• Ik had hier ooit een story, verhaal. In quiz vorm zelfs nog..Over tokio hotel enzo
    laatst was ik het allemaal aan het terug lezen.
    Nou zat ik te denken, zal ik het herschrijven? maar dan beter en in story vorm?

    doen/niet doen?
    titel?
    zou je et lezen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jhaa doen!
    Titel ben ik ff aan het bedenken..
    Ik zou het best wel lezen wrm ook niet?:P

    doen/niet doen? Als je het graag wilt moet je het sowieso doen.
    titel? Voor de titel kan ik je niet helpen want ik weet niets van de inhoud.
    zou je et lezen? Ligt aan de inhoud, maar op zich ben ik nooit een ware fanfic-fan geweest.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    doen/niet doen? Als je het graag wilt moet je het sowieso doen.
    titel? Voor de titel kan ik je niet helpen want ik weet niets van de inhoud.
    zou je et lezen? Ligt aan de inhoud, maar op zich ben ik nooit een ware fanfic-fan geweest.


    26 - 02 - '16

    doen/niet doen? als jij daar zin in hebt, gewoon doen(A)
    titel? Voor de titel kan ik je niet helpen want ik weet niets van de inhoud
    zou je et lezen? ik heb het een beetje druk maar probeer het wel;)


    .it's up to you to make dreams come true

    Penelopy schreef:
    doen/niet doen? Als je het graag wilt moet je het sowieso doen.
    titel? Voor de titel kan ik je niet helpen want ik weet niets van de inhoud.
    zou je et lezen? Ligt aan de inhoud, maar op zich ben ik nooit een ware fanfic-fan geweest.


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Ik houd niet van TH, dus ik zou het niet lezen. Maar als jij het wilt schrijven, moet je het gewoon doen (:

    Doe het gewoon!!
    Als je het zelfs wil dan moet je het gwn doen
    Ik weet zeker dat er mensen zijn die het graag willen lezen
    xxx


    Doing what you like is freedom. Liking what you do is happiness

    Kiburi schreef:
    Ik houd niet van TH, dus ik zou het niet lezen. Maar als jij het wilt schrijven, moet je het gewoon doen (:


    A person who never made a mistake never tried anything new



    Jouw topic deed me hieraan denken :Y)
    Maar ja, als je het wil kan je het doen.

    Sowieso moet je van verhaal-quizzen stories maken, want verhalen in quizzen zijn niet toegestaan. Klik Dus waarom ook niet herschrijven dan?
    Persoonlijk zou ik het niet lezen, ben geen fan van TH, maar schrijven kan ik alleen maar aanmoedigen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    In de kunst wereld wordt dit altijd afgeraden. Haha sorry maar dit topic deed me er een beetje aan denken, je kunt beter iets afsluiten en opnieuws beginnen dan bezig blijven met hetzelfde principe. Maar als je het wil doen houdt niemand je tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zie niet in waarom niet, maar let erop dat het goed is geschreven. De users eisen veel meer dan in de tijd van de series. Al eisten ze toen gewoon niets


    Has no one told you she's not breathing?

    Cudey schreef:
    In de kunst wereld wordt dit altijd afgeraden. Haha sorry maar dit topic deed me er een beetje aan denken, je kunt beter iets afsluiten en opnieuws beginnen dan bezig blijven met hetzelfde principe. Maar als je het wil doen houdt niemand je tegen.


    Vandaar dat schrijvers zo vaak hun verhalen aanpassen en herschrijven, tot ze er volledig tevreden mee zijn?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zou het doen,
    let me know als je wat hebtXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.