• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Timcanpy schreef:
    Me izzzz op de helft van het minimum :3 gaat lekker ^.^

    het valt mij nu pas op dat de cijfers van de eerste opdracht echt behoorlijk hoog zijn...
    *kijkt naar de cijfers van de eigen wedstrijd en gaat in hoekje zitten*


    Het was ook een behoorlijk hoog niveau :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Het was ook een behoorlijk hoog niveau :')


    Kan natuurlijk ook zijn dat de opdrachten van Kardia en mij te moeilijk waren voor de gemiddelde leeftijd hier :X

    Laten we een mengeling van jouw reden en mijn verklaring geloven. Dat zorgt voor de minst erge depri bij mij :W

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:51 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Opdracht 2

    Veel plezier ermee :3
    Zo snel als ik dit heb geschreven, heb ik nog geen opdracht geschreven. Het idee bedenken duurde wel langer en het verhaal was ook meer woorden dan ik dacht. Veel succes :3

    IK BEN DE EERSTE DIE INGELEVERD HEEFT *O*

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:33 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    IK BEN DE TWEEDE :D
    Omg.. Ik vond dit trouwens wel een moeilijke opdracht..
    Ik had best wel een cliché foto, dus het was best lastig om er iets orgineels van te maken! But I did my best :Y)

    Opdracht 2

    - Timcampy, wij waren btw de enige zonder uitstel xD -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 23:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    @ Timcanpy & Yuffie:
    Thank you very much! <3 ik zal ze meteen in het beginbericht neerzetten.


    Destroy what destroys you.

    Yuffie schreef:
    IK BEN DE TWEEDE :D
    Omg.. Ik vond dit trouwens wel een moeilijke opdracht..
    Ik had best wel een cliché foto, dus het was best lastig om er iets orgineels van te maken! But I did my best :Y)

    Opdracht 2

    - Timcampy, wij waren btw de enige zonder uitstel xD -


    I know, maar toch XD
    Normaal, omdat ik meestal pas op de deadline inlever, waren andere mensen mij al voor...ik ben eigenlijk nooit diegene die als eerste inlevert XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zal het alvast even zeggen, de beoordelingen van mijn kant zullen deze keer wat langer op zich laten wachten, ik heb vreselijk veel schoolwerk en een hoeveelheid stress waar je u tegen zegt. Dat ze een fout hebben gemaakt met mijn TTO programma etc helpt ook niet echt mee..
    Ik probeer alles zo snel mogelijk na te kijken (ook al zijn het er pas twee) maar het zal even duren..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Ik zal het alvast even zeggen, de beoordelingen van mijn kant zullen deze keer wat langer op zich laten wachten, ik heb vreselijk veel schoolwerk en een hoeveelheid stress waar je u tegen zegt. Dat ze een fout hebben gemaakt met mijn TTO programma etc helpt ook niet echt mee..
    Ik probeer alles zo snel mogelijk na te kijken (ook al zijn het er pas twee) maar het zal even duren..


    Maakt niet uit, joh (;
    Neem je tijd!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, joh (;
    Neem je tijd!


    Bedankt, ik zal zo snel mogelijk al met deze twee beginnen ^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 20:05 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Xian heeft niets ingeleverd dus zij is uitgeschreven. Er zal nu niemand meer afvallen bij deze opdracht.
    De rest heeft vanavond en morgen nog om de opdracht in te leveren!


    Destroy what destroys you.

    Mijn opdracht gaat nu redelijk de goede kant uit... =)
    Nu maar eens naar bed =P Morgen kan ik dus wel inleveren, lijkt me ^^ (wat ook moet)
    En ja, het is eigenlijk vandaag, maar ik heb nog niet geslapen, dus is het nog morgen :Y)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ugh ik heb nog niks. Zal straks echt iets uit mijn duim moeten zuigen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ugh ik heb nog niks. Zal straks echt iets uit mijn duim moeten zuigen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kreacher schreef:
    Mijn opdracht gaat nu redelijk de goede kant uit... =)
    Nu maar eens naar bed =P Morgen kan ik dus wel inleveren, lijkt me ^^ (wat ook moet)
    En ja, het is eigenlijk vandaag, maar ik heb nog niet geslapen, dus is het nog morgen :Y)


    Haha, oké, mooi! (: ik zie het vandaag wel.


    Destroy what destroys you.

    Pyromancer schreef:
    Ugh ik heb nog niks. Zal straks echt iets uit mijn duim moeten zuigen.


    & Aragog

    Jullie hebben nog 10 uur, dus, succes :3 ik hoop dat jullie er nog iets van kunnen maken!


    Destroy what destroys you.