• Beste vrienden,

    Ik heb spijtig genoeg ervaren om mijn beste vriendin te verliezen,
    We waren net broer en zus,

    Wat er gebeurde, was da ik wist da ze slecht gezind was, ik liet ze daarom 1 dag met rust,
    Zei dacht da ik haar negeerde, toen ze mij het meest nodig had, en wou daarna niks meer te maken hebben,

    Ik heb nu net hetzelfde gevoel als liefdesverdriet, Het doet pijn om een vriend kwijt te raken,
    Help me aub, kben het leven beu aant worden,

    Groetjes

    Wat vervelend! Kun je niet nog met haar praten? Veel sterkte!
    *dikke cyberhug*

    Lilia schreef:
    Wat vervelend! Kun je niet nog met haar praten? Veel sterkte!
    *dikke cyberhug*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lilia schreef:
    Wat vervelend! Kun je niet nog met haar praten? Veel sterkte!
    *dikke cyberhug*


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik zou als ik jou was echt proberen met haar te praten. Gewoon uitleggen wat je bedoeling was met het dagje negeren/met rust laten.
    Ik hoop dat het goed komt! Succes!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    aww
    *Een stevige cyberhug*
    Ik hoop dat het goed komt.


    -

    Ik zou toch nog proberen contact met haar op te nemen. Zeg dat je het gevoel had dat ze even ademruimte nodig had en dat je daarom die dag niet veel tegen haar zei omdat je niet opdringerig wou overkomen. Misschien heeft ze vandaag gewoon een slechte dag en zegt ze daarom zulke dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik zou toch nog proberen contact met haar op te nemen. Zeg dat je het gevoel had dat ze even ademruimte nodig had en dat je daarom die dag niet veel tegen haar zei omdat je niet opdringerig wou overkomen. Misschien heeft ze vandaag gewoon een slechte dag en zegt ze daarom zulke dingen.


    Danku, fijn dat jullie steun geven, ik zal men best doen

    Aahw, dit kan toch nog wel goed komen? Laat haar zien dat je haar echt niet kwijt wilt en er voor haar bent, missschien is het maar een misverstand (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aurorae schreef:
    Ik zou als ik jou was echt proberen met haar te praten. Gewoon uitleggen wat je bedoeling was met het dagje negeren/met rust laten.
    Ik hoop dat het goed komt! Succes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Freerunner schreef:
    Aahw, dit kan toch nog wel goed komen? Laat haar zien dat je haar echt niet kwijt wilt en er voor haar bent, missschien is het maar een misverstand (:


    26 - 02 - '16

    ik ben ook mijn beste vriendin verloren ze zij dat we niet genoeg samen waren ...nu ga ik nog wel naar dezelfde school maar anderez richting...

    ik snap wat je bedoelt met die pijn ik voel met je mee en je kunt misschien idd proberen met haar te praten

    veel geluk (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    No offence, maar het is niet omdat je even een ruzie hebt dat je meteen je vriendin kwijt bent ofzo.
    Praat het gewoon uit, als je voor zoiets je vriendin verliest is ze wel héél licht geraakt en hecht ze precies niet veel belang aan je.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als ze echt zo was voor je als broer en zus dan kan het toch niet na 1 ruzie voorbij zijn? Zoek contact, op welke (orginele) wijze dan ook [:
    Maar misschien moet je dr eerst eventjes, een paar dagen ofzo, de tijd geven.

    Lilia schreef:
    Wat vervelend! Kun je niet nog met haar praten? Veel sterkte!
    *dikke cyberhug*


    Life is full of fake people

    Wat erg! I know how it feels... Inderdaad is liefdesverdriet de beste omschrijving.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel