• ...en dat betekent dat een heleboel vruchten aan het rijpen zijn :Y)
    Onder andere onze aalbessen en druiven. :]
    En nou loop ik net even naar beneden om te vragen wat we gaan eten, zie ik ineens een pannetje wat aan het koken is, en waarlangs allerlei rode sap ligt. Mijn conclusie -> we eten rode kool. Alleen ik zie ook spaghetti, dus ik vraag wat er in dat pannetje zit. Zegt mijn moeder: 'O, dat is bessensap!' En als er bij ons in huis bessensap is, dan is er meestal ook ergens griesmeelpudding. :Y)

    Hebben jullie voor vanavond nog iets lekkers om te eten? Of hebben jullie al iets lekkers gegeten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oooowh, aalbesjes! Lekker met suiker! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik at rauwe wortels als ontbijt en lunch, vraag me niet waarom.


    i put the fun in funeral

    Ooooh, zo lekker o 3o
    Ik eet vanavond lekker tomatensoep met een stokbrood, nom.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    wij gaan lasagne eten:Y)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het is nog geeneens september ._." Ik wil nog niks over de herfst horen tenzij het over kleren gaat xP

    Ik heb vanavond lekker aardbeien gegeten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat lijkt me lekker :'D

    Ik eet stokbrood met tomatensoep .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn zus had vanmorgen pannekoekjes met bessen gemaakt, en het was lekker :9~


    As travars

    Dai5y schreef:
    Het is nog geeneens september ._." Ik wil nog niks over de herfst horen tenzij het over kleren gaat xP

    Ik heb vanavond lekker aardbeien gegeten


    Ja, herfstkleding is leuk hè? :3 Dat vind ik vaak de leukste kleding samen met winterkleding.
    Zomerkleding is vaak zo simpel. Shirtje + kort broekje/rokje of jurkje..
    In de herfst/winter kan je leuk gaan spelen met laagjes, er zijn nu ook mooie kleuren overal! :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dai5y schreef:
    Het is nog geeneens september ._." Ik wil nog niks over de herfst horen tenzij het over kleren gaat xP

    Ik heb vanavond lekker aardbeien gegeten

    Het had vreemder geklonken als ik het drie maanden geleden had gezegd :Y)
    O, das ook lekker :'D Ik vind vooral aardbeiensap heel lekker. Of milkshake :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga vanavond kippenpootjes/drumsticks eten met appelmoes, het is en blijft een van mijn favoriete gerechten ook is het eigenlijk meer een kindermaaltijd. En ik heb vanochtend aardbeien gegeten en roerei.


    Physics is awesome

    Geen idee wat ik ga eten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb vandaag rode kool gegeten.


    Take risks and conquer your fears.

    Daikazoku schreef:
    Ooooh, zo lekker o 3o
    Ik eet vanavond lekker tomatensoep met een stokbrood, nom.

    Dat at ik vanmiddag + kipfilet.
    We eten zometeen brood. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    NEEEEEEEEEEEEEEE, KOM TERUG ZOMER!!!
    Ik hou niet van hefst...

    Ik heb soep en stokbroodjes op. :3


    A person who never made a mistake never tried anything new