• Ja morgen ga ik All Time Low na een lange tijd eindelijk weer live zien! En ik had er eerst niet zo veel zin in, maar vandaag is de zin gekomen en ik kan niet meer wachten!
    Maar ik ben ook een beetje zenuwachtig, omdat ik een brief ga geven aan ze en naja ik ben gewoon bang dat dat mis gaat.
    Maar wie gaat er morgen ook? En hoe laat ben je er ongeveer?
    Ik ben er zelf rond 1 uur.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een stel vrienden van mij gaan :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Renée, ik ben zwaluwachtig :x

    Mwaa, ik zou eigenlijk gaan met een groep kinderen, maar we zijn geen vrienden meer en nu ga ik niet haha.
    Ik wil oook!! Veel plezier trouwens!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Omg, zó gaaf! Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Heel veel plezier! (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben jaloers. Stomme herexamens.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:24 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik ben jaloers. Stomme herexamens.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ga ook morgen, samen met een vriendin^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga niet, maar een vriendin van mij wel hahaha, veel plezier!!


    As travars

    Invaesion schreef:
    Renée, ik ben zwaluwachtig :x

    Hahaha ja snap ik! Maar zo voel ik me ook, zwaluwachtig! :x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aurorae schreef:
    Omg, zó gaaf! Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Heel veel plezier! (:

    Ik hoop het ook, dan kan ik het eindelijk achter me laten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ushio schreef:
    Mwaa, ik zou eigenlijk gaan met een groep kinderen, maar we zijn geen vrienden meer en nu ga ik niet haha.
    Ik wil oook!! Veel plezier trouwens!!

    Jeetje dat is echt lullig! Maar gelukkig kan je ze altijd nog zien!
    Maar bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BlueHope schreef:
    Ik ga ook morgen, samen met een vriendin^^

    Veel plezieer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik daar ben ga ik sowieso dan ook nog eens KFC eten, want wij hebben dat hier niet.

    Invaesion schreef:
    Als ik daar ben ga ik sowieso dan ook nog eens KFC eten, want wij hebben dat hier niet.

    Hebben jullie dat niet? What a shame!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Hebben jullie dat niet? What a shame!

    Countries with KFC.


    Zie je dat kleine vlekje tussen Nederland en Frankrijk? Jep.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:39 ]