• Zondag 11 mei is het zover, dan mogen de mama's weer in de bloemetjes gezet worden en voor het eerst besteed ik er ook echt mijn tijd aan om mijn mama iets te geven. Niet dat ik de vorige jaren niks gegeven heb, alleen waren dat simpele dingetjes, nu geef ik haar wat groters en dat vind ik wel fijn voor haar. Ze verdient eens wat meer als anders en daarom kan ze zondag een ontbijtmand verwachten vol met lekkere dingen. Dit mede dankzij mijn eigen mini-onderneming op school. Ik hoop dat ze er blij mee zal zijn. Ik moet wel vroeg opstaan, wat ik niet zo leuk vind, maar voor mijn mama heb ik er dat wel even voor over.

    Wat gaan jullie aan je mama geven?


    16 - 09 - '17

    Ik zal het zo even typen, want ze staat achter me ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niks. Ik mag mijn ouders niks geven met vader- en moederdag, want ze vinden het maar onzin en commercieel. We geven ze wel altijd grote cadeaus bij hun verjaardagen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik neem d'r mee naar het concert van Kings Of Leon in juni c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oke ze is weg! xd Ik geef haar een mok die ze al een hele tijd wilde. Morgen zijn mijn ouders 18 jaar getrouwd, dus is moest het geld verdelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb een set met mijn zusje gekocht van Egyptian luxury powder, waar twee poeders inzitten, parfum en een lippenstift. We hebben het al gegeven en mijn moeder is er ontzettend blij mee omdat ze niet graag teveel tijd besteed aan make-up en dit lekker makkelijk is.




    Het is heel prettig spul, gemaakt van woestijnzand, geloof ik. Het past zich aan, aan je huidskleur en de lippenstift reageert op de zuurtegraad van je lippen, waardoor hij mooi mee kleurt en hij blijft supergoed zitten.
    Ze is er zo blij mee en mensen maken nu zelfs complimentjes over haar make-up.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 19:47 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee wat ik voor mama-dag ga krijgen. De kleine heeft wat geknutseld op school, maar hij blijft maar roepen, ik ga het niet verraden, mama :'D En hij zwijgt er ook echt over, zo schattig :3
    En voor mijn moeder... het zal een bloemetje van de bloemist worden, I guess XD Ik heb voorlopig niks gepland, en zal het zondag ook niet kunnen geven, aangezien ik dit weekend moet werken. Dus ik zie haar pas volgend weekend ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn moeder is op 11 mei jarig, dus heb ik naast het traditionele en afgezaagde douchespul en megadoos Merci ook een boek voor haar gekocht. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga denk ik een boek voor haar kopen, want ze had het laatst over één die ze heel graag wilde hebben. Ben nu alleen even de titel vergeten :').

    JamesPotter schreef:
    Ik zal het zo even typen, want ze staat achter naast me ;p


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga een verwen-set voor haar samenstellen met beautydingen van bijvoorbeeld Dove. c;


    26 - 02 - '16

    Ik geef haar een halsketting.


    Queer zijn is gewoon alles

    Deze heb ik gekocht, en een kaartje :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet nog niet wat ik voor mams ga kopen, ik weet enkel dat ik moet werken op die dag, maar misschien ga ik wat apparts voor haar kopen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik denk wat leuke dingetjes voor in huis, of sieraden.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:19 ]


    To love is to destroy.

    Mijn moeder zegt altijd: Het is onzin, het hoeft niet.

    Maar ik ga denk ik een parfum kopen. Hoe standaard het ook is, ze gebruikt de andere dingen niet. (:


    wat was dit ookalweer