• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    Disick schreef:
    (...)

    ALLES wordt bijgehouden. Als jij bij Halt bent geweest, komt dat nou eenmaal in je 'dossier'. Is bij mijn broertje ook gebeurd. Pas als je in die 5 jaar erna, niks meer doet. Dan wordt hij weggeschrapt.

    Ja in je dossier, maar niet op je strafblad. Geloof me nou maar want ik ben ook bij Halt geweest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat denk je alles word achterhaald


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Wat denk je alles word achterhaald


    Nee..

    Ik moest even hier aandenken:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja in je dossier, maar niet op je strafblad. Geloof me nou maar want ik ben ook bij Halt geweest.


    Nee oke, niet je stafblad. Maar wanneer jij een baan bij de overheid wil, wordt alles erbij gehaald, zo ook je dossier. Maar ja, als ze tot d'r 18e niks meer doet zal die worden weggehaald.


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    (...)

    Nee oke, niet je stafblad. Maar wanneer jij een baan bij de overheid wil, wordt alles erbij gehaald, zo ook je dossier. Maar ja, als ze tot d'r 18e niks meer doet zal die worden weggehaald.


    Sevda en een baan bij de overheid? HAHAHAHAHAHAHAoke.

    Wauw, wat een verhaal :'D
    Nee, ik heb niet echt iets gedaan wat je 'spannend' kan noemen.
    Mijn broertje was jarig dus ik ging gezellig met kleine kinderen
    ballonnen blazen. Wat overigens best leuk kan zijn :Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    LacunaCoil schreef:
    Ik moest even hier aandenken:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    kittje schreef:
    Wat denk je alles word achterhaald

    Lolwhut? Een werkgever mag niet zomaar even in je dossier kijken. Dan moet er een heel erg goede reden voor zijn en voor normaal werk is die er niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    't Fijne van Halt is dat het juist niet op je strafblad komt. Daarvoor is dat hele gedoe opgericht. Een werkgever kan dus niet zien wat je vroeger hebt uitgespookt, tenzij de Halt-afdoening mislukt. Halt adviseert de opsporingsambtenaar dan om het proces-verbaal naar de officier van justitie door te sturen. De officier kan dan een zwaardere straf geven en meestal krijg je ook een strafblad.


    i put the fun in funeral

    Sorry hoor, maar ik zit nu hardop te lachen omdat ik er geen woord van geloof. :Y)

    Je vergooit echt je leven zo, en ja je ziet in dat het fout is. Maar je doet alsof het allemaal een spelletje is. Nou wordt wakker, zo is de wereld niet. Zou me niks verbazen als jij over 5 jaar een junkie bent en in de grote mensen gevangenis zit :X
    Maar dat is mijn mening hierover en die mag ik hebben! (A)


    Wow en je bent pas 13 :| Waar gaat het heen met de wereld... :(

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:32 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Sorry hoor, maar ik zit nu hardop te lachen omdat ik er geen woord van geloof. :Y)

    Je vergooit echt je leven zo, en ja je ziet in dat het fout is. Maar je doet alsof het allemaal een spelletje is. Nou wordt wakker, zo is de wereld niet. Zou me niks verbazen als jij over 5 jaar een junkie bent en in de grote mensen gevangenis zit :X
    Maar dat is mijn mening hierover en die mag ik hebben! (A)


    Wow en je bent pas 13 :| Waar gaat het heen met de wereld... :(

    Jij leest het topic echt niet door he? LEES! Dan had je geweten dat ze het zichzelf wel kwalijk neemt en zich er ook voor schaamt. Sommige mensen jezus --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jij leest het topic echt niet door he? LEES! Dan had je geweten dat ze het zichzelf wel kwalijk neemt en zich er ook voor schaamt. Sommige mensen jezus --'


    Ik heb het wel gelezen, maar dit is mijn mening erover :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik heb het wel gelezen, maar dit is mijn mening erover :Y)

    Nou dan baseer je je mening op dingen die niet kloppen. Ook goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jij leest het topic echt niet door he? LEES! Dan had je geweten dat ze het zichzelf wel kwalijk neemt en zich er ook voor schaamt. Sommige mensen jezus --'


    Jaa, dat is heel erg goed te merken aan haar gedrag dat zich schaamt zeg. Ik merkte bij deze zinnen van het topic echt de schaamte :P

    Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt!


    Ach, wat schaamt ze zich toch en neemt ze het zichzelf kwalijk. Nee joh, ze is helemaal niet trots :P Miss moet iemand anders het topic beter :P Vooral de beginpost waar dit allemaal om is begonnen *Hint* *Hint*

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:41 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.