• De laatste tijd zijn er heel wat frustraties op Quizlet. Blijkbaar is het niet goed geweten dat je zoiets gewoon in een pb mag sturen naar ons. Daarom gaan we een algemeen topic openen met frustraties, vragen en opmerkingen. Jullie mogen die hier posten en wij gaan deze oplijsten en zien wat we hier mee kunnen doen en dat we er rekening mee kunnen houden.

    Dit topic is voor serieuze opmerkingen bedoeld. Ga hier geen nutteloze reacties plaatsen. Het is ook niet de bedoeling om hier je haat jegens de mods te uiten of iemand persoonlijk aan te vallen (zowel een andere user als een mod). Het wordt ook niet geapprecieerd als er hier discussies worden gestart en ruzie wordt gestookt. Dat soort berichten wordt verwijderd. En graag on-topic blijven.

    Om je op weg te helpen, zijn er enkele richtvragen die je kan gebruiken bij je reactie voor als je niet weet hoe je hieraan moet beginnen:
    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?

    Hopelijk zitten er goede reacties tussen waar we iets mee kunnen doen en zo ook de sfeer misschien kunnen verbeteren. Houdt er wel rekening mee dat het soms even kan duren voordat we op sommige vragen/opmerkingen reageren omdat wij soms overleg moeten plegen.
    Dus kom maar op met jullie feedback. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Endure schreef:
    Ik heb nog wel een goede waarbij ik me heel erg stoor aan andere users.

    Meestal lezen ze het beginbericht niet goed. Dan vraagt een user bijvoorbeeld om rode X en dan gaan anderen blauwe X aanraden :l

    Of van dat ze een topic openen met een vraag over bijvoorbeeld medicijnen of hun lichaam. Joehoe, daar heb je je dokter voor? Als je vragen hebt over je medicijnen kan je die beter bellen dan onervaren mensen van internet dingen vragne.


    Nou toevalligggg, weet ik wel heel veel van medicijnen af vanwege mijn studie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou toevalligggg, weet ik wel heel veel van medicijnen af vanwege mijn studie.


    Ja jij misschien, maar de meesten niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Invaesion schreef:
    Dit is nu eens heel random, maar een tijdje geleden merkte ik op dat er een fout in de huisregels stond, wat spelling betreft, en toen ik een mod daar een pb over stuurde kreeg ik geen antwoord of bedankje en ondertussen is het nog altijd niet aangepast. En toen zag ik toevallig dat iemand eerder ook een fout opmerkte en daar een topic maakte en oh wat waren de mods dankbaar.
    Ik weet nu niet of dit toevallig is of jullie mij gewoon met opzet negeerden?
    En hiermee wil ik jullie niet beschuldigen, het is gewoon een eerlijke en oprechte vraag.

    Het spijt ons dat jouw pb'tje niet behandeld werd. Het kan zijn dat de mod n kwestie toen druk was. Soms schiet er wel eens een pb'tje doorheen ook al willen we dit niet. Het is niets persoonlijks en je wordt zeker niet met opzet genegeerd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik erger me aan veel dingen. Als ik daar over zou beginnen, zou ik volgende week nog niet klaar zijn. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In de eerste reactie staan nu een aantal vragen en antwoorden [:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:26 ]

    Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    In het algemeen vind ik Quizlet een hele leuke site. Hier voel je je heel snel thuis en word je meestal beter begrepen dan in het echte leven, deze site is ook ideaal als je jouw creatieve kant wilt tonen.

    Wat is je algemene mening over de moderators?
    De moderators doen hun werk heel goed. Ik kan er niet veel over zeggen eigenlijk.

    Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    De meeste users zijn over het algemeen heel aardig, maar zoals iedereen wel heeft gemerkt: sommigen zijn te vlug op hun tenen getrapt, kunnen niet tegen grapjes en zo ontstaat er sneller een discussie/ruzie, dan komen er snel vooroordelen, bv. je vindt One Direction gewoon niet jouw genre, maar dan word je gauw bestempeld als een hater en krijg je alle kritiek over jou heen.

    Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    • Gezeur dat hypes op Q moeten stoppen. Sorry hoor, maar door alsmaar te zeuren dat bv. One Direction of Justin Bieber-stories moeten verdwijnen bereik je geen enkel bolletje mee. Ik zeg dat niet omdat ik een Directioner ben, maar als ik geen Directioner zou zijn, dan zou ik dit ook gezegd hebben.
    • Anorexia-stories. Ik lees ze momenteel zelf niet en wil het ook niet meer lezen, het is gewoon te "awkward" voor woorden.
    • Standaard-quizzen met één uitkomst. Nu wordt het beter behandeld en aangepakt, maar ik weet niet zeker of iedereen wel aan de regels zal houden.

    Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Iets aan de top 5 van stories doen, bijna elke dag staan er dezelfde stories in en dat vind ik best onfair.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 0:24 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    - Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    Ik vind Quizlet echt een geweldige site, daar niet van, het enige wat ik erg jammer vind is dat er heel veel nadruk word gelegt op verhalen die in de top komen. Leuk natuurlijk voor de mensen die in de top staan, alleen misschien is het handig om ook andere verhalen een kans te geven. Ik heb genoeg geweldige verhalen gelezen waarvan ik echt dacht: wow, die verdient echt veel meer aandacht dan hij nu krijgt. maar juist omdat hij niet bekend is kan het verhaal dan eigenlijk niet in de top komen. Daarnaast is het misschien handig om een grote schoonmaak te houden? want ik heb wel eens gehad dat ik een andere naam wilde nemen, maar die was dan bezet en toen ik die naam ging opzoeken zag ik dat die persoon al jaren niet online was geweest. Dan vind ik het toch jammer dat ik die naam niet kan gebruiken. Ik heb overigens ook eens gehad dat er aangegeven werd dat de naam al in gebruik was, maar toen ik de naam opzocht, hij alleen eens gebruikt was geweest, op dat momment zelf was hij niet meer in gebruik en dus kon ik er verder niets mee.

    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    Mijn mening over de Moderators is wel goed. Ze helpen je zo goed en snel mogelijk als ze je kunnen helpen en anders zoeken ze wel een manier om je te helpen.

    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    Het is leuk om nieuwe mensen te leren kennen die dezelfde soorten hobbies of interesses hebben als jezelf, of gewoon om een praatje te maken met mensen die een verhaal of quizz van je doen. Zo ontmoet je weer eens nieuwe mensen.

    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    Ik vind Pro anna verhalen niet kunnen.. als je wilt schrijven over Annorexia zelf vind ik het geen probleem, maar als je mensen daarmee wilt aanzetten tot dezelfde soort acties wel. Daarom vind ik dat dat toch wel goed in de gaten moet worden gehouden. Ikzelf zou best eens een verhaal willen schrijven over een vriendin van mij die boulimia heeft, gewoon om mensen te laten zien wat er in iemands hoofd om gaat op dat momment, maar ik zou wel opletten met wat ik schrijf, en misschien een waarschuwing plaatsen, want ik zou niet willen dat mensen die dingen doormaken..


    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Ik zou zeggen: lees hierboven en misschien kun je er iets uit vissen wat je kunt uitwerken?
    samenvattend:
    -schoonmaak kwa mensen die nooit online komen
    -iets doen met de top 5, waardoor ook andere stories een kans krijgen
    -Annorexia stories in de gaten houden
    en daarnaast misschien ook iets doen met de leeftijdsgrenzen. ik weet dat het haast onmogelijk is omdat iemand kan liegen over zijn of haar leeftijd, maar ik heb wel eens verhalen gelezen met sex scene's waar dan netjes 16+ of 18+ bij staat en waar mensen dan op reageren dat het niet normaal is en dat er ook kinderen van 11 tot en met 13 ofzo het kunnen lezen.
    Ik bedacht me overigens ook: misschien is het handig om een apparte optie te maken voor het berichtjes krijgen kwa verhalen en quizzen.. want als ik een reactie krijg op een verhaal, kijk ik echt altijd, maar omdat Quizzen en verhalen onder één staan krijg ik ook een berichtje als er gereageerd is op een Quizz en dat hoef ik niet per see.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:56 ]

    Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    ik vind Quizlet een heel erg leuke site gewoonweg, omdat hier zoveel creatieve mensen rondlopen en dat er bijna altijd iemand er is om je advies te geven.
    Wat ik niet leuk vind aan Q is dat er altijd mensen zijn die op alles lopen te zeuren en het op een vervelende manier moeten uiten.(Hier heb ik het over hoe een paar users altijd commentaar hebben op de mods.)
    Ik vind het flink vervelend dat sommige mensen niet leuke reacties moeten plaatsen op het 1D forum. Meestal negeren we ze, maar ik bedoel hal-loo: don't like, just leave, don't answer!! Ook het gezeur over het hype, en over hoe leuk het vroeger wel niet was toen iedereen aardiger was (pff laat me lachen)en het gezeur van Pro Ana verhalen vind ik allemaal kei vervelend.

    Wat is je algemene mening over de moderators?
    Ik heb niks te klagen over hun eigenlijk.
    en paar vind ik echt hele leuke mensen die het forum gezellig maken en tja, dat is het enige wat ik te zeggen hebt over hun.

    Nu heb ik wel veel te klagen over hun. Sommigen zijn gewoon gemeen en doen bot tegen ons. Maar wij kunnen niet ertegen gaan he? Want het zijn mods.

    Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    er zijn leuke en minder leuke mensen die het stiekem superleuk vinden om het forum ongezellig te maken.Maar die mensen ga je toch altijd hebben.

    Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    Het gezeur.

    Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    nee, niet echt

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 2:51 ]


    -

    -Wat vind je goed/slecht aan Quizlet?
    Het is een site waar je je creativiteit kan uiten en waar je lekker je gang kan gaan. Er is voor iedereen wat wils. Het minder goede vind ik, dat als je iets post op het forum, dat je dan soms gewoon botte opmerkingen terugkrijgt, hoewel je het zeker niet zo had bedoeld.
    - Wat is je algemene mening over de moderators?
    Ik heb er nooit mee te maken gehad.
    - Wat is je algemene mening over de andere users op Quizlet?
    Tja, dus soms die botte opmerkingen. Maar de meeste users zijn echt lief en worden zo'n beetje je bff's op het internet.
    - Welke dingen vind je echt niet kunnen op Quizlet?
    Dat er steeds stories van 1D in de top staan. Ikzelf ben een Potterhead, dus ik begrijp dat je ergens fan van kunt zijn, maar ik vind het niet leuk voor de mensen die geen 1D fan is en dat zijn verhaal dan niet in de top komt omdat het niet aan 1D is gerelateerd.
    - Heb je voorstellen om de mods te helpen om Quizlet beter te laten functioneren?
    Eh, nee. Misschien mensen meer aanspreken op het gedrag naar andere users als ze iets bots zeggen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."