• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nieuweeeh.


    Your make-up is terrible

    Jaaaaaah :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lé topic-bericht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niets voor Jess, dus de rest mag wel gewoon verder hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik wacht nog op Flynn (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh lol. Zal zo eens wat voor Flynn verzinnen, want ik weet niet of hij iemand anders privacy respecteert of dat hij graag door haar spullen wil gaan lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha is goed :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Armpoooooorn. :9~



    mijntopics


    ars moriendi

    Omg, ik probeer wel ergens anders naartoe te kijken, maar mijn blik word er telkens naar geleid. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dankjewel. :9~


    Your make-up is terrible

    More than welcome. :Y)


    ars moriendi

    Ik wilde Grimes als nieuwe username, maar die is al bezet. :c


    ars moriendi

    Dat is gemeen. :c


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat is gemeen. :c

    I know right. :C


    ars moriendi

    Oi, dat was ik nog vergeten te vragen. Wat is er gebeurd?

    ‘Shit, er hingen nog altijd strepen bloed aan van mijn heup. Toen ik daar aan dacht trok ik mijn shirt een stukje omhoog om te kijken naar de wonde. Die zag er toch mooi dicht uit, er stond een korstje op.’

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.