• Nou kijk, ik heb dus gymles, alles okay, bla bla bla, nou op mijn vorige school had ik gymuniformen van school, dus nu kocht ik mijn eigen spullen, maargoed
    Nu komt het.

    Let op: Meisjes, mogen géén, ik herhaal, géén Hemdjes aan tijdens gymles, omdat dat Jongens zou kunnen afleiden.

    Ik bedoel, dan kijken zíj toch lekker de ándere kant op? Het lijkt meer op het Boerka-principe, maar dan natuurlijk minder erg, maar alsnog. Dat is toch echt raar? I mean, Buhh!!(cat)

    Wat vind jij ervan? Een of oneens?


    Tijd voor koffie.

    Whuuut? Waarom zou je geen hemdjes mogen dragen. Alsof een t-shirt zoveel veranderd --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het niet zo raar, wij mogen dat ook niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Wat boeit het nou of je iemands schouders kan zien of niet?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Insurgent schreef:
    Ik vind het niet zo raar, wij mogen dat ook niet.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Wtf! Ik heb wel een gym school uniform. Echt kut. Ik ben best klein dus komt mijn gymbroekje serieus 3 cm onder mijn polo onder vandaan. Hoe hard faal je dan....


    Life is full of fake people

    Dat hebben wij ook, als we een hemdje aan hebben moeten we een of ander zweterig ding erover. Oh en we mogen ook niet te korte broekjes aan. Echt belachelijk. En dan krijg je als reden dat het de jongens of de leraren kan afleiden. Hallo, leraren, die moeten al helemaal wijzer zijn.
    Daarbij ze kijken toch wel, maakt niet uit wat je aan doet.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CyberLord schreef:
    Whuuut? Waarom zou je geen hemdjes mogen dragen. Alsof een t-shirt zoveel veranderd --'


    Dit dus, maar blijkbaar droegen veel mensen in de 2e uberkorte topjes ofzo, maar dan kan je ook gewoon zeggen dat geen topjes meer mogen, maar wel hemdjes...

    62442 Schreef:

    Wat boeit het nou of je iemands schouders kan zien of niet?


    Schouders en Navel denk ik, maar dan kun je, zoals ik boven al zei, ook gewoon geen topjes meer toelaten, maar wel hemden, zegmaar...


    Tijd voor koffie.

    Insurgent schreef:
    Ik vind het niet zo raar, wij mogen dat ook niet.


    Ik vind het nog steeds raar, al moest het in alle scholen van de wereld :3

    Floyd schreef:

    Dat hebben wij ook, als we een hemdje aan hebben moeten we een of ander zweterig ding erover. Oh en we mogen ook niet te korte broekjes aan. Echt belachelijk. En dan krijg je als reden dat het de jongens of de leraren kan afleiden. Hallo, leraren, die moeten al helemaal wijzer zijn.
    Daarbij ze kijken toch wel, maakt niet uit wat je aan doet.


    Leraren? Maar dat is more like... Pedo? Or something? Jakkes (cat)


    Tijd voor koffie.

    Inifinity schreef:
    Wtf! Ik heb wel een gym school uniform. Echt kut. Ik ben best klein dus komt mijn gymbroekje serieus 3 cm onder mijn polo onder vandaan. Hoe hard faal je dan....


    xD dat had ik op mijn oude school ook, we kregen ze in de 1e en bij sommige leerlingen kon je door het grote t-shirt het broekje niet meer zien xD


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Leraren? Maar dat is more like... Pedo? Or something? Jakkes (cat)

    Yep, maar het gaat bij ons dan ook omdat die dingen te laag uitgesneden zouden zijn. Alsof shirts dat niet kunnen zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt? Lol, dat heb ik nog nooit eerder gehoord x'D. Bij ons gymmen jongens en meiden apart, dus wij hoeven daar geen rekening mee te houden. En da's maar goed ook, want in de zomer zijn we de helft van de les gewoon in een sportbroekje en met een blote buik aan het zonnen op het veld x].


    i put the fun in funeral

    Floyd schreef:
    (...)
    Yep, maar het gaat bij ons dan ook omdat die dingen te laag uitgesneden zouden zijn. Alsof shirts dat niet kunnen zijn.


    Volgens mij mogen decollete's inderdaad wel, komo p, get some sense teachers xD


    Tijd voor koffie.

    Audacity schreef:
    Echt? Lol, dat heb ik nog nooit eerder gehoord x'D. Bij ons gymmen jongens en meiden apart, dus wij hoeven daar geen rekening mee te houden. En da's maar goed ook, want in de zomer zijn we de helft van de les gewoon in een sportbroekje en met een blote buik aan het zonnen op het veld x].


    Whaha xD, dat is wel chill, wij hebben volgens mij altijd gym binnen, maar dat weet ik niet zeker


    Tijd voor koffie.

    Met de gym moeten wij:
    Een wit t-shirt aan.
    Een donkerblauwe, korte broek [mag NIET boven de knie komen].
    Binnen- en buitenschoenen.
    Géén spagettibandjes.

    Dus, je bent niet de enige. Maar ik was sowieso niet echt van plan dat te doen.

    Wtf, dat is echt stom. Bij ons op school deden ze helemaal niet moeilijk over dat soort dingen, je mocht gewoon aan wat je aan wilde doen. En het was zelfs nog een christelijke school.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:09 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle