• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Maxime Walker
    Hij schudt zijn hoofd en ik lach om wat hij zegt.
    'Nee niet echt, ze zijn niet echt leuk in daar in de club hoor. Allemaal hetzelfde. Hoogblond, maar laagbegaafd.' Ik schiet in de lach en sla even een hand voor mijn mond. 'Hallo, ik werk er ook en ik ben ook blond!' zeg ik quasi-beledigd. Hij steunt met zijn hoofd op het mijne en aait over mijn arm. Ik zou hier ook wel in slaap kunnen vallen.
    'En op wie heb jij je zinnen nu gezet?' Ik geef hier eerst geen antwoord op, puur omdat ik het niet weet. Ik kan mijn gevoelens voor Devon niet zo één, twee, drie uitschakelen, terwijl ik weet dat ik daar mijn glazen aardig heb ingegooid. Toch wil ik het nog niet opgeven, de vorige keer kon hij na ons serieus gesprek ook normaal tegen me doen en doorgaan met zijn Captain Blake - act. Ook al was het toen niet zo'n ruzie als nu..
    'Op mijn bed,' antwoord ik dan sarcastisch. Als Charlie een gaap onderdrukt moet ik ook gapen en sta voorzichtig op. 'Laat dat drinken maar, we gaan naar bed.' Ik steek mijn hand naar hem uit en trek hem overeind.


    everything, in time

    Oh gosh, ik merk nu al dat dit een driehoeksverhouding word. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charlie

    Ik grinnik. 'Jij bent anders. Jij bent leuk blond en zeker niet laagbegaafd.' Grijns ik en hoor haar ook gapen. 'Laat dat drinken maar, we gaan naar bed.'
    Ik knik instemmend en neem haar hand aan als ze die uitsteekt om me overeid te helpen. Ik loop met haar mee naar de slaapkamer. Voor de spiegel blijf ik even staan en haal een hand door mijn haar. Bah zag ik er al de hele tijd zo uit? 'Morgen wil ik je trouwens aan iemand voorstellen.' Glimlach ik naar Maxime. 'Mijn zusje Mary komt bij ons werken.'

    [Poor Devon ;c]

    Driehoeksverhoudingen zijn cool! And they add some drama to our storyline. :Y)

    Maxime Walker
    'Jij bent anders. Jij bent leuk blond en zeker niet laagbegaafd,' grijnst hij en ik knik. 'Dat mag je best vaker zeggen,' grap ik nog snel voor ik hem overeind trek. Hij loopt achter me aan de trap op en vervolgens naar mijn slaapkamer. Charlie haalt voor de spiegel een hand door zijn haar.
    'Hou daar eens mee op joh, het zit prima en je gaat zo direct toch slapen.' 'Morgen wil ik je trouwens aan iemand voorstellen. Mijn zusje Mary komt bij ons werken.' O, verdraaid! Ik herinner me gelijk het meisje waar Matthew eerder op de avond mee stond te praten. Hij, Mary hielpen de serveerster toen zij was uitgegleden. Tenminste ik denk dat zij het is, ze lijkt wel een beetje op Charlie. Heel klein beetje.
    'Dat is prima, ik kijk er naar uit.' Ik wist eerst helemaal niet dat hij een zusje had! 'Kijk trouwens maar in de kast of er iets zit waar je in kunt slapen. Broeken, shirts, je mag alles pakken.' Er liggen best veel oude dingen in, omdat ik de bruikbare spullen van Mike krijg.


    everything, in time

    Charlie

    'Dat is prima, ik kijk er naar uit. Kijk trouwens maar in de kast of er iets zit waar je in kunt slapen. Broeken, shirts, je mag alles pakken.' Ik glimlach en knik.
    'Ja ze heeft lange tijd niet thuis gewoont dus ik ben blij dat ze nu bij mij is ingetrokken.' Ik open de kast en vis er een joggingbroek uit die ik wel pas. De rest lijkt me te klein. 'Erg als ik gewoon hier in slaap?' Vraag ik voor de zekerheid. Ik sliep liever niet in dit shirt, dat was namelijk niet erg fris.

    [We moeten een meisje voor Devon hebben of een voor Charlie]

    Ho wait, moet ik nu zo meteen nog gaan kiezen? D:

    Maxime Walker
    Zelf ben ik al omgekleed, ik raap alleen de rond slingerende kledingstukken nog op en leg deze over mijn stoel. Het zou handig zijn als Devon iets vergeten was, dan had ik dat mooi kunnen gebruiken om hem morgen aan te spreken. 'Ja, ze heeft lange tijd niet thuis gewoond, dus ik ben blij dat ze nu bij mij is ingetrokken.' Ik wil antwoorden terwijl ik me nu in mijn eigen bed nestel, maar Charlie praat al verder.
    'Erg als ik gewoon hierin slaap?' Ik draai me op mijn zij naar hem toe en grijns. 'Schat, ik zie je bijna iedere dag zonder shirt. Je hoort mij er niet moeilijk over doen.' Ik lach even en sla de bovenkant van de dekens een beetje om. Te warm.
    'Waarom woont je zusje eigenlijk niet meer thuis dan?' krijg ik nog net uit mijn mond voor ik opnieuw moet gapen.


    everything, in time

    Yes my dear ;3

    Charlie


    'Schat, ik zie je bijna iedere dag zonder shirt. Je hoort mij er niet moeilijk over doen.' Ik grinnik. Daar had ze een punt. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en verwissel mijn broek voor de joggingbroek en loop dan naar het bed om naast haar te gaan liggen. 'Waarom woont je zusje eigenlijk niet meer thuis dan?' Vraagt ze voor ze gaapt. 'Ze danste op hoog niveau maar het werd haar een beetje teveel... Toen belanden ze in een clinic waar ze twee jaar gezeten heeft en nu mag ze bij mij wonen onder voorwaarden dat ik goed op haar zal letten.' Antwoord ik.

    Fml! x'D Daar ben ik zo goed in, kiezen. (cat)

    Maxime Walker
    Blijkbaar heb ik Charlie kunnen overtuigen, want hij trekt zijn shirt over zijn hoofd en verwisselt zijn broek. Dan komt hij naast me liggen. Ik leg één hand onder mijn hoofd en teken met de ander doelloos figuurtjes in het matras.
    'Ze danste op hoog niveau, maar het werd haar een beetje teveel.. Toen belandde ze in een kliniek waar ze twee jaar gezeten heeft en nu mag ze bij mij wonen onder voorwaarde dat ik goed op haar zal letten.' Lekker bezig dan, want je bent nu al niet bij haar. Ik zeg dat expres niet hardop, om dat ik hem ook al niet weg wil jagen. Hij moet hier blijven.
    'Hm.. Dat is best een zware taak, op iemand letten die net uit een kliniek komt. Maar jij kunt dat!' spoor ik hem aan. Dan sluit ik mijn ogen en draai me voorzichtig op mijn rug. 'Vanavond was een rare avond, je zou eens moeten weten hoe dankbaar ik ben dat je hier bent,' glimlach ik terwijl ik mijn hoofd zijn kant op draai.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 21:54 ]


    everything, in time

    Haha poor baby <3

    Charlie

    'Hm.. Dat is best een zware taak, op iemand letten die net uit een kliniek komt. Maar jij kunt dat!' Ik lach dankbaar. 'Het is een fulltime job maar ik doe het maar al te graag. Ze is te belangrijk voor me en ik wil haar niet dood zien gaan.' Fluister ik. 'Vanavond was een rare avond, je zou eens moeten weten hoe dankbaar ik ben dat je hier bent,' Ik glimlach en kus haar voorhoofd. 'Ik doe het graag, jij bent namelijk óók belangrijk voor me.' Glimlach ik en leg mijn hoofd op het kussen.

    Jazeker! Trouwens mensen, vanaf zaterdag ben ik een week op vakantie. Sorry daarvoor! D:

    Maxime Walker
    'Het is een fulltime job, maar ik doe het maar al te graag.' Ze is te belangrijk voor me en ik wil haar niet dood zien gaan,' fluistert hij. Ik glimlach bij zijn woorden,het is zo lief om hem zo over haar te horen praten. Had ik maar zo'n broer.
    Na mijn woorden kust Charlie mijn voorhoofd.
    'Ik doe het graag, jij bent namelijk óók zeer belangrijk voor me.' Ik glimlach opnieuw en draai me weer terug op mijn zij, met mijn gezicht naar hem toe.
    'Dat was echt heel lief, bedankt. Jij bent ook zeker heel belangrijk voor me.' O, hij moest eens weten. 'Zo belangrijk, dat ik je nu vertrouw dat ik veilig kan slapen,' beken ik dan als teken dat ik nu echt moe ben.


    everything, in time

    Muuuh dan moet ik je missen :c

    Charlie

    'Zo belangrijk, dat ik je nu vertrouw dat ik veilig kan slapen,' ik glimlach. 'De hint is begrepen, slaap lekker shorty.' Ik glimlach nog een keertje en sluit dan ook mijn ogen. Ik was moe en wilde niet denken aan morgen. Ik was nu bij Max en op welke manier ik dan ook naar haar keek, het was prettig om gewoon bij haar te zijn. Niets hoefde maar alles mocht.

    Jaaa! Ik moet jou ook missen lief!<3 ik ga voor het eerst naar Frankrijk, haha. Weet niet of we daar internet hebben..

    Sorry voor de lengte van deze post, via iPod lijkt alles langer. Kan iemand anders btw het nieuwe topic openen?(:

    Maxime Walker
    'De hint is begrepen, slaap lekker shorty.' Pardon? Ik wil er tegenin gaan, maar dat heeft geen enkele nu want ik ben nu eenmaal inderdaad een shorty. Klein maar fijn!
    'Slaap zacht en droom fijn,' zeg ik tegen een Charlie met gesloten ogen. Dan sluit ik zelf ook mijn ogen en kruip iets dichter naar hem toe, alleen al om zijn warmte te kunnen voelen. Ik hoor henk rustig ademen en focus me dan ook vooral daarop zodat mijn ademhaling al snel hetzelfde ritme overneemt.


    everything, in time

    Devon Blake Garcia, stripper Captain Blake.
    Maxime zegt niets op het moment dat ik zowat uitbarst, hoewel het duidelijk is dat ik me nog zwaar inhoud. Zwijgzaam blijft ze mij aankijken, pakt het shirt en trekt het dichter naar zich toe, maar nog niet aan. Haar blik is op mij gefixeerd, maar ik doe net alsof ik het niet merk en wanneer ik dan een paar keer naar haar terug kijk, zijn het alleen harde en koude blikken. Het shirt van haar ‘vriendje’ valt over haar knieën, waarna ze zachtjes “Devon…” mompelt. Alleen let ik er nu niet liefdevol of speels op, want de pijnscheut gaat hierdoor dieper in mijn hart, omdat ze me klaarblijkelijk niet vertrouwd.
          Na dit hele gebeuren en de dingen die we samen mee hadden gemaakt, had ik wel degelijk gehoopt dat ze in ieder geval iets vertrouwen in me zou hebben, maar nu… ik ben er op een harde manier achter gekomen dat dit blijkbaar niet het geval is. Stomme Devon moet ook overal weer lekker in trappen, heeft Ruby ook iets om te lachen. Duizenden keren heeft ze me gewaarschuwd dat de liefde niet echt bestaat, dat ik het echt alleen maar bij wellust moet laten, net zoals zij het gedaan heeft. Het lijkt alleen alsof zij zichzelf beschermd ermee, niet dat ik het haar kwalijk neem. Nu weet ik precies wat ze ermee bedoeld, en misschien is het tijd om daar eens met haar erover te hebben.
          De trap loop ik al af, als ik abrupt Maxime achter me aan hoor komen. Een blik naar achter geef ik niet, omdat ik wil dat ze zichzelf inprent dat ik het echt meen en geen grapje maak, maar een snelle blik in mijn ooghoeken geef ik haar wel. Zo onopvallend mogelijk natuurlijk. Ze heeft het grote shirt aangetrokken dat ik over haar knieën had gemikt, waar mijn blik gelijk naar toegetrokken werd. Hierna richtte ik mijn blik echter terug naar de trap en de dingen voor me. “Dev–” Haar stem laat rillingen door me heen gaan, al probeer ik er niet te veel op te letten, zo ook voor Maxime die duidelijk achter mij op de trap in elkaar zakt. Ik wil haar helpen, haar ondersteunen en er voor haar zijn, maar de dingen die ze gezegd heeft zitten er nogal flink bij mij in gepeperd, waardoor ik gewoon glashard doorloop en zelfs niet omkijk wanneer ik de deur open- en dichtdoe. Maxime haar zachte aanrakingen mis ik, haar stem en bijdehandse opmerkingen…
          Het word nu alleen onmogelijk voor mij om terug te gaan, zo zit ik niet in elkaar, niet nadat ze me zo gekwetst en pijn gedaan heeft. Dus op het moment dat ik buiten sta en de frisse nachtlucht inadem, loop ik direct naar mijn auto en pak tegelijkertijd mijn mobiel uit mijn broekzak. Ruby, Ruby… Ah! Haar naam zie ik verschijnen in de lijst, terwijl ik al de autodeur open gedaan heb en erin ga zitten, klik ik op haar naam en houd de telefoon bij mijn oor. Het gaat lang over voordat ze uiteindelijk opneemt, waardoor ik me afvraag of ze zich nu weer bij een jongen bevindt. “Hello, Ruby hier,” grijnst ze, nog altijd met haar vermakelijke, zwoele toon erin. Het lijkt wel alsof ze het zichzelf aan geleerd heeft of zo, die toon leek zich er wel altijd in te bevinden – wat ze ook zegt of doet. “Devon hier,” begin ik kort, waarna ik snel doorga, omdat ik weet hoe graag ze me af wilt breken. “Waar ben je nu? Ik moet je spreken.” Dat was taal voor: kom onmiddellijk naar huis, want ik wil tegen je tieren over waar ik mee zit. En dat wist zij maar al te goed, want ik hoorde een lange pauze voordat ze rustiger begon te praten. “Matthew en kom maar naar hem toe. Haal me op.” Zuchtte ze, hierna hing ze al op. Hopeloos schudde ik mijn hoofd, startte de auto en reed weg, op weg naar Matthew’s huis.

    Ruby Anastasia Tate, Nyssa.
    Gelukkig was mijn dienst nu voorbij en de tent nu gesloten, hoewel ik het voor Maxime deze keer had gedaan, vroeg ik me echt af waar zij in helsnaam is gebleven. Meestal was zij degene die de tent sloot en waren de meeste allemaal al naar huis, maar nu was zij nergens te bekennen en was ik deze keer de pineut om het te sluiten. Niet dat ik het zo erg vond, ik had het graag over, maar nu was ik wel moe van bijna de hele nacht barren en werken. Sowieso zou ik met Matthew meerijden, maar hij was zeker te druk in dat lekkere koppie van hem. Ik vroeg dus een lift aan één van de andere strippers, die me naar zijn huis bracht, waarna ik hem een knuffel en een kus gaf voordat ik naar Matthew’s voordeur liep en in mijn tas rommelde.
          Fuck, die sleutel ben ik dus ook mooi kwijt. Het is de hele dag al goed aan het gaan, dacht ik sarcastisch, terwijl ik opkeek naar de ramen en zocht naar eentje die misschien open zou staan. Er was er één open, maar dan zou ik op een container moeten klimmen en daarop op het dak moeten kunnen komen, aangezien het best hoog was, maar voor de rest was het te doen. Het was niet iets wat ik niet kon of waar ik bang voor was, aangezien ik vroeger in bomen en lantaarnpalen klom i.p.v. met barbies te spelen – zoals elk ander meisje eigenlijk deed. Op die leeftijd was ik al vrij seksistisch, dus dat zou in elk geval niet goed komen. Terwijl ik de container voor het dak zette, hoopte ik maar dat niemand langs zou komen en de politie zou bellen, anders was ik de pineut. Het voelt echt alsof ik in mijn eigen huis inbreek en zelfs een beetje fout, maar het is van een vriend en sowieso zou hij mij maar op moeten halen. Zijn schuld, dus.
          Uiteindelijk was het gelukt en wrong ik me door het open raam naar binnen, liet me behendig op de grond zakken en keek kort even naar beneden om te zien of ik iets kwijt had geraakt of iemand me had opgemerkt. Dit was niet het geval, dus klopte ik mijn kleding automatisch af en liep door zijn slaapkamer – wat ik maar al te goed herken – direct naar de kledingkast, waar ik mijn ondergoed en kleding vandaan pakte die ik eerder was vergeten. Hij moest die al best lang terug geven, maar had het nog steeds niet gedaan. Ik wilde niet weten wat hij ermee flikte, dacht ik grijnzend, terwijl ik deze in mijn tas propte om vervolgens de trap af te lopen en Matthew op de bank te vinden.
          “Mister Green, waar was u op het moment dat u me eigenlijk op zou halen?” Vermakelijk grijnsde ik naar hem, met een ietwat zwoele stem en ging op zijn schoot zitten. Zoals altijd naar hem toegedraaid en aan weerszijden van zijn lichaam een been. Mijn slanke vingers verstrengelde ik achter in zijn nek, terwijl ik op zijn antwoord wachtte. Ik gromde lichtelijk toen mijn telefoon over ging, ik eerst mijn halve tas op de bank leeg moest gooien en vervolgens op nam. Na het gesprek met Devon keek ik hem weer afwachtend aan, een speels grijnsje op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charlie

    Ik droom niet. Het lijkt alsof ik mijn ogen na een paar seconde weer geopend had. Ik draai me om maar Maxime en glimlacj vertederd als ik haar zo zie. Maanden terug was dit mijn droom geweest om haar zo dicht bij me te hebben.



    Sorry telefoon post die zijn kort


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt