• Zoals de titel zegt, ik vind heel veel stories leuk, maar ik heb nu allemaal abo's, en als ik de nieuwe stukjes heb gelezen, wat moet ik dan?
    kan iemand mij wat tips geven?????????????????????????????????????? ik smeek u, tips...???????????????????????????????????????????????????????

    [ topic verplaatst door een moderator ]
    Ps: Ik lees geen engelse verhalen, ook geen engels gesproken verhalen. Maar het is niet erg als eer een beetje in voor komt.
    PPS: Mij maakt het niet uit wat voor een soort verhaal het is.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:41 ]


    Hoi


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction
    16+

    Starts: 04/09/2012


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    She’s not who she really is ~ One Direction


    Should I, should I?
    Maybe I'll get drunk again
    I'll be drunk again
    I'll be drunk again
    To feel a little love.


    ZOU JE DEZE STORY MISSCHIEN ALLEEN EEN KUDO WILLEN GEVEN, DAN KUNNEN WE IN DE TOP KOMEN!


    Until You're Mine • Stylinson


    They live in another world,
    But what happens if those worlds meet each other?
    Will they love each other?
    Or will they hate each other...



    Stay – One Direction

    Well it's good to hear your voice
    I hope your doing fine
    And if you ever wonder,
    I'm lonely here tonight
    Lost here in this moment and time keeps slipping by
    And if I could have just one wish
    I'd have you by my side



    Don't find love, let love find you. <3


    I can't Love You- Harry Edward Styles

    I hate you with my brain, but I love you with my heart


    Everyday I'm waiting for the nights, because the night is the best part of my life. Then I'm who I wanna be

    - 100% nederlands
    - One Direction bestaat
    - Vooral Harry Styles

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb twee verhalen, dus neem maar gerust een kijkje op mijn profiel!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik ben hier nieuw en heb mijn eerste verhaal geschreven, dus je kunt even kijken?

    www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    *thriller
    *avontuur
    *onbekende personen


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op mijn profiel staat ook een verhaal. Hij is samen met iemand anders geschreven dus vanuit twee kanten waardoor je steeds anders aan kijkt tegen ht verhaal. Het is het eerste verhaal dat ik schrijf, dus je zou me erg gelukkig maken :$

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.



    Faye Hawn is in 2010 net zoals 1D derde geworden bij x-factor. Zij deed mee in Nederland. Na een tour door Nederland is ze gaan werken aan haar album. Haar single en album zijn uit, ze heeft een officiele vakantie van haar management gekregen om bij te komen en om leuke dingen te doen.


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesprekken in het Nederlands
    - Gesprekken in het Engels met Engelse mensen
    - Bedacht en geschreven door Oczy





    Een fantasy wereld, waar elven en demonen wonen. Maar niet in vrede, de demonen vallen iedere nacht aan. Wat nou als je verliefd wordt op de vijand?!


    Physics is awesome

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik heb mijn hp story voor je?
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore