• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    Wow, ik zou daar dan echt doodsangsten uitstaan of zo. x'd


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nahh, ik vind het ook gewoon overdreven dat ze zo heftig uitrukken om kinderen die gewoon onschuldig in een oude fabriek wat rondhangen. Like, er gebeurd daar toch niks meer.

    Ik ook, ze hebben gewoon bakken met geld weggegooit om 5 puberale kindjes uit een fabriek te lokken, mijn vriend en ik komn er ook nóóit meer. Zijn broer en die 2 maten van 'm trekken zich er niks van aan en gaan gewoon terug evenals de rest van die hele groep :'D
    Oftewel, voor niks :'D

    Het klopt wel dat het levensgevaarlijk is, en voornamelijk die grotere groep speelt met hun leven, ik met mijn hoogtevrees klem me aan alles vast en weiger iets gevaarlijks te doen :'D
    En het deel wat "wij" hebben vernield werd toch gesloopt dus ik snap neit waar ze zo moeilijk over doen. (Ehm, iedere keer als mensen iets groots gingen afbreken sprintte ik weg en vreesde ik voor m'n leven XD)


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Hoeveel nachten had jij wel niet slaaptekort D:


    Twee of drie denk ik lol :'D


    Olive

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik ook, ze hebben gewoon bakken met geld weggegooit om 5 puberale kindjes uit een fabriek te lokken, mijn vriend en ik komn er ook nóóit meer. Zijn broer en die 2 maten van 'm trekken zich er niks van aan en gaan gewoon terug evenals de rest van die hele groep :'D
    Oftewel, voor niks :'D

    Het klopt wel dat het levensgevaarlijk is, en voornamelijk die grotere groep speelt met hun leven, ik met mijn hoogtevrees klem me aan alles vast en weiger iets gevaarlijks te doen :'D
    En het deel wat "wij" hebben vernield werd toch gesloopt dus ik snap neit waar ze zo moeilijk over doen. (Ehm, iedere keer als mensen iets groots gingen afbreken sprintte ik weg en vreesde ik voor m'n leven XD)

    Precies. Dat ze die machten ergens anders voor gaan gebruiken. Jezus, dat ze dan niet in de gaten hebben dat het juist alleen maar een leuker spel word voor jongeren als je er met man en macht achteraan gaat. Dat ze dat gebouw dan afbreken als het toch niet meer wordt gebruikt en het levensgevaarlijk is.


    ars moriendi

    Om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk wel echt heel gaaf :')
    Hoewel ik waarschijnlijk zou paniekeren en wegrennen (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Combustible schreef:
    (...)
    Die post was nog niet zozeer voor jou bedeolt. Maar voor de mensen die alleen maar op mij kunnen zeiken hier.
    En dat begrijp ik, het was ook niet alsin 'hée wie kwam er nog meer bij de politie!' maar meer alsin 'wie heeft er hier ook wel eens zo'n (nare) adrenalinekick gekregen van iets, fo dat de zenuwen je uitbraken.' Want ik dnek dat iedereen dat wel eens heeft, desnoods bij een achtbaan. Ik heb mezelf hier ook niet bewust ingegooit, als ik had geweten wat me die dag stond te wachten had ik gisteren de hele dag in mijn bed doorgebracht, ik zie er tegen op om naar halt te gaan en ik kan ook niet wachten totdat dit achter de rug is, dat meen ik. Toen de politie mij bang zat te maken over die boete van duizende euro's die neit blijkt te bestaan achteraf, zat ik mezelf op te een uit schuldgevoel omdat die boete naar mijn moeder gaat. Misschien komt het over alsof ik er trots op ben, maar dat ben ik niet. Ik probeer mezelf er alleen niet teveel mee te belasten want ik weet dat dan de knoppen doorslaan en dat het mis gaat in mijn hoofd. Dan lach ik er liever om als dat ik dat laat gebeuren, ookal is het onterecht lachen ik houd gewoon liever de schijn een tijdje op.

    En het spijt me als ik je heb laten denken dat ik alleen nog naar je toe wil komen voor mijn probleempjes, maar dat is mijn manier om terug contact te zoeken, sorry als dat neit de goede manier is. Maar die gezellige oude gesprekken die gemengd gingen met af en toe een probleemje van een vand e twee bespreken zijn verwaterd en dat blame ik een beetje op mezelf alsin: 'kijk, nou zie je dat mensen je niet mogen' en dan probeerde ik een beetje via jouw moederinstinct contact te blijven houden omdat ik het behoorlijk jammer vind dat het gewoon bijna weg is. Dat wil niet zeggen dat alles wat ik je verteld heb gelogen is, voor zover ik weet heb ik nog nooit tegen je gelogen, sowieso niet met opzet.


    Nou, je hebt mijn moederinstinct nu goed weten te triggeren. :'D
    Sevvie, ik vind het echt niet erg om naar je problemen luisteren, echt niet. Maar dat is niet de enige kant van vriendschap en dat weet jij ook wel.
    Het is trouwens ook niet de echt de beste manier om een random gesprek te beginnen als je het contact weer beter wil laten worden. Ik mis die gesprekken net zo goed, maar als je begint met een probleem en daarna zonder afscheid weer offline bent, maak je het voor mij niet bepaald aantrekkelijk om mij eens een gesprek te laten beginnen. Dan is het veel leuker als we gewoon met een random onderwerp beginnen en well, ik ben nog altijd je vriendin/moeder, dus mochten er dan problemen zijn wil ik heus wel met alle liefde naar je luisteren. Het zou alleen fijn zijn als je mijn advies zo nu en dan ook werkelijk aanneemt. (cat)


    everything, in time

    Lol, wat een gezeik hier :') Het is niet goed ofzo, maar als je ervan geleerd hebt, is het toch goed? Je hebt geen strafblad gekregen en je kunt er naderhand om lachen. Ik vind het wel een geinig verhaal.


    Tijd voor koffie.

    Broadfields schreef:
    (...)

    Nou, je hebt mijn moederinstinct nu goed weten te triggeren. :'D
    Sevvie, ik vind het echt niet erg om naar je problemen luisteren, echt niet. Maar dat is niet de enige kant van vriendschap en dat weet jij ook wel.
    Het is trouwens ook niet de echt de beste manier om een random gesprek te beginnen als je het contact weer beter wil laten worden. Ik mis die gesprekken net zo goed, maar als je begint met een probleem en daarna zonder afscheid weer offline bent, maak je het voor mij niet bepaald aantrekkelijk om mij eens een gesprek te laten beginnen. Dan is het veel leuker als we gewoon met een random onderwerp beginnen en well, ik ben nog altijd je vriendin/moeder, dus mochten er dan problemen zijn wil ik heus wel met alle liefde naar je luisteren. Het zou alleen fijn zijn als je mijn advies zo nu en dan ook werkelijk aanneemt. (cat)

    Dat random offline gaan 's avonds komt overigens omdat ze mijn internet er uit gooien. En ik weet dat ik op dat moment nogal twijfel over jouw adviezen, meestal geef ik er minimaal een maand later ook gehoor aan. Maar net als dat 3 maaltijden per dag, daar wil ik me nog steeds aan houden, want het blijft moeilijk. En ik heb mijn moeder met bepaalde dingen in vertrouwen genomen zoals je me aanbeveelde, ik blow niet meer, ik zorg er voor dat anderen het niet of minder doen en roken heb ik ook van me af gegooit. Ik ben zelfs lid geworden van je vereniging, grammarnazi, voor zover dat mogelijk is met mijn spellingskunsten. Een van de dingen waar ik welliswaar neit naar heb geluisterd is dat gedoe met Aaron maar dat heb ik bij niemand gedaan en daar ben ik achteraf blij om :'3
    Ik ben eigenzinnig en heb vaak ook tijd nodig om dingen en adviezen op te nemen en er mee te leren werken en ik weet dat - dat heel vervelend is als je me probeerd te helpen, sorry.

    En ik weet ergens ook dat die manier niet goed is, maar het is voor mij het 'makkelijkste' geweest, want ik ben altijd heelerg bang dat mensen emt mij om gaan omdat ze me niet willen kwetsen dat ze me eigenlijk niet mogen en dan doe ik uit angst denkik wat domme dingen xd Iig sorry daarvoor, ik heb nooit gewild je een naar gevoel daarmee te geven of het zo over te laten komen, dat meen ik.


    Let it come and let it be

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Precies. Dat ze die machten ergens anders voor gaan gebruiken. Jezus, dat ze dan niet in de gaten hebben dat het juist alleen maar een leuker spel word voor jongeren als je er met man en macht achteraan gaat. Dat ze dat gebouw dan afbreken als het toch niet meer wordt gebruikt en het levensgevaarlijk is.

    Het leukste is dat ze ons nu zo tot waanzin willen drijven dat we de hele groep gaan verlinken, maar niemand hier is een matennaaier. Toen die 2 als eerste werden opgepakt weigerden ze ook onze namen te noemen mochten we ontsnappen, ze hebben gedreigd met 'als jullie bij ons komen logeren weten jullie het dan wel' en toen kregen ze zo'n doodleuk antwoord terug: 'je kunt tijdens het logeren geen herinneringen ophalen die neit bestaan meneer'. Ik vind hun pogingen wel grappig. Helemaal stressen over een paar kleine kindjes terwijl een paar stratenv erderop laatst nog iemand was vermoord, maar nee da's niet interessant voor hun, spelende kindjes zijn een beter (lees: makkelijker) doelwit :'D


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Het leukste is dat ze ons nu zo tot waanzin willen drijven dat we de hele groep gaan verlinken, maar niemand hier is een matennaaier. Toen die 2 als eerste werden opgepakt weigerden ze ook onze namen te noemen mochten we ontsnappen, ze hebben gedreigd met 'als jullie bij ons komen logeren weten jullie het dan wel' en toen kregen ze zo'n doodleuk antwoord terug: 'je kunt tijdens het logeren geen herinneringen ophalen die neit bestaan meneer'. Ik vind hun pogingen wel grappig. Helemaal stressen over een paar kleine kindjes terwijl een paar stratenv erderop laatst nog iemand was vermoord, maar nee da's niet interessant voor hun, spelende kindjes zijn een beter (lees: makkelijker) doelwit :'D

    Omg, dat is echt erg. Stel idioten. Weer gaat het heen met de Nederlandse Politie --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben gisteren voor het eerst echt gekust geweest.

    Huh? Ik snap nu even niet waar die ophef voor was? Alleen omdat je in een fabriek was?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Huh? Ik snap nu even niet waar die ophef voor was? Alleen omdat je in een fabriek was?

    In een slooppand wat vroeger een textielfabriek was ja :'D


    Let it come and let it be

    Jeremiah schreef:
    Ik ben gisteren voor het eerst echt gekust geweest.

    N'aaawh :3 Dat is indeed heel leuk/spannend :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    In een slooppand wat vroeger een textielfabriek was ja :'D



    Hoe wist de politie het dan?


    Pretty is just a pretty word.