• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Hanna is te dom daar voor, maar het zou wel een mooie plot twist zijn als zij opeens A zou zijn. Als het 1 van de vier is, zet ik mijn geld op Aria.
    Ik vind het ook jammer van Toby, maar ik ship ze toch nog steeds. Hij deed het voor haar te beschermen en dat is mijn standpunt.


    Het is niet voor niks dat we zoveel Spoby hebben gekregen. Er is iets aan de hand met Toby en dat hele gedoe ^^


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Het is niet voor niks dat we zoveel Spoby hebben gekregen. Er is iets aan de hand met Toby en dat hele gedoe ^^
    Het feit dat hij zo plots terug was, vertelde ook al genoeg. Die heeft volgens mij iets ontdekt en zit nog niet lang in dat A-team. Laten we hopen dat hij undercover is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Het feit dat hij zo plots terug was, vertelde ook al genoeg. Die heeft volgens mij iets ontdekt en zit nog niet lang in dat A-team. Laten we hopen dat hij undercover is.


    Ik hoop het, echt waar (: Maar kijk, ik zou er niet van doodgaan, een coole twist. Ik vind die 'making love' scene tussen Spencer en Toby wel zo perfect en dat liedje _O_


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Ik hoop het, echt waar (: Maar kijk, ik zou er niet van doodgaan, een coole twist. Ik vind die 'making love' scene tussen Spencer en Toby wel zo perfect en dat liedje _O_
    Goed met het laken er tussen gewikkeld voor de kleine kindjes die kijken. Lol. Ik begon spontaan te grijnzen. Ahja we zien wel, dan is hij de badguy, is ook sexy.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Goed met het laken er tussen gewikkeld voor de kleine kindjes die kijken. Lol. Ik begon spontaan te grijnzen. Ahja we zien wel, dan is hij de badguy, is ook sexy.


    Inderdaad. Bad is sexy ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pyromancer schreef:
    (...)Goed met het laken er tussen gewikkeld voor de kleine kindjes die kijken. Lol. Ik begon spontaan te grijnzen. Ahja we zien wel, dan is hij de badguy, is ook sexy.


    Dat laken is nodig, dat weet je! ;D Mensen zoals ik mogen niet teveel zien haha. En de badguy is sexy, maar niks is zo mooi als een jongen die op je wacht en lief is _O_


    Olive

    Ik vind Ezria niet leuk meer :Y)

    En ik was -ondanks dat ik het al wist door fb & tumblr- toch nog best geshockt toen Toby zich omdraaide en ik huilde bijna toen ze Caleb in die ambulance duwde. urgh. Maar ik denk langs een kant dat Toby het doet om de meisjes te beschermen, maar langs de andere kant ook weer niet, langs die andere kant denk ik dat hij toch echt lid van het A-Team is...

    Toen hij tegen Spencer zei dat hij hen ging helpen en het zelf ging uitzoeken, is dat misschien wat hij deed...
    Ik probeer het te geloven, ik wil niet dat hij slecht is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weet je wat ik ook raar vond? Caleb is in zijn buik geraakt, hij en Emily waren aan het knuffelen. Emily stijgt ook wel een aantal plaatsen op mijn verdachtenlijst.

    Hmm, dat denk ik niet.
    Emily had het wapen niet eens vast, hij had het achter haar neergelegd.
    Plus ze was veel te hard in shock van Nate nog maar per ongeluk neer te hebben gestoken, laat staan dat ze hem zou neerschieten. De vriend van een van haar beste vriendinnen.
    Zoiets doet Emily niet, denk ik..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Hmm, dat denk ik niet.
    Emily had het wapen niet eens vast, hij had het achter haar neergelegd.
    Plus ze was veel te hard in shock van Nate nog maar per ongeluk neer te hebben gestoken, laat staan dat ze hem zou neerschieten. De vriend van een van haar beste vriendinnen.
    Zoiets doet Emily niet, denk ik..

    Maar hoe is het dan mogelijk dat hij een schot in zijn buik had, terwijl hij en Emily aan het knuffelen waren? + Nate lag halfdood, of al dood op de grond dus die was het zeker ook niet.
    Ik weet het niet hoor...

    Translucent schreef:
    Weet je wat ik ook raar vond? Caleb is in zijn buik geraakt, hij en Emily waren aan het knuffelen. Emily stijgt ook wel een aantal plaatsen op mijn verdachtenlijst.
    We weten niet hoe hij precies is neergeschoten. Was het langs achter. Of langs voor? Het feit dat we het niet zagen, kan een hint naar Emily zijn. Ook is ze er de laatste tijd vaak niet bij als de andere dames iets ontdekken. En net zoals Spencer zij, je eigen drogeren is een goeie manier om je niet als verdachte te maken.
    Maar toch denk ik niet dat zij het is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat ik ook denk is dat Caleb wist dat er iets ging gebeuren. Hij deed zo raar en in die auto zei hij ook van "Hanna, I love you" precies op zo'n toon van; dit is mogelijk de laatste keer dat ik je ooit nog hoor/zie.
    Of ik zie gewoon spoken :Y)

    A.
    That's for sure.
    Ik denk dat, terwijl ze aan het knuffelen waren, A stiekem de vuurtoren is binnengeglipt, en het wapen lag voor het rapen..
    Misschien dat in 3b de meisjes wel aan Caleb vragen of hij iemand gezien heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Translucent schreef:
    Wat ik ook denk is dat Caleb wist dat er iets ging gebeuren. Hij deed zo raar en in die auto zei hij ook van "Hanna, I love you" precies op zo'n toon van; dit is mogelijk de laatste keer dat ik je ooit nog hoor/zie.
    Of ik zie gewoon spoken :Y)
    Hah, echt hea. Vond ik ook wel apart en hoe hij opeens zo wegvluchtte en wist waar ze zaten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?