• Cliving Falls werd opgericht rond de jaren '2O. Het stadje bleef kleinschalig en raakte een tikje achter op de buitenwereld. De mensen stelden een burgemeester aan en zo breidde Cliving Falls zich langzaam uit tot een bloeiende gemeenschap. Tot het gerucht van een seriemoordenaar de stad op zijn huisvesten liet schudden. Sommige mensen verlieten Cliving Falls, anderen trokken de bossen in om op zoek te gaan naar de moordenaar.
    Natuurlijk vonden zij deze niet en toen de moorden terugliepen besloot de burgemeester alles in de doofpot te stoppen.
    Cliving Falls keerde terug naar zijn saaie, rustige bestaan tot nu.

    De moorden zijn nooit geheel verklaard: de plaatselijke Sheriff vond nooit genoeg bewijs tot een verdachte. Van de slachtoffers leek namelijk altijd iets te zijn gegeten. Men vreesde voor een kannibaal, maar dat komt niet eens in de buurt van de eigenlijke waarheid.
    Want de bittere waarheid is dat het geen mens was die de moorden pleegde. Het waren kinderen. Vele kinderen. Tieners die in het licht van de maan veranderden in dieren en zichzelf moesten voedden met menselijk vlees. En nu zijn ze terug.

    Regels zijn uiteraard heel belangrijk om even te vermelden. De basisregels lijken me uitermate bekend, maar er zijn enkele - specifiekere regels voor deze rpg. Zo kun je jezelf alleen aanmelden wanneer je verstand hebt van rpg's en meer dan vijf, beschaafde regels kunt typen. Je moet samen kunnen spelen en ook jongens.
    Want zo lang er een ongelijk aantal is, begin ik niet met de rpg.
    Niet iedereen kan in een dier veranderen: er moeten ook mensen zijn die achter het verhaal aan gaan. Reserveren is niet mogelijk. Je maakt een personage geheel dus niet 'vul ik later in als ik thuis ben/ik moest ineens weg' als hij is goedgekeurd komt hij erbij en verwacht ik dat je ook regelmatig in de rpg post. De tieners kunnen ieder in eén dier transformeren. Dat is altijd het dier dat het beste bij hun karakter past.

    Meedoen is gemakkelijk: je vult het lijstje in eén keer geheel in. Onthoud dat dit personage dan definitief is. Je hoeft echt niet een hele fotoshoot als uiterlijk neer te zetten: niemand is perfect en dus ook geen Mary Sue's, hier. Ik heb maar één mensenfoto nodig en indien je een shape-shifter speelt daarbij een foto van het uiterlijk als dier. Probeer je personage zo uitgebreid mogelijk te doen, dat is wel zo leuk.

    Spelers komen hieronder. Er staat bij hoeveel en welk geslacht we tot nu toe nodig hebben. Even ter verduidelijking: Jagers zijn mensen die op het spoor zijn van de shape-shifters máár zij weten niet alles van hen en vangen er dus ook niet iedere dag eén. Jagers zijn tussen de 19 en 25 jaar oud - om het wat realistischer te houden.

    Shape-shifters
    Madeleine Isabeau Fealty - Wilde kat
    Emeline Lucine Briët - Otter
    Chase Vincent Skye - Zwarte panter
    Andrew 'Drew' Felix Mensodi - Vos

    Jagers
    Tyra Tafani
    Esmée Nicole Fischer
    Nathan Matthew Daniëls
    Blake Ace Ryder

    Overige tieners
    Oneindig
    Tucker-Daniël Melikan
    Zoë-Claire 'Zo' Welling

    Lijstje - meteen invullen, hè?

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Mens/Shape-shifter:
    Uiterlijk als dier (indien shape-shifter):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:23 ]


    • Come as you are.


    Eigenlijk zijn alle shifters al vergeven en doe ik niet aan reserveren =3.

    Frey, sure.


    • Come as you are.

    Nee, ik zou hem nu aanmaken maar dat is gewoon een vraag om te weten als het kan, maar laat maar. (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik maak zo ergens wel een tiener


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amparo, maak dan gewoon een tiener of zo? :'D. Jagers zijn der ook nog hea.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Volledige naam: Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Zo heeft een lengte van 1.75m waarmee ze langer is dan het gemiddelde meisje. Ze heeft lange benen die ze maar al te graag laat zien. Haar donkerblonde krullen, die meestal wat warrig zitten, vallen tot net over haar borsten. Haar ogen hebben een zeeblauwe kleur.
    Innerlijk: Zo is kortweg gezegd gek, maar dan wel op een prettig gestoorde manier. Er staat altijd een lach op haar gezicht en het is onmogelijk om die er af te krijgen, tenzij er echt iets ergs gebeurd. Doordat ze vaak zo ontzettend energiek is denken mensen wel eens dat ze ADHD heeft, wat niet het geval is. Als ze ergens opgewonden over is kan ze nogal op en neer gaan stuiteren om zo haar energie een beetje kwijt te raken. Hoewel ze dus vaak erg druk is heeft ze ook haar moment waarop ze echt helemaal nérgens zin in heeft en je haar letterlijk uit bed moet sleuren om te zorgen dat ze iets gaat doen.
    Zeg nooit nooit tegen Zo of dat ze iets niet kan. Wat het ook is, ze gaat het gelijk proberen om te laten zien dat ze het wél kan, ook al kan ze het eigenlijk niet. Als ze dan faalt maakt het haar niet uit, ze heeft het tenminste geprobeerd. Dat wil echter niet zeggen dat ze een opgever is, ze is juist een doorzetter. Heeft ze eenmaal een doel voor ogen, dan krijg je haar daar niet meer vanaf, en dan ook echt níet (wordt nog verder uitgebreid).

    Mens/Shape-shifter: Mens, tiener
    Extra:  Ze heeft een hekel aan haar volledige naam, Zoë-Claire, en staat er op dat je haar Zo of Zoë noemt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey: je hebt een krachtig personage, alleen hoef ik echt geen hele fotoshoot aan foto's. Ook is haar uiterlijk naar mijn idee wat te diep perfect, maar als je haar gewoon normaal omschrijft zal het daarbij blijven =).


    • Come as you are.

    Ik twijfel.. wat ik al doen..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Coine schreef:
    Lahey: je hebt een krachtig personage, alleen hoef ik echt geen hele fotoshoot aan foto's. Ook is haar uiterlijk naar mijn idee wat te diep perfect, maar als je haar gewoon normaal omschrijft zal het daarbij blijven =).


    Het zijn gewoon twee drie gifs maar goed, ik vind het zelf gewoon fijner als er meerdere foto's zijn. Beschrijving van uiterlijk zal ik zo even aanpassen dan.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam:
    Nathan Matthew Danïels.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Geslacht:
    Man.
    Uiterlijk:
    Nathan heeft een gepierd lijf en een atletisch figuur. Hij is breed en is rond de 1.88.
    Nathan heeft een blanke huis en donker haar met veel slagen erin. Zijn kapsel is vrij simpel en hij zet alleen wat gel.
    Zijn gezicht is vrij gaaf en zijn ogen donker, ze zijn gewoon pikzwart en er zit altijd een sprankje mysterie in. Zijn ogen geven niet veel weg en zijn wenkbrauwen zijn vrij dik en hij heeft volle lippen.


    Karakter:
    Een flirt, jaloers en een beetje egoïstisch. Zo kan je Nathan Daniëls het best omschrijven. Hij kan erg agressief zijn, maar kent zijn grenzen. Als het om vrouwen gaat is hij erg charmant, galant en heeft hij respect. Toch is hij een persoon die van relatie naar relatie gaat en het niet houdt op een lange, vaste relatie. Hij heeft het wel eens gehad en dat was de eerste en tot nu toe ook de laatste keer.
    Verder kan hij een beetje vol van zichzelf zijn, maar zal dat niet snel laten merken.
    Het is een rustige jongen die alles stap voor stap doet. Hij denkt na voordat hij een beweging maakt, iets zegt of iets zal doen. Acties kunnen zo gemakkelijk tegen je worden gebruikt.
    Verder is hij wel een zorgzaam en beschermend typje als het om zijn dierbare gaat en kan hij, als het om zijn geliefde gaat erg jaloers zijn.

    Mens/Shape-shifter:
    Jager.
    Extra:
    .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Coine schreef:
    Lahey: je hebt een krachtig personage, alleen hoef ik echt geen hele fotoshoot aan foto's. Ook is haar uiterlijk naar mijn idee wat te diep perfect, maar als je haar gewoon normaal omschrijft zal het daarbij blijven =).


    Het spijt me maar ze kan er eenmaal niks aandoen dat een meisje gewoon knap is.
    En tja het is eenmaal gebruikelijk om meerdere foto's te gebruiken omdat je dan in andere opzichten het uiterlijk kan zien (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dat is fijn. Want dat alles altijd perfect valt is ietwat ambitieus. Verder is het een excentriek personage en ik ben benieuwd naar hoe ze zal uitgroeien in de rpg.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:46 ]


    • Come as you are.

    Coine schreef:
    [face=times]Dat is fijn. Want dat alles altijd perfect valt is ietwat ambitieus. Verder is het een excentriek personage en ik ben benieuwd naar hoe ze zal uitgroeien in de rpg.[/times]


    Als ik dat weghaal, is het dan goed C; ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Probeer woorden als 'geweldig/prachtig/elegant/fantastisch/' en drie verschillende kleuren in je ogen lijken me wat onrealistisch. Sorry, ik wil je niet afkappen maar ik heb het wel gezien met Mary Sue =}.


    • Come as you are.

    Cher, Saar telefoon is uitgevallen .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nu wel goed?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered