• Op 9 september word ik twintig! Lekker oud hahaha. Maar ik ga dus weer eens een leuk, groot feesje geven bij mij thuis en jullie mogen weer komen. Nouja niet iedereen, maar die weten dat zelf wel haha.
    In ieder geval, ik vier het pas op zaterdag 20 oktober eeen dan mogen jullie allemaal komen wanneer jullie zin hebben. Laat me wel even weten of jullie blijven eten of niet, dan koop ik lekker pizza enzo. :'D En er komt natuurlijk lekkere taart. Hum, het is trouwens in Purmerend, dichtbij het station, dus geen extra buskosten. De exacte details krijgen degene die komen als ik de officiele uitnodigingen ga versturen.

    Wie komen er allemaal naar Nikki's geweldige feestje?
    - Cyberlord
    - GuitarOnFire
    - Valentino

    -op het moment kan je bij de Kruidvat treinkaartjes van 13 euro kopen-

    Omdat niemand meer reageert is het feest afgezegd en word het verplaatst naar een nog onbekende datum.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Leuk idee maar ik kom niet :'D


    -

    Ik ben er sowieso!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alvast gefeliciteerd! (:
    Nee, ik kom niet, maar wel heel veel plezier toegewenst!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry, ik kan niet. Ik ben net aangenomen bij een baantje en dat is op de zaterdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Helaas, ik zou graag willen, maar dat is juist de dag vóór de eerste buitenduik van mijn Open Water duikcursus, so i need all the energy i can get...
    Ik hoop dat je wel een leuke verjaardag gaat hebben :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haha, eerlijk gezegd vind ik het geweldig van jou dat je Quizlet uitnodigd!=)
    'k zou het niet durven, maar 'k vind het echt super dat jij zoiets doet!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahaha leuk idee, ik zou het echt heel awkward vinden om te komen haha. Alvast gefeliciteerd trouwens.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    Hahaha leuk idee, ik zou het echt heel awkward vinden om te komen haha. Alvast gefeliciteerd trouwens.

    Waarom zou je dat awkward vinden als ik vragen mag?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ja eh tsss. Mijn moeder laat mij niet gaan -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    (...)
    Waarom zou je dat awkward vinden als ik vragen mag?


    Nou ik heb Nikki zo'n 1 keer gezien, en ken al die mensen die komen niet. Dat is gewoon... raar. :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    (...)

    Nou ik heb Nikki zo'n 1 keer gezien, en ken al die mensen die komen niet. Dat is gewoon... raar. :')

    Ik ken ook alleen maar Ellen haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sorry, voor mij ook wat ver, maar ik wens je alvast een onvergetelijke 20ste verjaardag toe!
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people

    Broadfields schreef:
    Ik heb nog een treinkaartje. Als die dan nog geldig is, kom ik misschien ook wel langs! *O*


    Aawh, dat zou ik leuk vinden! Je was er de eerste keer ook!


    Your make-up is terrible

    Sandrapoep > Klutz yay

    Ik zou wel willen Nikki, maar... Eerst ouders maar proberen over te halen want ik moet wel vanuit Alphen aan den Rijn alleen met de trein jouw kant op... Tenzij ik een vriendin, Samantha (Patattie) kan overhalen, but I doubt it... Dus je hebt nog van mij een antwoord te goed. :3
    *gaat zich voorbereiden op een discussie*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis