• De zoekfunctie voor het zoeken naar stories was niet al te best. Meestal kreeg je tientallen hits met stories waar je niet naar op zoek was.

    Nu kun je zowel zoeken naar woorden in de titel van een story, als zoeken naar woorden in de omschrijving/inleiding.

    De zoekresultaten zijn hierdoor een stuk beter is mijn ervaring (Y)

    Dank voor Cyberlord voor de suggestie!


    Dit is mijn signature...

    Pyromancer schreef:
    Hmmmm ik kom nog steeds veel troep tegen in plaats van mijn story. Ze je anders niet iets kunnen ontwerpen die letterlijk de woorden zoekt. Als je bijvoorbeeld Prisoners Of Love intyp, je dan letterlijk die woorden achter elkaar zoekt en niet los van elkaar?

    Hmm, de functie is zo gemaakt dat hij losse woorden zoekt. Maar ik denk dat dat in sommige gevallen wel handiger is. Hopelijk kan Rutger daar wat aandoen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hmm, de functie is zo gemaakt dat hij losse woorden zoekt. Maar ik denk dat dat in sommige gevallen wel handiger is. Hopelijk kan Rutger daar wat aandoen.

    Kan jij daar geen script voor schrijven om Rutger te helpen? Dan krijg je nog een eervolle vermelding.
    Ik vind dit overigens ook al heel goed gedaan van jullie!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Kan jij daar geen script voor schrijven om Rutger te helpen? Dan krijg je nog een eervolle vermelding.
    Ik vind dit overigens ook al heel goed gedaan van jullie!

    Dat kan, maar ik gok dat Rutger daar zelf makkelijk op kan komen dus ik laat het hem wel doen. En als hij er niet uitkomt (waar ik niet vanuit ga) hoor ik het wel. (En als dit heel erg ego klinkt dan sorry daarvoor, zo is het echt niet bedoeld.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    geweldig super fantstisch(K)

    jaimyhoi schreef:
    Great job Rutger en Mitchell ^.^


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat kan, maar ik gok dat Rutger daar zelf makkelijk op kan komen dus ik laat het hem wel doen. En als hij er niet uitkomt (waar ik niet vanuit ga) hoor ik het wel. (En als dit heel erg ego klinkt dan sorry daarvoor, zo is het echt niet bedoeld.)

    Dat klinkt helemaal niet ego hoor, ik ben blij dat je Rutger kan helpen. Rutger heeft het op het moment druk dus als je het script wil maken, ga je gang! :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    jaimyhoi schreef:
    Great job Rutger en Mitchell ^.^


    Don't find love. Let love find you.