• Op dinsdag! Dan is namelijk All Time Low in de Melkweg, en het is de eerste keer dat ik ze live ga zien. *zucht* wie heeft er nog meer een hekel aan wachten? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 15:06 ]


    They were never in fact homeless

    Dat valt nog reuze mee. Het nieuwe seizoen van mijn favoriete serie gaat pas de lucht in over anderhalf jaar, en zelfs dan moeten de fans het nog doen met maar drie afleveringen per seizoen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat iedereen wel een hekel heeft aan wachten


    -

    Ik heb ze al 4 keer gezien en ik hou niet eens van die band. Nu ben ik stiekem wel jaloers dat mijn zus naar A'dam gaat zonder mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh gaaf alleen ga ik niet :(

    Maar heel veel plezier daarzo!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dan heb ik mijn eerste schooldag weer (cat)
    oKe, ik wacht op het nieuwe seizoen van the Walking dead. hij komt in oktober uit in amerika, dus het duurt ook nog wel even voordat hij in Nederland uit is ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wacht tot mijn netbookje binnen is, maw 26 september, maar momenteel heb ik nog wel wat geduld, maar dat gaat wel minderen wanneer de 26ste dichterbij komt.


    Ex astris, sciencia

    Een aantal vrienden van me gaan dan ook. Mijn beste vriendin heeft zelfs haar lievelingsband (Muse) opzij gezet, om alleen nog maar ATL te luisteren zodat ze alles kan meezingen :')

    Hmmm, ik kan wel tegen wachten, maar soms niet want dan ben ik moe ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey ik ga ook! Haha als dit je eerste keer is heel veel plezier, het is echt leuk! Uhm ik kan niet wachten tot ik 15 September the maine ga ontmoeten, een akoestische show van ze ga zien en in de avond ook nog naar hun concert ga! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet nog tot 6 november wachten tot ik eindelijk Bon Iver live kan zien in de HMH. Ik wou dat het al zover was (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    3 november ga ik naar de melkweg voor owl city :3


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik heb er ook een hekel aan. En dat lijkt mij super gaaf! Veen plezier(:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wachten blijft toch moeilijk, hoe oud je ook wordt. Hahaha. Ik moet nog tot 30 september tot ik ga meet-and-greeten met Joe Brooks maar omfg I can't wait.


    Don't find love. Let love find you.

    OCallaghan schreef:
    Hey ik ga ook! Haha als dit je eerste keer is heel veel plezier, het is echt leuk! Uhm ik kan niet wachten tot ik 15 September the maine ga ontmoeten, een akoestische show van ze ga zien en in de avond ook nog naar hun concert ga! :Y)



    shhht ik wil ook D: Ik hoop echt dat ik kaartjes ga winnen, maar dat zal wel niet.

    OT: Ik kan ook niet wachten. Ik ga dinsdag echt iedereen stapel gek maken met mijn enthousiasme op school, en dan krijgen we de heen- en terugweg met mijn moeder nog haha :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    (...)


    shhht ik wil ook D: Ik hoop echt dat ik kaartjes ga winnen, maar dat zal wel niet.

    OT: Ik kan ook niet wachten. Ik ga dinsdag echt iedereen stapel gek maken met mijn enthousiasme op school, en dan krijgen we de heen- en terugweg met mijn moeder nog haha :Y)

    Waar kan je kaartjes winnen? ;o Ik hoop ook voor je dat je ze wint! Duimen! Ik ben dinsdag om half 1 al in Amsterdam ooh ooh ooh. Nog eventjes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    All Time Low is fantastisch! Ik heb ze al 4/5 keer ofzo gezien en ze zijn echt goed.
    Op dit moment wacht ik enkel nog op het begin van het nieuwe seizoen van TVD en op mijn volgende PLL aflevering die online komt :Y) maar TVD is pas in oktober of zo en PLL volgende woensdag al