag.

    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?

    De algemene sfeer is goed hier. Mensen worden over het algemeen goed geholpen. Het is alleen wel een heel erg hype gevoelige site.

    - Wat is je algemene mening over de moderators?

    Over het algemeen wel goed. Vind sommige alleen een beetje te jong.
    Misschien een leeftijd grens?

    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?

    Er heerst een beetje een groepsformatie van mensen die fan zijn van 1D en niet. Vind dat van beide kanten soms erg overdreven gereageerd word.

    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?

    Dat de leeftijdsgrens geen leeftijdsgrens is. Waardoor 16+ of 18+ verhalen beschikbaar zijn voor iedereen. Naar mijn idee maak je het nu alleen maar aantrekkelijker voor een 13 jarige om 16+ verhalen te lezen.

    Ook de verhalen over anorexia of soortgelijke vind ik niet kunnen.

    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?

    -


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Invaesion schreef:
    Dit is nu eens heel random, maar een tijdje geleden merkte ik op dat er een fout in de huisregels stond, wat spelling betreft, en toen ik een mod daar een pb over stuurde kreeg ik geen antwoord of bedankje en ondertussen is het nog altijd niet aangepast. En toen zag ik toevallig dat iemand eerder ook een fout opmerkte en daar een topic maakte en oh wat waren de mods dankbaar.
    Ik weet nu niet of dit toevallig is of jullie mij gewoon met opzet negeerden?
    En hiermee wil ik jullie niet beschuldigen, het is gewoon een eerlijke en oprechte vraag.


    Zoiets had ik ook ooit! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nog wel een goede waarbij ik me heel erg stoor aan andere users.

    Meestal lezen ze het beginbericht niet goed. Dan vraagt een user bijvoorbeeld om rode X en dan gaan anderen blauwe X aanraden :l

    Of van dat ze een topic openen met een vraag over bijvoorbeeld medicijnen of hun lichaam. Joehoe, daar heb je je dokter voor? Als je vragen hebt over je medicijnen kan je die beter bellen dan onervaren mensen van internet dingen vragne.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.