• Op dinsdag! Dan is namelijk All Time Low in de Melkweg, en het is de eerste keer dat ik ze live ga zien. *zucht* wie heeft er nog meer een hekel aan wachten? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 15:06 ]


    They were never in fact homeless

    Leuk!
    Ik wacht al jaren op The Hobbit en nu deel 1 bijna uitkomt, ga ik kapot van de spanning :l


    Caution first, always.

    Ik hoop dat je heel erg veel zin hebt erin!
    Ik kan nu al niet wachten voor de herfstvakantie, we gaan namelijk naar Disneyland (A) Daar is het park nog in Halloween en heb ik een kans om Jack Skeletton te ontmoeten

    Ik ga ze dinsdag voor de 4e keer zien c: Ik vind het wachten niet zo vervelend dit keer eigenlijk :') Used to it.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meh, ik wilde gaan. Maar ik zit dan net een dag in Turkije. o 3o
    Anyways, veel plezier!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 23:18 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah, maar dinsdag is al snel ><

    Ik kan op zich wel tegen wachten, maar het ligt eraan waarop ik dan moet wachten :')
    Ik kan niet wachten op een aantal dingen waarvan nog geen data bekend zijn (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    MissNifong schreef:
    Ik hoop dat je heel erg veel zin hebt erin!
    Ik kan nu al niet wachten voor de herfstvakantie, we gaan namelijk naar Disneyland (A) Daar is het park nog in Halloween en heb ik een kans om Jack Skeletton te ontmoeten


    Oh, dat is echt heel leuk :3 Wij zijn twee jaar geleden naar Halloween Disney dinges geweest en toen vonden we ze aan de zijkant van Phantom Manor (wel op die Halloween party 's avonds). Die foto staat nog ergens op mijn computer...


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Dat valt nog reuze mee. Het nieuwe seizoen van mijn favoriete serie gaat pas de lucht in over anderhalf jaar, en zelfs dan moeten de fans het nog doen met maar drie afleveringen per seizoen. (cat)


    Dit. En dan niet alleen voor de serie waar zij het over heeft, maar voor nog een handvol andere. Het is maar goed dat Doctor Who en Merlin binnenkort weer beginnen. D:

    Maar het is leuk voor je dat je naar hun concert kunt. Veel plezier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan