• Hey,

    Ik weet niet in welk forum ik dit moest zetten dus als t fout staat mag t van mij verplaatst worden.

    Ik heb boeken uit 2009 voor mn autotheorie (ja ik ben al heel lang bezig en die boeken vernieuwen zichzelf niet)
    Ik ben dankzij die boeken al 4 keer gezakt.
    Ik heb wel een examencd uit 2012 maar dat vind ik niet genoeg want dat zijn enkel examenvragen en je moet ook wel de wetten en regels weten enzo
    12 oktober ga ik een individueel examen doen om persoonlijke redenen.
    Maar als ik dan uit boeken van 2009 blijf leren slaag ik daar natuurlijk ook nooit voor.
    Mijn vraag is: Weet iemand een site ofzo waar je niet al te dure theorie boeken kan halen en die uit 2012 komen? want ik heb al aan een vriendin gevraagd of ik haar boeken mocht lenen als ze die heeft maar ze reageert niet op me.
    En nog tips welke uitgever t beste is? Ik heb nu boeken van Vekabest..uit 2009 dus.

    Alvast bedankt

    (flower)


    It's heavy but you are not the only one

    Hoi, ik ben ook bezig met mijn theorie en praktijk examens en mijn rijschool raadde nog steeds Vekabest aan als leerboek.
    De boeken heb ik zelf helaas niet meer anders had je ze misschien over kunnen kopen, maar ik kon ze ( met een borg) van mijn rijschool lenen. Misschien kan je het dus ook aan hun vragen :)

    Hoop dat je er wat aan hebt


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    @Tiame

    Zou ik dan mss mogen weten bij welke rijschool jij zit/zat?

    Ik zit bij Alexander in Rotterdam kijk als t echt niet gaat koop ik dat boek wel gewoon maarja zo geef je wel elke keer weer geld uit en in oktober is 2012 al bijna voorbij..ik denk t bijna niet maar stel dat ik 12 oktober weer zak moet ik dalijk nog boeken voor 2013 gaan kopen en zo blijf ik aan de gang :(

    Maar bedankt voor je tip, ik heb er zeker wat aan ik kan t op zn minst vragen aan mn rijschool.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik wil even zeggen dat mijn probleem opgelost is en dat dit topic dus verwijderd mag worden.

    :)


    It's heavy but you are not the only one

    Oke, ik zal je topic op slot doen ^^