• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou dan baseer je je mening op dingen die niet kloppen. Ook goed :Y)


    Jup, dat mag gewoon _O_ Staat nergens dat het niet mag! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, dat is heel erg goed te merken aan haar gedrag dat zich schaamt zeg. Ik merkte bij deze zinnen van het topic echt de schaamte :P

    Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt!


    Ach, wat schaamt ze zich toch en neemt ze het zichzelf kwalijk. Nee joh, ze is allemaal niet trots :P Miss moet iemand anders het topic beter :P Vooral de beginpost waar dit allemaal om is begonnen *Hint* *Hint*

    God jullie twee zijn echt even irritant. Sorry hoor dat ik het zeg. Maar mensen kunnen ook nog geintjes maken over dingen die ze gedaan hebben om het zo minder erg voor zichzelf te maken, maar daar denk je vast niet aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    (...)

    Jup, dat mag gewoon _O_ Staat nergens dat het niet mag! :D

    Ik zeg ook niet dat het niet mag :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    God jullie twee zijn echt even irritant. Sorry hoor dat ik het zeg. Maar mensen kunnen ook nog geintjes maken over dingen die ze gedaan hebben om het zo minder erg voor zichzelf te maken, maar daar denk je vast niet aan.


    Laatste reactie, dan reageer ik niet meer. Want we gaan te veel offtopic.

    Jij kan ons irritant vinden, maar wij geven gewoon ons mening, wij hebben er een andere kijk tegenover als jij en dat is toch niet verkeerd? Als je ons irritant vind moet je er juist niet op reageren lijkt me ons maar ff negeren. Wij hebben net zo veel recht om onze mening te zeggen als jij...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    (...)
    God jullie twee zijn echt even irritant. Sorry hoor dat ik het zeg. Maar mensen kunnen ook nog geintjes maken over dingen die ze gedaan hebben om het zo minder erg voor zichzelf te maken, maar daar denk je vast niet aan.


    Jij bent irritanter :P Dus jij vindt het een geintje om een fabriek te kraken, achtervolgt worden door de politie, te eindigen bij bureau halt? Yup, das echt heel grappig joh :P Ze moet eigenlijk iets met comedy gaan doen. Zo'n show waarin ze elk huis in gaat kraken wie ze maar wilt. Kraak het pand Of zoiets :P
    Tjonge jonge zeg doe eens normaal, als wij criminele activiteit al gaan verantwoorden dan vind ik dat gewoonweg idioot.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    nerveus schreef:
    (...)

    Laatste reactie, dan reageer ik niet meer. Want we gaan te veel offtopic.

    Jij kan ons irritant vinden, maar wij geven gewoon ons mening, wij hebben er een andere kijk tegenover als jij en dat is toch niet verkeerd? Als je ons irritant vind moet je er juist niet op reageren lijkt me ons maar ff negeren. Wij hebben net zo veel recht om onze mening te zeggen als jij...

    Ik doe toch precies hetzelfde? Ik zeg dat ik jullie manier van mening geven irritant en dan vind ik jullie mening ook nog eens nergens op slaan. Dat mag ik uiten en dat heb ik gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, dat is heel erg goed te merken aan haar gedrag dat zich schaamt zeg. Ik merkte bij deze zinnen van het topic echt de schaamte :P

    Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt!


    Ach, wat schaamt ze zich toch en neemt ze het zichzelf kwalijk. Nee joh, ze is helemaal niet trots :P Miss moet iemand anders het topic beter :P Vooral de beginpost waar dit allemaal om is begonnen *Hint* *Hint*


    Okee, laatste keer: KAP MET DIE :P ! Jezus, je doet 't er gewoon om.


    i put the fun in funeral

    nerveus schreef:
    (...)

    Jup, dat mag gewoon _O_ Staat nergens dat het niet mag! :D


    Zo, heb jij dat van je vriendje of heeft hij dat van jou? Een mening hebben is prima, maar als je zelf weet dat hij nergens op slaat, waarom vertel je 'm dan? .__. Daar maak je echt niemand vrolijk mee.


    i put the fun in funeral

    nerveus schreef:
    Sorry hoor, maar ik zit nu hardop te lachen omdat ik er geen woord van geloof. :Y)

    Je vergooit echt je leven zo, en ja je ziet in dat het fout is. Maar je doet alsof het allemaal een spelletje is. Nou wordt wakker, zo is de wereld niet. Zou me niks verbazen als jij over 5 jaar een junkie bent en in de grote mensen gevangenis zit :X
    Maar dat is mijn mening hierover en die mag ik hebben! (A)


    Wow en je bent pas 13 :| Waar gaat het heen met de wereld... :(

    Houd alsjeblieft je muil over me. Je kent me niet, je hebt géén idee wat ik doe, waar ik het grootste deel van mijn aandacht aan besteed. Jou tyfopmerking maakt me gewoon zó pissed, alsjeblieft houd je bek als je me toch niet kent. En daarbij, als je me niet geloofd, dan heb je toch geen informatie in dit topic om mee over mij te oordelen? Echt jij mag doodvallen met je vertyfde kutopmerkingen. Ik kan veel hebben maar dit gaat vèr, vèr over mijn grens. Iets waar jij geen besef van hebt, grenzen. Waar jij me nu voor veroordeeld ligt héél gevoelig bij me, en nee niet omdat ik een junk ben maar omdat ik mijn allehardste tyfuskutbest doe om andere vand e drugs af te houden en dat doet héél veel met me. Sterf, alsjeblieft.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Houd alsjeblieft je muil over me. Je kent me niet, je hebt géén idee wat ik doe, waar ik het grootste deel van mijn aandacht aan besteed. Jou tyfopmerking maakt me gewoon zó pissed, alsjeblieft houd je bek als je me toch niet kent. En daarbij, als je me niet geloofd, dan heb je toch geen informatie in dit topic om mee over mij te oordelen? Echt jij mag doodvallen met je vertyfde kutopmerkingen. Ik kan veel hebben maar dit gaat vèr, vèr over mijn grens. Iets waar jij geen besef van hebt, grenzen. Waar jij me nu voor veroordeeld ligt héél gevoelig bij me, en nee niet omdat ik een junk ben maar omdat ik mijn allehardste tyfuskutbest doe om andere vand e drugs af te houden en dat doet héél veel met me. Sterf, alsjeblieft.


    Op dit moment, ga JIJ te ver met je gescheld, en dan vooral die laatste zin. Jij bent nu degene die vreselijk respectloos bezig bent en ik vind echt niet dat je dit kunt maken. Wanneer je zo'n topic opent, WEET je dat je negatieve reacties krijgt. Wees dan ook niet zo bekrompen dat je direct gaat schelden als mensen hun mening geven. Alsjeblieft zeg, als je je zo volwassen voelt, gedraag je er dan ook naar.


    To infinity and beyond •

    Ik heb veel geduld maar als jullie me op die manier gaan aanvallen, dat gaat mij tever. Jullie weten niet hoe ik in elkaar zit of wat voor effecten eng evolgen die dingen op mij hebben. Riskeer dat dan ook niet.


    Let it come and let it be

    nerveus schreef:
    Sorry hoor, maar ik zit nu hardop te lachen omdat ik er geen woord van geloof. :Y)

    Je vergooit echt je leven zo, en ja je ziet in dat het fout is. Maar je doet alsof het allemaal een spelletje is. Nou wordt wakker, zo is de wereld niet. Zou me niks verbazen als jij over 5 jaar een junkie bent en in de grote mensen gevangenis zit :X
    Maar dat is mijn mening hierover en die mag ik hebben! (A)


    Wow en je bent pas 13 :| Waar gaat het heen met de wereld... :(


    Ik weet dat het waar is. Ik ken Sevda héél goed en haar vriend met veels te lang haar. Natuurlijk is het waar, Sevda is geen aandachtsgeilpersoon en Sevda zou dit wel kunnen doen, meheh. Maar jij kent haar niet. Ik wel. En waar gaat het heen? Sevda is maar 3 jaar jonger als jou, bijna 2. Jij hóórt ook bij die leeftijd, je hoeft je ook niet meteen supervolwassen te gedragen, doen alsof je alles béter weet? Jezus, leef toch eens! Heb jij een sociaal leven? Waarschijnlijk niet. Maar ach, ik ken jou niet. En jij kent Sevda niet. Dus zeg maar niets (bloos)

    Disick schreef:
    (...)

    Op dit moment, ga JIJ te ver met je gescheld, en dan vooral die laatste zin. Jij bent nu degene die vreselijk respectloos bezig bent en ik vind echt niet dat je dit kunt maken. Wanneer je zo'n topic opent, WEET je dat je negatieve reacties krijgt. Wees dan ook niet zo bekrompen dat je direct gaat schelden als mensen hun mening geven. Alsjeblieft zeg, als je je zo volwassen voelt, gedraag je er dan ook naar.

    Nee ze gaat te ver, véél te ver. Je weet niet hoevvel ellende ik heb gehad met waar zij me voor uit loopt te maken, wat voor een impact dat op mij heeft. Ze kent me sowieso niet, ze heeft het rècht niet me daar voor uit te maken. Alsof zij zo volwassen bezig is, de tranen in de ogen van een kinderachtig 13-jarig meisje werken zoals jullie me zien. Dankjewel. Ik heb alle opmerkingen tot nu toe gepikt, maar die van haar niet, alles behalve die.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ik heb veel geduld maar als jullie me op die manier gaan aanvallen, dat gaat mij tever. Jullie weten niet hoe ik in elkaar zit of wat voor effecten eng evolgen die dingen op mij hebben. Riskeer dat dan ook niet.


    De enige waar jij over praat is hoe ding over JOU in elkaar steken, wat voor dingen effecten of gevolgen hebben op JOU. Maar vind je zelf niet dat je misschien weleens rekening mag houden met iemand anders dan jezelf?
    Je reageert je eigen ellende af op je omgeving, zelfs op iemand wie gwn je mening geeft. Kom op zeg, alleen lafaards doen dat. Dus denk de volgende keer na wat je zegt en loop niet van die domme reactie te typen waar je geen eens de betekenis van kent. Want kende je die dan had je ze niet getypt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sevda, ik vind het gewoon awesome en je mag me alles in details vertellen als ik je weer zie. 8D