• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    [Maaaiinnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics]

    {mijn topics en hoe moeten we eigenlijk begionnen?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [ Begin er maar mee dat er nét een show is afgelopen. (: ]


    everything, in time

    [Mijn Topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {oke}
    Erza scarlet

    ik zie dat er net een show is afgelopen even keek ik naar de artiest 'wie was dat ook al weer' dacht ik terwijl ik snel een bestelling aan nam van een
    klant waarna ik het bij de bar liet klaarmaken en daarna de bestelling bij de klant bracht die er gulzig van begon te drinken, ik liep naar de bar en ging zitten.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Lahey schreef:
    [Mijn Topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sky Fields
    Ik ben druk bezig met de drankjes voor een vrouw. Ze lijkt me nogal kattig dus schiet ik extra op. Af en toe heb ik nog een blik op de show geworpen, ze blijven het toch altijd wel weer leuk doen de jongens. En het is niet verkeerd om naar te kijken, maar ik moet blijven werken. De show is afgelopen, en ik sta met Ruby en Felicia achter de bar. Het is druk, ze willen allemaal nog een drankje achteraf doen. De jongens zijn nu klaar met werken, en wij krijgen het eigenlijk nu alleen maar drukker. Ik ga verder en geef de vrouw haar drankjes en reken af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maxime Walker
    De show is eindelijk voorbij en nu pas kan ik opgelucht ademhalen. Het is weer allemaal goed gegaan, Mike kan weer trots op me zijn.
    Stralend loop ik backstage en doe mijn microfoontje af, voor ik de kleedkamer van de jongens naar binnen loop. Ik ben de enige die daar zomaar binnen mag lopen, iets wat ik eigenlijk altijd doe naar de show.
    'Jongens, jullie waren weer ge-wel-dig!' lach ik en steek mijn armen uit voor een knuffel.


    everything, in time

    {iemand waarmee erza kan praten}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Casey Florence Bennett
    Als de show afgelopen is doe ik mijn zwarte Beats af en laat die rond mijn nek hangen. Snel flans ik een afspeellijst in elkaar op Itunes zodat er nu ook nog even muziek klinkt aangezien de meeste klanten na afloop altijd nog wat drinken, waarschijnlijk in de hoop nog een glimp van de jongens op te vangen. Ik stop mijn iPhone in mijn broekzak en als ik zeker weet de afspeellijst begint loop ik richting de bar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiinnn topics!]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Rosali is van Sirens, niet van mij ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon Blake Garcia, stripper.
    De show was net afgelopen en lachend liep ik met de andere gasten naar de kleedkamer. Ik had enkel een kapitein piratenhoed op en een gerafelde broek aan. Het was zo dat de gasten nu zeker allemaal een ontblote bovenlijf hadden en op sommige momenten vroeg ik mezelf af hoe Maxime zich zo doodnormaal kon houden bij ons in de buurt, zo na een show.
    Als je het over de duvel hebt, ze hoort nu elk moment –
    “Jongens, jullie waren weer ge-wel-dig!” Ja hoor, Maxime kwam de kleedkamer binnen gelopen met haar armen uitgestoken voor een knuffel. Mij maakte het niets uit, vaak was ik wel te vinden in het spelletje. Ik had dan ook meerdere malen een move richting Maxime gemaakt, welke zij telkens, op een wel erg leuke manier, afwimpelde. Ze stond wel stevig in haar schoenen, maar mijn flirt-opmerkingen stoppen daar niet voor.
    Dit keer grijnsde ik dan ook weer groot en stak mijn armen uit richting haar. Wanneer ik bij haar was, gooide ik een arm om haar heen en trok haar tegen me aan, terwijl ik haar vanonder mijn hoed aankeek. “I know, right? Care to sail on the boat with Captain Blake?” Grijnsde ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    †

    (O ja, dit is mijn tweede account en ik probeer er iets meer posts bij te krijgen. Daarom ben ik hier nu op, dus niet dat jullie 'wtf' of zo gaan denken.)

    Ruby Anastasia Tate, bar.
    Wanneer de show was afgelopen liepen de jongens gelijk terug naar de kleedkamer en ik schoot Devon nog een blik dat hij normaal moest doen tegen de vrouwen, maar natuurlijk deed hij net alsof het hem niet kon schelen en gebaarde het weg, waardoor ik weer in de realiteit kwam en merkte dat een wat middelbare man me afwachtend aankeek.
    “Huh, wat?” mompelde ik naar hem en ook al was de geïrriteerde blik nog steeds te zien, het klaarde al wat op. “Een biertje,” Ik glimlachte nep, knikte en gebaarde dat ik zo terug was, maar wanneer mijn rug naar hem toe was, rolde ik met mijn ogen. “Waarom altijd bier?” Bier is goor, vond ik, en dat was precies de reden waarom Devon me altijd ermee pestte. Hij vond het wel heel vermakelijk.
    Ik tapte een biertje voor de man en ronde het af, waarna ik hem weg zag lopen en de volgende alweer aan de buurt was.


    †